فعالیت نهنگ 11 هزار بیت کوینی خفته پس از هفت سال

فعالیت نهنگ 11 هزار بیت کوینی خفته پس از هفت سال.

به گفته WhaleAlert، یک ربات توییتر که تراکنش های بزرگ را ردیابی می کند، در مجموع 11325 بیت کوین غیرفعال پس از 7.7 سال فعال شده است. ویل آلرت می افزاید که مقدار زیادی از این بیت کوین فعال شده ممکن است با سرقت Cryptsy مرتبط باشد.

در سال 2016، صرافی منحل شده کریپتسی اعلام کرد که به دلیل هکی که ظاهراً در جولای 2014 رخ داده، ورشکسته شده است. قبل از آن، مشتریان Cryptsy به طور انبوه با تاخیر در برداشت مواجه شدند.

پس از آن پل ورنون، مدیر عامل و بنیانگذار Cryptsy، توسط مشتریان ناراضی که تاجر Boynton Beach را متهم به فرار با میلیون ها دلار ارز دیجیتال کردند، با شکایت دسته جمعی مواجه شد. در سپتامبر 2017، یک قاضی فدرال در فلوریدا حکم داد که کریپسی واقعاً 11325 بیت کوین از دست داده است، اما دادگاه نتوانسته دزد را شناسایی کند.

گفته می‌شود که ورنون در سال ۲۰۱۵ حساب‌های کریپتسی را نقد کرده و سرمایه‌ های غیرقانونی خود را در یک عمارت مجلل، یک حلقه الماس و یک ماشین گران قیمت خرج کرده است.

در ژانویه امسال، ورنون توسط وزارت دادگستری ایالات متحده به کلاهبرداری، پولشویی و فرار مالیاتی متهم شد. وی بیش از یک میلیون دلار از کیف پول صرافی سرقت کرده و سپس پول را به حساب بانکی خود منتقل کرده است. پس از نقل مکان به چین در سال 2016، ورنون خود صرافی را هک کرد، پایگاه داده حاوی سرمایه مشتریان را سرقت کرد و سپس از شر آن خلاص شد تا سرقت را پنهان کند.

برخی از کاربران توییتر حدس می زنند که مقامات ایالات متحده موفق شده اند وجوه دزدیده شده را مسدود و بازیابی کنند.

نظر شما در رابطه با حرکت های نهنگ های خفته پس از چند سال چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (5 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x