ارزش کل سرمایه قفل‌شده در شبکه کاردانو با رشد ۱۳ درصدی مواجه شد

ارزش کل سرمایه قفل‌شده در شبکه کاردانو با رشد ۱۳ درصدی مواجه شد.

بر اساس گزارش اخیر دیفای لاما، اکوسیستم کاردانو همچنان در حال رشد است و اکنون 517 پروژه بر اساس ADA ساخته شده است، از جمله مجموعه‌ های توکن غیرقابل تعویض (NFT)، وام دهی DeFi و کیف پول‌ های جدید. به عنوان مثال، مجموعه های NFT 34.7٪ از کل پروژه های Cardano را تشکیل می دهند.

اگرچه پایه و اساس رشد اکوسیستم کاردانو در آینده گذاشته شده است، قیمت ADA هنوز به آن رسیده است. Cardano (ADA) به زیر سقف 1 دلار سقوط کرده است و پس از رسیدن به بالاترین حد خود، کاهش یافته است. ADA با 0.89 دلار معامله می شود که بیش از 74 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 3.10 دلار کاهش یافته است. اگر گاوها آماده شکستن مانع بعدی با قیمت 0.95 دلار (MA 50) باشند، ADA ممکن است برای یک حرکت صعودی کوتاه مدت تلاش کند.

طبق داده‌های DefiLlama، کاردانو یک تغییر مثبت 24 ساعته نزدیک به 13 درصد در ارزش کل قفل شده (TVL) خود دیده است. در یک پروتکل خاص سپرده شده است.

شبکه Cardano شاهد افزایش قابل توجهی در جریان ورودی به اکوسیستم خود بوده است که منجر به افزایش ارزش کل قفل شده (TVL) شده است. طبق گفته DefiLlama، TVL کاردانو در حال حاضر 272.38 میلیون دلار است.

با گنجاندن نشانه‌ های حاکمیتی سهام در ارزیابی TVL، TVL کاردانو بسیار بیشتر است و در حال حاضر 361.4 میلیون دلار است.

اکثر سرمایه‌ های موجود در شبکه اکنون بر روی پلتفرم غیرمتمرکز MinSwap متمرکز شده است و 174.51 میلیون دلار در حال حاضر قفل شده است. جایگاه دوم در اختیار پلتفرم مالی غیرمتمرکز SundaeSwap است که 108.14 میلیون دلار قفل شده است. Meld دارای 72.44 میلیون دلار ارزش کل قفل شده است.

بیش از 500 پروژه در کاردانو ساخته شده است.
شبکه Cardano (ADA) شاهد ارتقاء قابل توجهی در سپتامبر 2021 بود که به اجرای قابلیت‌های قراردادهای هوشمند اجازه می‌داد تا بلاک چین با سرعتی سریع‌ تر از آنچه قبلاً می‌ توانست توسعه یافته و کار کند.

نظر شما در رابطه با افزایش ارزش کل سرمایه قفل‌شده در شبکه کاردانو چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

به این مقاله امتیاز دهید! post

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x