چارلز هاسکینسون به دنبال ایجاد توییتر غیرمتمرکز است

چارلز هاسکینسون به دنبال ایجاد توییتر غیرمتمرکز است.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو به ایلان ماسک پیشنهاد ساخت نسخه غیرمتمرکز توییتر را ارائه کرده است. اعضای جامعه کریپتو پیشنهاد هاسکینسون را به سخره گرفتند و گفتند که تکمیل این پروژه ممکن است، پنج سال طول بکشد.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano به ایلان ماسک گفته است که مایل است به او کمک کند تا نسخه غیرمتمرکز توییتر را بسازد.

ایلان ماسک نیز در پاسخ وی در توییتی اعلام کرد که اگر توییتر پیشنهاد شما را رد کرد، به من اطلاع دهید. من از ایجاد یک سیستم غیر متمرکز خوشحال می شوم. این پس از آن صورت می گیرد که ایلان ماسک پیشنهادی 43 میلیارد دلاری برای در اختیار گرفتن کنترل کامل پلتفرم رسانه های اجتماعی توییتر با هدف خصوصی نگه داشتن آن و محافظت از آزادی بیان ارائه کرد.

پیشنهاد ماسک واکنش‌ های متفاوتی را از سوی هیئت‌مدیره برانگیخت، به طوری که یکی از سهامداران کلیدی، شاهزاده سعودی، الولید بن طلال آل سعود، این پیشنهاد را رد کرد در حالی که یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره دارایی‌ های خود را از سهام توییتر به بیش از 10 درصد افزایش داد.

ماسک دیگر بزرگ‌ ترین سهامدار پلتفرم رسانه‌های اجتماعی نیست، زیرا دارایی‌ های او در برابر گروه ونگارد کمرنگ شده است. با این حال، جامعه رمزنگاری توییتر، پیشنهاد هاسکینسون را مورد تمسخر قرار داده و با شوخی‌ های مختلف درباره اینکه چقدر طول می‌ کشد تا پلتفرم را بسازد، مواجه شده است.

معمار ارشد بلاک چین Telos، داگلاس هورن، پیش بینی کرد که تا سال 2035 این اتفاق نخواهد افتاد. کاربر دیگری اظهار داشت که اگر چیزی شبیه به آن چه هاسکینسون قبلا ساخته است باشد، مقیاس نخواهد شد.

این نظرات به مشکلات متعددی اشاره دارد که بلاک چین کاردانو را از زمان راه اندازی آن گرفتار کرده است. اگرچه Cardano در ماه‌ های اخیر شاهد پیشرفت چشمگیری بوده است، اما هنوز تا تحقق پتانسیل خود فاصله دارد و از شبکه‌ های مشابه با قابلیت‌ های قرارداد هوشمند عقب مانده است.

نظر شما در رابطه با توییتر غیرمتمرکز و ایده پیشنهادی چارلز هاسکینسون چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منبع: cryptoslate
5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x