جی پی مورگان پیش بینی کرد بیت‌کوین به 150000 دلار برسد

جی پی مورگان پیش بینی کرد، بیت‌کوین به 150000 دلار برسد.

غول بانکی آمریکا JPMorgan پیش‌بینی می‌کند بیت‌کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، در بلندمدت به ۱۵۰ هزار دلار برسد. این نشان دهنده افزایش جزئی نسبت به هدف سال گذشته 146000 دلاری است. برای اینکه بیت کوین به هدف فوق الذکر برسد، ارز دیجیتال پیشرو باید با سرمایه گذاری بخش خصوصی در طلا مطابقت داشته باشد که تخمین زده می شود حدود 2.7 تریلیون دلار باشد.

ارزش بازار بیت کوین در 10 نوامبر به 1.3 تریلیون دلار رسید. بیت کوین در حال حاضر بیش از حد ارزش گذاری شده است. در همان زمان، این بانک اعلام کرد که ارزش منصفانه ارز دیجیتال پرچمدار در حال حاضر حدود 38000 دلار است.

ارزیابی جی پی مورگان بر این واقعیت استوار است که نوسانات بیت کوین چهار برابر بیشتر از طلا است. پادشاه کریپتو باید به میزان قابل توجهی از نوسانات کمتری برخوردار شود تا ارزشمندتر شود.

بازارهای نزولی به عنوان بزرگترین مانع برای پذیرش بیت کوین توسط JPMorgan دیده می شود: بزرگترین چالش پیش روی بیت کوین، نوسانات آن و چرخه های رونق و رکود است که مانع پذیرش بیشتر سازمانی می شود.

بیت کوین در 24 ژانویه به 32950 دلار کاهش یافت. در 8 فوریه، بیت کوین در صرافی Bitstamp به 45501 دلار رسید، اما اندکی پس از آن رالی متوقف شد. بیت کوین در اوایل نوامبر به اوج فعلی خود یعنی 69,044 دلار رسید، قبل از اینکه شاهد اصلاح شدیدی بود که عمدتاً ناشی از نگرانی‌های مربوط به افزایش بالقوه فدرال رزرو ایالات متحده بود که نرخ بهره را چندین بار در سال جاری افزایش داد.

نظر شما در رابطه با افزایش قیمت بیت‌کوین چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x