کاهش ریسک سرمایه گذاران جهانی با اصلاح ارزهای دیجیتال همراه شد

کاهش ریسک سرمایه گذاران جهانی با اصلاح ارزهای دیجیتال همراه شد.

بازار کریپتو روز جمعه دریای قرمز بود؛ زیرا بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، بیش از 10 درصد در 24 ساعت گذشته سقوط کرد. به نظر می رسد که سرمایه گذاران جهانی با کاهش اشتها برای ریسک وارد سال 2022 شده اند. بنابراین همبستگی بین ارزهای دیجیتال و سهام افزایش یافته است که منجر به زیان های گسترده می شود. بیت کوین حدود 40 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 69000 دلار کاهش یافته است؛ در حالی که S&P 500 در مقایسه با کاهش 10 درصدی شاخص نزدک 100، حدود 7 درصد از اوج خود کاهش یافته است.

روز جمعه به دلیل فروش بزرگترین ارز دیجیتال (BTC)، آسیب زیادی به بازار ارزهای دیجیتال وارد شد. آلت کوین ها با توجه به ریسک بالاتری که نسبت به بیت کوین دارند، کاهش بیشتری را تجربه کردند. اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار، در 24 ساعت گذشته حدود 13 درصد کاهش داشت، در مقایسه با کاهش 14 درصدی AVAX و کاهش 16 درصدی FTM در مدت مشابه.

صرافی آنلاین

با وجود ضرر و زیان، برخی از تحلیلگران همچنان جهش کوتاه مدت را پیش بینی می کنند. ما انتظار داریم که بیت کوین در حدود قیمتی 35 هزار دلار، نزدیک به 50 درصد به سمت بالا حرکت کند. در کوتاه مدت، می توانیم منطقه 45 تا 50 هزار دلاری را به چالش بکشیم، اما چشم انداز کلی نزولی است؛ زیرا نقدینگی همچنان کم است. کاهش شدید قبلی در ماه جولای بود، زمانی که بیت کوین پس از 50 % کاهش از اوج خود، به 28000 دلار رسید. بیت کوین در برابر ضررهای شدید آسیب پذیر است، مشابه آنچه در سال 2018 رخ داد، زمانی که کاهش به 80٪ رسید.

نظر شما در رابطه با کاهش خرید سرمایه گذاران در کریپتو چیست؟
دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.
به این مقاله امتیاز دهید! post

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x