تد کروز نسبت به بیت‌کوین خوش‌بین هستم زیرا غیرمتمرکز و غیرقابل کنترل است

تد کروز نسبت به بیت‌کوین خوش‌بین هستم زیرا غیرمتمرکز و غیرقابل کنترل است.

سناتور آمریکایی تد کروز می گوید یکی از دلایلی که او نسبت به بیت کوین اینقدر خوش بین است، غیرمتمرکز بودن بیت‌کوین و قابل کنترل نبودن آن است. چین اخیرا بیت کوین را ممنوع کرده است، زیرا نمی تواند آن را کنترل کند و این دقیقاً همان دلیلی است که الیزابت وارن از بیت‌کوین متنفر است.

سناتور آمریکایی تد کروز از تگزاس در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار (CPAC) پنجشنبه در مورد بیت کوین صحبت های مثبتی انجام داد. وب سایت آن توضیح می دهد که CPAC که در سال 1974 راه اندازی شد، «بزرگترین و تأثیرگذارترین گردهمایی محافظه کاران در جهان است».

این سناتور در جریان سخنرانی خود در این مراسم گفت: یکی از دلایلی که من نسبت به کریپتو و بیت کوین بسیار خوش بین هستم این است که غیرمتمرکز و غیرقابل کنترل است.

او ادامه داد: «اجازه دهید یک مثال خارق العاده بزنم. جاستین ترودو گفت که من برخی از کامیون داران را دوست ندارم، بنابراین ما قصد داریم دارایی های شما را مسدود کنیم. بنابراین دادگاه تلاش کرد تا رمزنگاری را که به کامیون‌داران داده می‌شد مسدود کند.

سناتور کروز با صدای بلند نامه ای از یک شرکت کیف پول بیت کوین به نام Nunchack به قاضی دادگاه عالی انتاریو را خواند. این شرکت در 18 فوریه از دادگاه دستوری برای مسدود کردن و افشای اطلاعات مربوط به دارایی های دخیل در جنبش کاروان آزادی دریافت کرد.

در نامه‌ای به دادگاه، تیم Nunchack توضیح داد که این یک کیف پول بیت‌کوینی است که نگهداری می‌کند و با مشارکت چندگانه است. این شرکت با استناد به اینکه “یک ارائه دهنده نرم افزار است، نه یک واسطه مالی نگهبان”، به دادگاه گفت: ما نمی توانیم دارایی های کاربران خود را «مجموع» کنیم. ما نمی توانیم از جابجایی آنها جلوگیری کنیم. ما از “وجود، ماهیت، ارزش و مکان” دارایی های کاربران خود اطلاعی نداریم.

این نامه با درخواست شرکت از دادگاه خاتمه می‌یابد: «لطفاً به نحوه عملکرد خود حضانت و کلیدهای خصوصی نگاه کنید».

سناتور کروز سپس در مورد کنترل صحبت کرد و گفت: چین اخیرا بیت کوین را ممنوع کرده است، زیرا نمی تواند آن را کنترل کند، دقیقاً به همین دلیل است که الیزابت وارن از بیت کوین متنفر است.

کمونیست‌های چینی و الیزابت وارن، هر دو می‌خواهند شما، دارایی‌هایتان، پس‌اندازهایتان، گفتارتان، زندگی‌تان، بچه‌هایتان را کنترل کنند. هر تصمیمی را که می‌خواهند کنترل کنند، و بنابراین ما باید ابزارهای کنترل شهروندی را از بین ببریم.

سناتور اهل تگزاس یک دارنده بیت کوین است. در ماه فوریه، او اعلام کرد که بیت کوین بین 15001 تا 50000 دلار خریداری کرده است.

سناتور وارن بارها با اشاره به مسائل زیست محیطی و حمایت از سرمایه گذار، بیت کوین را مورد انتقاد قرار داده است. او از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) خواسته است تا از «اقتدار کامل» برای تنظیم تجارت کریپتو استفاده کند.

نظر شما در رابطه با خوش بینی این سناتور آمریکایی چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x