ترا لونا در شاخص TVL از اتریوم پیشی گرفت

ترا لونا در دارایی کل قفل شده از اتریوم پیشی گرفت.

طی هفته گذشته، افزایش قیمت در توکن لونا باعث شد تا آن را به دومین ارز دیجیتال پرمخاطب در TVL تبدیل کند؛ و در این رده بندی اتریوم را پشت سر بگذارد. علاوه بر این، یک منبع داده های آنچین گزارش کرد؛ سکه ترا لونا از سکه اتریوم عبور کرده است و در حال حاضر بیش از 28 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده دارد.

طبق گزارش داده‌ها، پروژه رمزنگاری ترا بیش از 226325 سهامدار دارد که 29.5 میلیارد دلار از توکن‌های لونا سهام را تشکیل می‌دهند. بنابراین، شبکه را به جایگاه دوم سوق می دهد و بر بالای اتریوم قرار می گیرد.

Staking Rewards همچنین گزارشی منتشر کرد که نشان می‌دهد، لونا اخیراً بر اساس ارزش کل شبکه خود از سکه اتریوم پیشی گرفته است. بر اساس این داده ها، ترا لونا بیش از 29.5 میلیارد دلار توکن داشت که برای معاملات قفل شده بودند. در مقابل، اتر دارای 25.9 میلیارد دلار ارزش برای سهام در شبکه خود است.

ترا لونا در حال حاضر پس از سولانا، با بیش از 35 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده در رده دوم قرار دارد.

علاوه بر این، از سوی دیگر، کل ارزش قفل شده لونا به 23.35 میلیارد دلار رسید. این مقادیر شامل کل وثیقه‌های قفل‌شده روی پروتکل‌های DeFi (امور مالی غیرمتمرکز) است.

در هفته گذشته TVL لونا، 26.9 ٪ رشد کرده است و از زنجیره هوشمند BNB که دارای TVL به ارزش 12.03 میلیارد دلار است و در حال حاضر در جایگاه سوم قرار دارد، جلو زده است.

نظر شما در رابطه با پیشی گرفتن ترا لونا از اتریوم در شاخص TVL چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x