افزایش 50 برابری تراکنش های بزرگ در کاردانو و هجوم تقاضای نهادی به این ارز دیجیتال

افزایش 50 برابری تراکنش های بزرگ در کاردانو و هجوم تقاضای نهادی به این ارز دیجیتال.

حجم تراکنش های بزرگ در کاردانو طی سال 2022 افزایش یافت و این نشان می دهد که اکنون تقاضای سازمانی برای شبکه بلاک چین کاردانو وجود دارد.

شرکت اطلاعات رمزنگاری IntoTheBlock گزارش می دهد که تعداد تراکنش های بزرگ در بلاک چین کاردانو بیش از 50 برابر در سال جاری افزایش یافته است. حجم تراکنش‌ های بزرگ (LTV) به حجم کل تراکنش‌ هایی اشاره دارد که در توکن بومی ADA کاردانو به ارزش بیش از 100000 دلار تعیین شده است. از اول ژانویه، LTV از 1.35 میلیارد ADA در روز به 69 میلیارد ADA (به ارزش 81.4 میلیارد دلار) افزایش یافته است.

به گفته IntoTheBlock، این افزایش 51 برابری در حدود سه ماه است و یکی از بالاترین سطوح صدا از اواسط سال 2018 است. این شرکت در یک توییت در تاریخ 29 مارس گفت که چنین حجم بالایی نشان دهنده “تقاضای سازمانی فزاینده” است.

کاردانو در حال افزایش تقاضای سازمانی است. حجم تراکنش های زنجیره ای بیش از 100 هزار دلار، فقط در سال 2022 بیش از 50 برابر افزایش یافته است. دیروز، در مجموع 69.09 میلیارد دلار ADA در این تراکنش‌ های بزرگ جابه‌جا شد که نشان دهنده 99 درصد از کل حجم زنجیره‌ ای است.

در حالی که سایر معیارها مانند اندازه متوسط ​​تراکنش و نوسانات طبق شرکت تجزیه و تحلیل داده نسبتا راکد باقی می مانند. کل آدرس ها از ابتدای سال 2022 افزایش یافته است. سال با حدود 3.4 میلیون آدرس آغاز شد که اکنون به 5 میلیون آدرس رسیده است. در حالی که در حال حاضر تنها هفت DApp در DeFi Llama فعال هستند. چارلز هاسکینسون، یکی از بنیان‌ گذاران بنیاد کاردانو گفت که به دلیل هارد فورکی که در اواسط سال پیش‌بینی می‌ شود، انتظار می‌ رود، تعداد بیشتری از برنامه‌ های کاربردی دیگر نیز به ما بپیوندند.

طبق گزارش DeFiLlama ردیاب برنامه DeFi، ارزش کل قفل شده (TVL) در حال حاضر 303 میلیون دلار است، که فقط از بالاترین قیمت 326 میلیون دلاری که در 24 مارس ثبت شد، کمتر است.

هاسکینسون روز دوشنبه در هفته بلاک چین بایننس در دبی یک سخنرانی کلیدی مهیج ایراد کرد که در آن از نیاز به تمرکززدایی و مشکلات در هماهنگی ناشی از آن صحبت کرد. او گفت که ما در حال وارد شدن به عصر جدیدی با Web3 هستیم، اما مشکل اینجاست که برخلاف Web2، هیچ رهبری برای تصمیم گیری در صنعت وجود ندارد. اگر واقعاً غیرمتمرکز هستیم، باید به نحوی دور هم جمع شویم و این موضوع را کشف کنیم. ما باید یک نوع قانون اساسی برای این چیزها بنویسیم. ما باید تصمیم بگیریم که منشور حقوق برای استفاده از ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین چیست؟

وی افزود: “دو راه پیش روی ما وجود دارد: یکی، ما یکپارچگی خود را حفظ می کنیم و به تمرکززدایی نگاه می کنیم، این چیزها را پیدا و درک می کنیم. یا دو، ما آن را نادیده می گیریم. در این صورت، ما متولیانی خواهیم داشت. الگوریتم‌ های اجماع بسیار متمرکز و بهینه‌ سازی شده‌ ای خواهیم داشت که می‌ توانند در هر زمانی بازنشانی شوند. عده معدودی کنترل بسیاری را در دست خواهند داشت. این تصمیم را من نمی‌ گیرم؛ بلکه همه شما آن را انجام می‌ دهید.”

نظر شما در رابطه با ورود سرمایه گذاران نهادی به کاردانو چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x