تلگرام امکان انتقال ارز دیجیتال را برای کاربران ایجاد کرد

از این پس کاربران تلگرام با ایجاد یک کیف پول در حساب کاربری خود از طریق بات wallet امکان انتقال رمز ارز تون و بیت کوین را خواهند داشت.

کاربران تلگرام می توانند تون کوین را در چت های مسنجر ارسال و دریافت کنند. بر اساس توئیتی که توسط بنیاد (TON) منتشر شده است، کاربران تلگرام اکنون می توانند، مستقیماً از طریق چت های برنامه، تون‌کوین ارسال و دریافت کنند. علاوه بر پشتیبانی toncoin، کاربران می توانند از طریق سیستم ربات نرم افزار نیز بیت کوین خریداری کنند.

امکان ارسال و دریافت ارز دیجیتال با استفاده از تلگرام اکنون با استفاده از تون کوین بنیاد TON امکان پذیر است. ارسال ارزهای دیجیتال از طریق اپلیکیشن های شخص ثالث متصل به تلگرام پیش از این امکان پذیر بود.

با این حال، از زمان تسویه حساب تلگرام با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در ژوئن 2020، این اولین بار است که toncoin در دسترس خواهد بود.

بنیاد TON در توییتر گفت: «اکنون می‌توانید toncoin را مستقیماً در چت‌های تلگرام ارسال کنید. این یک روش جدید برای ارسال Toncoin بدون هزینه تراکنش به هر کاربر تلگرام است. با استفاده از این سرویس، دیگر نیازی به وارد کردن آدرس‌های کیف پول طولانی و منتظر تایید شدن نخواهید داشت.

در حالی که کاربران می توانند تون کوین ارسال و دریافت کنند، می توانند با استفاده از سیستم ربات کیف پول، بیت کوین را نیز خریداری کنند. تلگرام پروژه تُن را در آگوست 2020 کنار گذاشت، اما در آوریل، جامعه یک میلیارد دلار برای پیشبرد اهداف پروژه جمع آوری کرد.

بنیاد TON وارد عرصه مالی غیرمتمرکز (Defi) و توکن‌ های غیرقابل تعویض (NFT) شده است. به تازگی، این بنیاد راه اندازی Disintar.io، یک بازار NFT مبتنی بر TON را اعلام کرد.

بنیاد TON توضیح داد: «در Disintar.io، کاربران می‌توانند NFT‌ها را بدون داشتن دانش فنی خریداری، بفروشند و فهرست کنند». تونکوین در 12 نوامبر 2021، شش ماه پیش به بالاترین حد خود (ATH) رسید و به 5.29 دلار در هر واحد رسید. از آن زمان، ارزش دلار تون کوین 64.8 درصد کمتر از ATH کاهش یافته است. امروز، toncoin در حال مبادله با 1.86 دلار در هر واحد است و حدود 2,746,626 دلار حجم مبادلات روزانه داشته است.

شما می توانید ویدئوی آموزش راه اندازی کیف پول ارزدیجیتال تلگرام را در زیر مشاهده کنید.

نظر شما در مورد کیف پول تلگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x