دو وون بنیان‌گذار ترا لونا طرحی را برای احیای ترا و توزیع دوباره آن پیشنهاد داد + از سرگیری معاملات ترا لونا در بایننس

دو وون هم بنیان گذار ترا لونا لبز طرحی را برای احیای ترا و توزیع دوباره آن پیشنهاد داد.
پس از دو روز سکوت، بنیانگذار ترا یک پیشنهاد حکومتی جدید برای زنده نگه داشتن جامعه و جبران غرامت دارندگان توکن صادر کرده است.

دو کوون، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه‌های Terraform، پیشنهادی را برای حفظ اکوسیستم ترا پس از تجزیه تاریخی استیبل کوین الگوریتمی آن (UST)، و مارپیچ مرگ ناشی از آن که توکن های ترا لونا را عملاً به صفر رساند، ارائه کرده است.

وی جمعه در یک پست در این انجمن تحقیقاتی، گفت: جامعه ترا باید زنجیره را برای حفظ جامعه و اکوسیستم توسعه دهندگان بازسازی کند. پیشنهاد او، که در پاسخ به گروه‌های اعتبارسنجی که در مورد امکان جدا کردن زنجیره ترا بحث می‌کردند، شامل جبران خسارت به دارندگان UST و LUNA است که قادر نبودند یا مایل به فروش دارایی‌های خود در طول سقوط قیمت این هفته نبودند.

وون پیشنهاد کرد که اعتبار سنجی‌ها باید مالکیت شبکه را به 1 میلیارد توکن توزیع شده بین دارندگان LUNA و UST و همچنین یک استخر توسعه برای تأمین بودجه آینده بازنشانی کنند. به طور خاص، 40 درصد از توکن‌های جدید توزیع شده به دارندگان ترا لونا که دارایی را قبل از رویداد depegging نگه می‌داشتند، اختصاص می‌یابد. در زمان ارتقاء شبکه جدید، 40 درصد به دارندگان UST به صورت متناسب تعلق می گیرد. 10٪ به دارندگان LUNA درست قبل از توقف عملیات زنجیره ای اختصاص می یابد و 10٪ باقی مانده به سمت استخر توسعه اختصاص می یابد.

با توجه به اینکه UST همیشه به دلار ایالات متحده مرتبط شده است، وون گفت: با توجه به رویدادهای نقدینگی گسترده در سراسر اکوسیستم Terra در این هفته، احتمالاً تفاوتی نخواهد داشت. به عبارت دیگر، اعتماد به مدل استیبل کوین برای همیشه از بین رفته است.

بر اساس گزارش CoinMarketCap، در اوج خود در اوایل آوریل، ارزش بازار ترا لونا بیش از 41 میلیارد دلار بود. ارزش UST که دیگر نمی‌توان از آن به عنوان یک استیبل کوین یاد کرد، به اوج خود نزدیک به 19 میلیارد دلار رسید. پس از از دست دادن برابری با دلار، UST در روز جمعه به پایین ترین سطح حدود 0.13 دلار سقوط کرد.

اگرچه راهی برای بازیابی کامل ارزش بلاک‌چین وجود ندارد، وون گفت که طرح توزیع مجدد باید به دارندگان بدهی شبکه و «اعضای جامعه وفادار و سازندگان» غرامت بدهد.

پیشنهاد وون تقریباً دو روز پس از انتشار طرحی برای صرفه جویی در نرخ دلار UST ارائه شد که شامل افزایش استخر ویژه حقوق برداشت و گسترش ظرفیت ضرب پروتکل بود. این طرح نتوانست در میان جامعه به اصطلاح “LUNAtics” مورد پسند واقع شود، زیرا قیمت LUNA همچنان در حال کاهش بود.

از سرگیری معاملات ترا لونا در بایننس

صرافی بایننس طی بیانیه ای اعلام کرد: ولیدیتورای بلاکچین ترا تصمیم گرفته اند، تولید بلاک را از سر بگیرند، مبادله‌های زنجیره‌ای را غیرفعال کنند و کانال های IBC را ببندند.

بایننس معاملات لحظه ای جفت های معاملاتی LUNA/BUSD و UST/BUSD را از تاریخ روز جمعه 13 می 2022 ساعت 14:00 (UTC) از سر گرفت. سپرده ها و برداشت ها برای LUNA و UST نیز همزمان باز می شود. لطفاً مطمئن شوید که قبل از معامله، تحقیقات خود را در مورد اصول LUNA و UST انجام داده اید.

نکته: شما می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان یورپی، اکانت وریفای شده بایننس را خریداری کرده و پس از آن ترا لونا را بر اساس BUSD از صرافی بایننس خرید و فروش کنید.

نظر شما در رابطه با طرح پیشنهادی وون برای احیایی ترا لونا و از سرگیری معاملات آن در صرافی بایننس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x