آموزش حساب دمو کوکوین از ساخت اکانت تا ترید در آن

بازار کریپتوکارنسی کوکوین، مارکتی جذاب و هیجان‌انگیز است. بااین‌حال یک اشتباه در این مارکت ممکن است نتیجه‌ای بسیار دردناک و پرهزینه داشته باشد. اما نگران نباشید! حساب Demo کوکوین کمک بسیاری به کاهش اشتباهات میکند. اکانت دمو Kucoin تمامی قابلیت‌های این صرافی را برای شما بدون این که متحمل ریسک شوید، شبیه‌سازی می‌کند. در این متن توضیحاتی راجع به آموزش ساخت حساب دمو کوکوین و همچنین استفاده بدون عواقب از امکاناتی مانند بازار اسپات، فیوچرز، مارجین و دیگر قابلیت‌های مالی در این صرافی را در اختیارتان می‌گذاریم.

با حساب دمو کوکوین بیشتر آشنا شوید

اکانت دمو در کوکوین به شما این امکان را می‌دهد که در محیطی کاملاً شبیه به نسخه اصلی صرافی و با موجودی غیرواقعی ترید کنید یا از قابلیت‌های مالی دیگر این اکسچنج استفاده کنید. مثلاً در ترید دمو در کوکوین، محیط معامله‌گری تشابه خیلی زیادی به پلتفرم اصلی دارد و این موضوع به تسلط کاربران در معاملات واقعی کمک زیادی می‌کند.

اکانت دمو کوکوین راهی عالی برای کسانی است که به‌تازگی وارد دنیای ارز دیجیتال شده‌اند و قصد دارند قبل از ریسک‌کردن روی سرمایه اصلی‌شان در مارکت تجربه کسب کنند. این ابزار همچنین برای معامله‌گران باتجربه‌تر که می‌خواهند استراتژی‌های جدید را امتحان کنند، نیز مناسب است. در ادامه به آموزش ساخت حساب دمو Kucoin و معرفی تمامی قابلیت‌های آن می‌پردازیم.

آموزش ساخت حساب دمو کوکوین

برای ساخت حساب دمو در صرافی Kucoin ابتدا وارد آدرس www.sandbox.kucoin.com شوید و سپس:

1. روی Sign Up در بالای صفحه کلیک کنید.

آموزش ساخت حساب دمو کوکوین

2. در این بخش روی Email کلیک کنید. سپس ایمیل خود را وارد کرده و Send code را بزنید. حال ایمیلی برای شما ارسال می‌شود. کد را در باکس Email verification code وارد کنید. در این مرحله رمز عبوری در بخش Set Login password برای خود اختصاص دهید. درنهایت تیک I have read and agree to the Terms of Use را بزنید و رویSign Up کلیک کنید.

بخش ثبت نام در آموزش ساخت حساب دمو کوکوین

3. بعد از ورود به حساب دمو کوکوین، از بالای صفحه وارد Assets شوید. در این قسمت موجودی غیرواقعی را که دمو کوکوین به شما اختصاص داده است، مشاهده می‌کنید. همچنین در این بخش امکان انتقال ارزهای دیجیتال به حساب‌های مختلف مانند Main account ،Trading account ،Margin account ،Futures account و Financial account را دارید.

ورود به حساب دمو Kucoin

قابلیت‌های حساب دمو کوکوین

صرافی کوکوین یکی از پرامکانات‌ترین صرافی‌های اکوسیستم کریپتو است. پیچیدگی کار با این ابزارها در محیط صرافی، کاربران را به استفاده از نسخه دمو سوق می‌دهد. حال به معرفی این امکانات مهم حساب دمو Kucoin می‌پردازیم.

بخش Trade در اکانت دمو Kucoin؛ تمرین قبل از شروع تریدینگ

معامله‌گری در بازار ارز دیجیتال بسیار دشوار است، اما با تمرین ترید دمو در کوکوین این کار خیلی راحت‌تر می‌شود. برای ورود به این بخش در بالای صفحه روی Trade کلیک کنید. در این بخش شما با 3 ابزار معاملاتی مختلفی آشنا می‌شوید که در ادامه آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

ترید دمو  در کوکوین

قسمت Spot Trading

این بخش شبیه‌ساز بازار اسپات کوکوین است. در این بازار کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال را به‌صورت آنی بخرند یا بفروشند. همچنین در این نوع معامله مالکیت ارز دیجیتال با کاربران است. باید توجه کنید که چارت معاملاتی در حساب دمو کوکوین با چارت اصلی صرافی متفاوت است؛ زیرا در دمو کاربران قیمت را تعیین می‌کنند و به این دلیل کندل‌ها نیز متفاوت است. برای یادگیری کامل بازار اسپات می‌توانید مقاله بازار اسپات کوکوین را مطالعه کنید و سپس فعالیت خود را در اسپات دمو کوکوین شروع کنید.

ترید اسپات در حساب دمو کوکوین

بخش Margin trading

در این قسمت می‌توانید به‌صورت مجازی در مارجین کوکوین ترید کنید. در معاملات مارجین از صرافی وام می‌گیرید و با لوریج ترید می‌کنید. در معاملات مارجین هم مانند اسپات، مالکیت ارزها با کاربران است؛ اما به دلیل اینکه ریسک این معاملات بالا است حساب مارجین دمو کوکوین در آموزش این بخش کمک زیادی می‌کند. اگر می‌خواهید به‌صورت کامل با این بخش آشنا شوید، مقاله آموزش مارجین کوکوین در یورپی را مطالعه کنید.

ترید مارجین در حساب دمو کوکوین

قسمت Trading bot

در این بخش با ربات کوکوین به‌صورت مجازی کار می‌کنید. ربات‌های تریدینگ کمک بسیاری به کاربران در آسان شدن معامله می‌کنند. این ربات‌ها در زمان‌هایی معامله انجام می‌دهند که برای کاربران عادی ممکن نیست. در حال حاضر این بخش در حساب دمو کوکوین غیرفعال است، اما پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با این ابزار و نحوه کار با آن، مقاله ربات ترید کوکوین را مطالعه کنید.

کاهش ریسک معاملات فیوچرز با بخش Derivatives

اگر آموزش ساخت حساب دمو کوکوین را مطالعه کردید و وارد حساب شدید، حال با کلیک روی Derivatives می‌توانید از امکانات فیوچرز صرافی کوکوین به‌صورت شبیه‌سازی‌شده استفاده کنید. در دمو فیوچرز کوکوین، تمرین با 4 بخش فیوچرز ممکن است که عبارت‌اند از:

  • Futures classic: بخش اصلی معاملات فیوچرز در صرافی کوکوین به شمار می‌رود.
  • Futures lite: پلتفرم ساده‌سازی شده معاملات فیوچرز که مناسب افراد تازه‌کار است.
  • Futures brawl: به کاربران این امکان را می‌دهد که در هنگام معاملات فیوچرز، برای برنده‌شدن درصدی از جوایز با یکدیگر رقابت کنند.
  • Leveraged tokens: توکن‌های اهرمی کوکوین به کاربران این امکان را می‌دهند که سود چندبرابر از طریق معاملات توکن‌های لوریج دار به دست بیاورند.

برای آشنایی کار با بخش فیوچرز اکانت دمو در کوکوین و قابلیت‌های آن، مقاله معاملات فیوچرز در کوکوین یورپی را مطالعه کنید.

بخش فیوچرز در اکانت دمو کوکوین

بخش Earn در نسخه دمو صرافی کوکوین

شما در این قسمت از حساب دمو کوکوین با ابزارهایی آشنا می‌شوید که از طریق آن‌ها سود دریافت می‌کنید. البته در زمان انتشار این مقاله، بخش‌های Spotlight، Kucoin earn، Kucoin pool و Kucoin win در اکانت دمو کوکوین غیرفعال هستند. قسمت‌های فعال Earn را در ادامه توضیح می‌دهیم.

بخش Earn در نسخه دمو کوکوین

قسمت Crypto lending

بخش لندینگ صرافی کوکوین، پلتفرمی است که در آن کاربران به دیگران کریپتو قرض می‌دهند و سود به دست می‌آورند. البته کاربران می‌توانند در این بخش ارز دیجیتال نیز قرض بگیرند و با آن معامله کنند. شما با ورود به این بخش در دمو صرافی کوکوین می‌توانید قرض دادن (Lend) و قرض گرفتن (Borrow) را تمرین کنید.

لندینگ در حساب دمو Kucoin

بخش KCS bonus

در این قسمت کاربران می‌توانند با هولد ارز KCS ، پاداش بگیرند. اگر در کوکوین فعالیت کرده باشید، می‌دانید که این صرافی کمپین‌های زیادی برای ارز اختصاصی خود یعنی KCS برگزار می‌کند و دائماً کاربران را به خرید و هولد این ارز تشویق می‌کند. شما نیز با ورود به KCS bonus می‌توانید موجودی و پاداش‌های خود را مشاهده کنید.

بخش KCS bonus در حساب دمو کوکوین

بخش Markets در دمو کوکوین

در این قسمت تمامی بازارهای موجود در کوکوین، مانند بازار اسپات، فیوچرز و ارزهایی که جدیداً لیست شده‌اند (New Listings) را یکجا مشاهده می‌کنید. با کمک این قابلیت در حساب دمو کوکوین قبل از ورود به بازار با سرمایه شخصی، معامله با جفت‌ارزهای مختلف را با موجودی غیرواقعی تمرین می‌کنید.

مارکت در ترید دمو  در کوکوین

سخن پایانی

اکانت Demo کوکوین ابزاری عالی برای تجربه قابلیت‌های صرافی کوکوین در محیطی بدون ریسک است. اگر در مارکت ارزهای دیجیتال تازه‌کار هستید یا اینکه تریدری باتجربه‌اید که قصد تست استراتژی‌های جدید دارید، این ابزار مناسب شماست. ما نیز در این مقاله صفر تا صد آموزش ساخت حساب دمو کوکوین را در اختیارتان گذاشتیم و ویژگی‌های نسخه دمو کوکوین را برایتان توضیح دادیم.

سؤالات متداول

حساب دمو کوکوین چیست؟

در نسخه دمو صرافی کوکوین کاربران می‌توانند در محیطی بدون ریسک و با سرمایه مجازی، از ابزارهای این صرافی استفاده و کسب تجربه کنند.

آیا معاملات دمو کوکوین واقعی است؟

خیر. در اکانت دمو کوکوین قیمت‌ها مجازی هستند و توسط کاربران دمو کوکوین مشخص می‌شود؛ بنابراین با شرایط واقعی بازار متفاوت است.

آیا می‌توان ارزهای دیجیتال در نسخه دمو کوکوین را برداشت کرد؟

خیر. امکان برداشت این ارزها وجود ندارد؛ زیرا واقعی نیستند.

1/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x