راهنمای جامع استخراج ابری بیت کوین

بیت کوین به عنوان اولین و محبوب‌ترین ارز دیجیتال افراد زیادی را برای درآمدزایی وسوسه می‌کند. به همین دلیل استخراج ابری بیت کوین یکی از راه‌های پرطرفدار در صنعت کریپتوست. شما با داشتن سرمایه مورد نیاز و پیدا کردن یک شرکت معتبر برای کلود ماینینگ بیت کوین، بدون حل مسائل پیچیده و کار با سخت‌افزارهای استخراج، بیت کوین به دست می‌آورید.

اگر شما هم به دنبال درآمدزایی از این راه هستید، پیشنهاد می‌کنیم با ما در این مقاله همراه باشید. دراین صورت نه تنها با مفهوم دقیق BitCoin Cloud Mining آشنا می‌شوید، بلکه چگونگی انجام آن را نیز یاد می‌گیرید و بهترین سایت‌های استخراج ابری رمزارز بیت کوین می‌شناسید.

استخراج ابری بیت کوین چیست؟

به طور کلی در استخراج ابری شما به عنوان ماینر غیرفعال شناخته می‌شوید. این عبارت به این معناست که شما در استخراج رمزارزها دخالت مستقیم ندارید؛ زیرا با استخدام شرکت‌ها این کار را به آن‌ها می‌سپارید.

در این روش دیگر نیازی به خرید تجهیزات گران قیمت ندارید و با پرداخت هزینه‌ای به صورت ماهیانه فقط از راه دور بر فرایند استخراج نظارت دارید و ارز دیجیتال به دست می‌آورید. البته برای اینکه همه چیز را درباره استخراج ابری بدانید پیشنهاد می‌کنیم از خواندن مقاله استخراج ابری چیست غافل نشوید.

حتما تا حالا متوجه شده‌اید که استخراج بیت کوین به شکل ابری چیست. بسیاری از متخصصین حوزه ارز دیجیتال باور دارند که میزان سودآوری استخراج ابری در ارزهای مختلف متفاوت است، اما این تضمین را می‌دهند که ماینینگ ابری بیت کوین از روش‌های سودآور در صنعت کریپتو است. زیرا استخراج بیت کوین ملزم به تجهیزات گران‌قیمت، وقت و دانشی گسترده برای حل مسائل پیچیده‌ای است که روزبه‌روز سخت‌تر می‌شود.

بنابراین با کلود ماینینگ بیت کوین در مصرف هزینه‌های استخراج و همچنین مصرف برق صرفه‌جویی می‌کنید. زمانی که برق کمتری مصرف کنید، دمای کمتری هم تولید می‌شود و محیط زیست از آسیب‌های اثر گلخانه‌ای در امان می‌‌ماند.

آموزش ماینینگ ابری بیت کوین

قبل از اقدام به ماینینگ ابری بیت کوین، نیاز به آموزش دارید.

معمولا اولین مرحله از آموزش استخراج ارزهای دیجیتال کار با تجهیزات کامپیوتری و حل مسائل پیچیده است. اما از آن‌جایی که در استخراج ابری شخص دیگری این وظیفه را انجام می‌دهد، شما یک مرحله جلو هستید و دیگر نیاز به یادگیری این مرحله ندارید.

پس در اولین قدم فقط باید به دنبال پیدا کردن سایت یا شرکتی معتبر باشید که استخراج ابری بیت کوین را به صورت تضمینی انجام دهد. بعد از اینکه بهترین سایت را برای کلود ماینینگ بیت کوین انتخاب کردید، نوبت آن است که در آن سایت یک اکانت بسازید. حالا باید به بررسی شرایط و کارمزدها بپردازید و سپس قرارداد مورد نظرتان را ببندید.

یکی از المان‌هایی که در انتخاب سایت باید در نظر داشته باشید قدرت هش (Hash Rate) است. هش ریت سرعت استخراج ابری را نشان می‌دهد. بنابراین میزان سودآوری شما ارتباط مستقیم با قدرت هش استخراج دارد.

بهترین سایت استخراج ابری بیت کوین

همان‌طور که می‌دانید مهم‌ترین نکته برای موفقیت در کلود ماینینگ بیت کوین، انتخاب بهترین سایت است. برای یافتن چنین پلتفرمی به سادگی می‌توانید در گوگل جستجو کنید و لیستی از سایت‌هایی که برایتان باز می‌شود را بررسی کنید. اما انتخاب یک سایت معتبر از میان تعداد زیادی از سایت‌هایی که پیش رویتان باز شده کار آسانی نیست.

این موضوع به این دلیل است که کلاهبرداران همیشه در بازارهای پرسود فعال و به دنبال ماهیگیری از آب گل‌آلود هستند. به همین دلیل در جستجویتان باید به دنبال سایتی باشید که در طی سالیان متمادی سابقه و اعتبار خوبی کسب کرده است. همچنین سایت انتخابی شما باید قراردادهای شفاف و متنوعی را پیش رویتان بگذارد که از برنامه دقیق استخراج مطمئن شوید.

در ادامه تعدادی از معتبرترین سایت‌ها را برای کلود ماینینگ بیت کوین معرفی کرده‌ایم. با این کار به شما برای انتخاب بهترین سایت کمک و از سردرگمی و اتلاف وقت در این مرحله جلوگیری کرده‌ایم.

بهترین سایت‌های استخراج ابری ارز بیت کوین را بشناسید.

IQMining

یکی از امن‌ترین و معتبرترین سایت‌های استخراج ابری ارز دیجیتال بیت کوین IQMining است. یکی دیگر از ویژگی‌های این سایت کاربری آسان آن است. تنها کافی‌ است وارد سایت شوید و بعد از ایجاد حساب کاربری، قرارداد مورد نظرتان را انتخاب کنید.

Shamining

این پلتفرم از اولین سایت‌هایی بود که اعتبارسنجی ارزهایی مانند بیت کوین را انجام می‌داد و امروزه هم یکی از بهترین سایت‌ها برای کلود ماینینگ بیت کوین است. از طرفی Shamining با داشتن دو سیستم استخراج ارز دیجیتال می‌تواند همزمان سه دستگاه استخراج بیت کوین را به صورت همزمان راه بیندازد. برای اینکه بیشتر به اهمیت این موضوع پی ببرید بهتر است با دستگاه استخراج بیت کوین بیشتر آشنا شوید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم مقاله دستگاه استخراج بیت کوین را حتما بخوانید.

Cryptouniverse

دلیل محبوبیت این سایت برای استخراج ابری این است که طیف گسترده‌ای از خدمات را در اختیار ماینرها قرار می‌دهد. به‌طور مثال ماینرها می‌توانند از سخت‌افزارهای شخصی‌سازی شده استفاده کنند.

Genesis Cloud Mining

این سایت قدیمی‌ترین و بهترین پلتفرم برای استخراج ابری محسوب می‌شود. علاوه‌بر امنیت و فراهم کردن قراردادهای متنوع برای کلود ماینرها، بخش پرسش و پاسخ و پشتیبانی جنسیس نیز بر محبوبیت آن افزوده است.

Ecos

بهترین ویژگی Ecos این است که به کاربران اجازه می‌دهد به مدت یک ماه استخراج رایگان ابری بیت کوین انجام دهند. حتی اگر در این سایت ثبت نام هم نکنید، می‌توانید به مدت 3 روز به صورت رایگان و آزمایشی ماینینگ ارز دیجیتال را انجام دهید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن این پلتفرم را روی گوشی‌هایتان نصب کنید.

این سایت‌ها چند مورد از بهترین سایت‌های استخراج ابری بیت کوین هستند که شهرت پیدا کرده‌اند. بااین حال بهتر است قبل از انتخاب هرکدام از این سایت‌ها بیشتر تحقیق کنید و پلتفرمی را انتخاب کنید که بیستر با شرایط شما تناسب داشته باشد.

استخراج ابری بیت کوین در ایران

استخراج ابری Bitcoin در ایران

از آن‌جایی که هزینه برق در ایران به نسبت کشورهای دیگر پایین است، افراد زیادی از طریق استخراج کسب درآمد می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین کریپتوها در کشورمان بیت کوین است و ماینرهای زیادی در ایران سودهای هنگفت از طریق ماین این ارز به دست آورده‌اند.

به همین دلیل سایت‌ها و صرافی‌های زیادی برای ماینینگ ابری بیت کوین در ایران ایجاد شده و مشغول به کار هستند. بنابراین با سرچی در گوگل می‌توانید این سایت‌ها را مشاهده کنید و با کمک آنچه در این مقاله گفته شد، بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

کلام آخر

دنیای ارز دیجیتال با ظهور رمزارز بیت کوین پدید آمد و از بهترین روش‌های درآمدزایی از این کریپتو استخراج آن است. همان‌طور که در مقاله آموزش استخراج بیت کوین خواندید، یکی از روش‌های ماینینگ این ارز کلود ماینینگ یا استخراج ابری آن است.

استخراج ابری بیت کوین به معنای استخراج این ارز از طریق استخدام سایت‌های معتبری است که این کار را برایتان انجام می‌دهد. با آموزش نحوه کلود ماینینگ این رمزارز و سایت‌های آن می‌توانید در ایران هم از این طریق کسب درآمد کنید.

سوالات متداول

استخراج ابری بیت کوین چیست؟

کلود ماینینگ بیت کوین به معنای استخدام شرکت‌هایی است که برایتان بیت کوین استخراج می‌کنند و در ازای آن مبلغی را از شما دریافت می‌کنند. دراین روش شما دیگر احتیاجی به تهیه سخت‌افزارهای استخراج یا حل مسائل ریاضی ندارید.

بهترین سایت‌های لود ماینینگ بیت کوین کدامند؟

IQMining ، Shamining، Cryptouniverse، Genesis Cloud Mining و Ecos.

آیا می‌توان در ایران هم کلود ماینینگ بیت کوین را انجام داد؟

بله. سایت‌های زیادی برای کلود ماینینگ بیت کوین در ایران وجود دارد.

به این مقاله امتیاز دهید! post

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x