5 دستگاه استخراج بیت کوین که باید بشناسید

دستگاه استخراج بیت کوین در درآمدزایی از روش ماینینگ بسیار اهمیت دارد. از آن‌جایی که ماینینگ به معنای تایید تراکنش‌ها در فناوری بلاکچین با استفاده از تجهیزات کامپیوتری و سخت‌افزاری است؛ انتخاب درست این امکانات هم بسیار اهمیت دارد.

از طرفی بازار پرطرفدار بیت کوین باعث شده است بازار تجاری دستگاه‌های استخراج آن نیز رقابتی باشد. به همین دلیل است که وقتی قصد خرید دارید، ممکن است در انتخاب بهترین آن‌ها سردرگم شوید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما در یورپی همراه باشید و5 تا از بهترین دستگاه‌ها را بشناسید و یکی از آن‌ها را برای ماینینگ بیت‌کوین انتخاب کنید.

1. Whatsminer M30S

یکی از بهترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین Whatsminer M30Sاست. شهرت Whatsminer M30S به این دلیل است که نیازی به کامپیوتر یا نرم‌افزار میزبان جداگانه ندارد. لذا این دستگاه به عنوان یکی از قدرتمندترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین شناخته می‌شود. اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این دستگاه برق زیادی مصرف می‌کند. از این‌رو پیشنهاد می‌شود از Whatsminer M30S در مکان‌هایی استفاده کنیدکه هزینه‌ مصرف برق در آنجا ارزان و به‌صرفه‌تر باشد.

به‌طور کلی بارزترین ویژگی‌های این دستگاه شامل موارد زیر است:

  • نرخ هش: 90TH/s (+/- 5%) (بستگی به خنک کننده دارد.)
  • مصرف برق: 3600 وات
  • هزینه هر کیلووات بر ساعت: 0.12 دلار
  • دما: در بهترین حالت عملکرد از 5- تا 35 درجه سانتیگراد
  • قیمت دستگاه استخراج Whatsminer M30S: 109.98 دلار

دستگاه ماین بیت کوین Whatsminer M30S

2. Antminer S19

دستگاه استخراج بیت کوین Antminer S19 یکی دیگر از بهترین‌ها برای ماینینگ است؛ البته اگر توانایی تامین ولتاژ بالای برق آن را داشته باشید. این دستگاه هم مانند دستگاه قبلی به نرم‌افزار جداگانه دیگری احتیاج ندارد. اما مدت زمان کوتاه برای استخراج بیت‌کوین و بازگشت سریع سرمایه باعث می‌شود که نقطه ضعف‌هایی مانند مصرف بالای انرژی و وزن سنگین این دستگاه را نادیده گرفت.

برای راه‌اندازی این دستگاه بهتر است از رابط گرافیکی MinerLink استفاده کنید. علاوه‌بر این رابط گرافیکی، تنها چیزی که نیاز دارید اعتبار استخر استخراج است.

بااین وجود ویژگی‌های فنی این دستگاه عبارتنداز:

  • نرخ هش: 95 TH/s
  • مصرف برق: 3250 وات
  • هزینه هر کیلووات بر ساعت: 0.12 دلار
  • دما: بهترین عملکرد این دستگاه در محدوده زمانی 5 تا 40 درجه سانتیگراد است.
  • قیمت دستگاه استخراج Antminer S19: 11499.00 دلار.

Antminer S19؛ یکی از بهترین دستگاه‌های ماینینگ بیت کوین

3. AntMiner L3+

این دستگاه یکی از سریع‌ترین دستگاه‌های استخراج بیت‌کوین به شمار می‌آید که می‌توانید آن‌ها را در بازارهای تجاری نیز پیدا کنید. AntMiner L3+ دارای سیستم کنترل پنل داخلی است که نیازی به نرم‌افزارهای میزبان برای کار کردن ندارد. همین ویژگی‌ها باعث شده است که این دستگاه‌ این‌قدر پرطرفدار باشد که ماینرهای زیادی از آن برای تایید تراکنش‌ها استفاده کنند.

ویژگی‌های فنی این دستگاه شامل موارد زیر است:

  • نرخ هش: 504MH/s ± 7
  • مصرف برق: 800 وات
  • نوع رابط: PCI Express
  • قیمت دستگاه استخراج بیت کوین AntMiner L3+ : 1,499.00 دلار آمریکا.

دستگاه ماینینگ +AntMiner L3

4. Antminer D3

این دستگاه استخراج بیت کوین به عنوان یکی از بهترین‌ها در میان ماینرها شناخته می‌شود؛ زیرا ماینرها می‌توانند علاوه‌بر استخراج بیت‌کوین، دش کوین نیز ماین کنند. مهم‌تر از آن اینکه وقتی از این دستگاه برای استخراج دش کوین استفاده می‌کنید، می‌توانید با همین دستگاه آن‌ها را به بیت کوین تبدیل کرده و سودتان را افزایش دهید.

اندازه و ابعاد این دستگاه یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌آید؛ زیرا این امکان را به ماینرها می‌دهد که از چند دستگاه در کنار یکدیگر با چیدمان عالی استفاده کنند. Antminer D3 با ویژگی‌هایی که دارد به طور گسترده‌ای برای استخراج دش کوین، بیت کوین، استخرهای استخراج و استخراج ابری استفاده می‌شود. اگر میخواهید درباره کلود ماینینگ بیشتر بدانید، مقاله استخراج ابری چیست را بخوانید.

فراموش نکنید که استخراج ابری یکی از روش‌های استخراج است که شخص ثالثی در ازای دریافت هزینه استخراج ارز دیجیتال را برایتان انجام می‌دهد. به دلیل سرعت و صرفه اقتصادی، شرکت‌های استخراج ابری ترجیح می‌دهند از Antminer D3 برای استخراج استفاده کنند.

ویژگی‌های فنی دستگاه Antminer D3 عبارتنداز:

  • نرخ هش: 19.3 گیگاهرتز در ثانیه
  • توان مصرفی: 1200 وات
  • راندمان انرژی: 0.25 J / GH + 10% (با منبع تغذیه در دمای محیط 77.0 درجه فارنهایت).
  • قیمت:249.95 دلار
  • منبع تغذیه: نیاز به منبع تغذیه جداگانه دارد.

دستگاه Antminer D3 برای استخراج بیت کوین

5. Bitmain Antminer S7

Bitmain Antminer S7 یکی از ارزان‌ترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین است. علاوه‌براین آمار خرید دستگاه استخراج بیت کوین Bitmain Antminer S7 به این دلیل بالاست که مصرف برق پایینی دارد. به همین دلیل این دستگاه اینقدر در میان ماینرها محبوبیت دارد.

ویژگی‌های سیستم خنک‌کننده بیت مین انت ماینر اس 7 باعث شده است که بیشتر مورد استفاده ماینرهایی باشد که در آب و هوای سردتر کار می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصرف برق: 697 وات
  • نرخ هش: 2.7 Th/s
  • قیمت: 399.99 دلار آمریکا
  • دما: دمای محیط 77.0 درجه فارنهایت.
  • راندمان انرژی: 0.25 J / GH + 10٪.

Bitmain Antminer S7 دستگاه مناسبی برای استخراج بیت کوین است.

کلام آخر

همگی به خوبی می‌دانیم که استخراج یکی از روش‌های کسب درآمد ارز دیجیتال است. افراد زیادی در سراسر دنیا به روش‌های مختلفی در حال استخراج ارزهای دیجیتال هستند و در این بین رمزارز بیت کوین بازار رقابتی‌تری دارد. به همین دلیل است که استراتژی و تجهیزات در استخراج بیت کوین بسیار اهمیت دارد.

انتخاب دستگاه استخراج بیت کوین یکی از این موارد است که ماینرها نباید دست کم بگیرند. از این رو در این مقاله به معرفی 5 نمونه از بهترین سخت‌افزارهای ماینینگ بیت کوین پرداختیم که از سردرگم شدن شما در انتخاب این دستگاه‌ها جلوگیری کنیم. حال این شما هستید که باید با توجه به شرایط مالی و انرژیتان از میان این 5تا بهترین را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین دستگاه های ماینینگ ارز دیجیتالدر سال 2022

سوالات متداول

بهترین دستگاه استخراج بیت کوین کدام است؟

از میان شمار زیادی از دستگاه‌های استخراج بیت کوین، Whatsminer M30S، Antminer S19، AntMiner L3+، Antminer D3 و Bitmain Antminer S7 بهترین‌ها هستند.

کدام یکی از دستگاه‌های استخراج بیت کوین از نظر مصرف برق به‌صرفه‌تر است؟

Bitmain Antminer S7.

کدام یک از دستگاه‌های استخراج بیت کوین ارزان‌تر است؟

Whatsminer M30S.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x