NFT ها این هفته در اینستاگرام آزمایش خواهند شد

به گفته مارک زاکربرگ، متا قصد دارد به زودی NFT های اینستاگرام و عملکردهای مشابه آن را به فیس بوک بیاورد.
مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت فیسبوک (متا) گفت: این شرکت این هفته شروع به آزمایش مجموعه‌های دیجیتالی روی پلتفرم اشتراک‌ گذاری عکس و ویدیو در اینستاگرام می‌کند که نشانه حرکتی به سمت اضافه کردن توکن‌های غیرقابل تعویض NFT است.
زاکربرگ در مصاحبه‌ای با Tom Bilyeu از Impact Theory که روز دوشنبه در فیس‌بوک منتشر شد، گفت: این اقدام برای آزمایش کلکسیون‌های دیجیتال در اینستاگرام اولین گام برای اجازه دادن به سازندگان و مجموعه‌داران برای نمایش NFT در سایر برنامه‌های تحت کنترل متا مانند واتساپ، فیسبوک و فیسبوک مسنجر است.
این حرکت به کاربران اجازه می‌دهد تا NFT های اینستاگرام را به‌عنوان پروفایل نمایه نمایش دهند، همان‌طور که توییتر برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد که کاربرانش می‌توانند این کار را انجام دهند و سپس پشتیبانی iOS را برای آواتارهای شش ضلعی NFT در ژانویه ارائه کرد. ردیت اندکی پس از عرضه NFT توییتر گفت: در حال آزمایش توکن‌ها به‌عنوان تصاویر نمایه در پلتفرم خود است، در حالی که اپلیکیشن خدمات اشتراک محتوا که بسیاری از آن برای تبلیغ محتوای بزرگسالان استفاده می‌کنند؛ از دسامبر 2021 تصاویر نمایه NFT را ارائه کرده است.
Datareportal گزارش داد که اینستاگرام تا ژانویه 2022 تقریباً 1.5 میلیارد کاربر در سراسر جهان داشته است که تقریباً نیمی از 2.9 میلیارد کاربر فیس بوک است. بسیاری از کاربران برجسته در فضای کریپتو در حال حاضر حساب هایی با پلتفرم اشتراک گذاری عکس و ویدیو دارند که برخی از هکرها از آن سوء استفاده کرده اند. کوین تلگراف در ماه آوریل گزارش داد که بازیگران بد به صفحه اینستاگرام Bored Ape Yacht Club نفوذ کرده و پیوندهای یک ایردراپ جعلی را با بیش از 600000 دنبال کننده این پروژه به اشتراک گذاشته اند.
نظر شما در رابطه با اضافه شدن NFT ها به اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.
5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x