معرفی بهترین سایت‌های استخراج ابری و کلود ماینینگ رایگان

استخراج ارزهای دیجیتال فرایند سخت و پرهزینه‌ای است و همچنین در تمام فصول سال سودآور نیست؛ اما سایت‌های استخراج ابری می‌توانند این مشکل را حل کنند. این وب‌سایت‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که قدرت پردازش در یک استخر ماینینگ را اجاره کرده و فقط در زمان‌هایی ماین کنند که سودآور باشد. این روش از استخراج بسیار کم‌هزینه و بهینه است و کاربران فقط با یک گوشی می‌توانند ماینینگ را مدیریت کنند؛ به همین منظور در این مقاله به معرفی سایت‌های کلود ماینینگ معتبر خارجی و ایرانی می‌پردازیم و همچنین اعتبار سایت‌های کلود ماینینگ رایگان را نیز بررسی می‌کنیم.

استخراج ابری چیست؟

کلود ماینینگ فرایندی است که کاربران در یک استخر ماینینگ مشارکت می‌کنند و نسبت به سرمایه‌شان مقداری هش پاور یا قدرت هش خریداری می‌کنند. سپس نسبت مساوی از سود بر اساس قدرت هشی که هر کاربر در اختیار دارد، بین کاربران تقسیم می‌شود. سایت‌های استخراج ابری به کاربرانشان این امکان را می‌دهند که بدون هیچ‌گونه سخت‌افزاری ماین کنند. تعداد بسیاری از این سایت‌ها موجود هستند که در ادامه به معرفی سایت‌های Cloud Mining معتبر می‌پردازیم. اگر به دنبال بهترین سایت کلود ماینینگ هستید با ما همراه باشید.

بهترین سایت‌های استخراج ابری خارجی و ایرانی

برای انتخاب یک پلتفرم کلود ماینینگ، امنیت و اعتبار آن سایت از اهمیت زیادی برخوردار است. حتماً قبل از واریز وجه در هرکدام از این پلتفرم‌ها به‌دقت آن‌ها را بررسی کنید. در ادامه تعدادی از معروف‌ترین این سایت‌ها را معرفی می‌کنیم.

ما به‌هیچ‌وجه فعالیت در این سایت‌ها را به شما توصیه نمی‌کنیم و فقط قصد معرفی داریم؛ بنابراین قبل از سرمایه‌گذاری به‌دقت این پلتفرم‌ها را بررسی کنید و از اعتبار آن‌ها مطمئن شوید.

معرفی سایت کلود ماینینگ معتبر Hashshiny

سایت های استخراج ابری

Hashshiny یکی از سایت‌های استخراج ابری بیت‌کوین است و امنیت و سرعت خوبی دارد. این سایت در سال 2017 راه‌اندازی شد و از آن زمان تابه‌حال خدمات کلود ماینینگ ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد. توسعه‌دهندگان HashShiny باور دارند که این پلتفرم ازآنجایی‌که حدود 1.5 درصد از نرخ هش ریت بیت‌کوین در جهان را تأمین می‌کند، یکی از بهترین‌ها در حوزه استخراج ابری است. در حال حاضر امکان استخراج ابری ارزهای بیت‌کوین، زی کش، دش، دکرید و غیره در این سایت وجود دارد.

معرفی سایت استخراج ابری معتبر ECOS

معرفی سایت کلود ماینینگ معتبر

این سایت از معدود پلتفرم‌هایی است که به‌صورت قانونی در صنعت کلود ماینینگ فعالیت می‌کند. این پلتفرم در سال 2017 و در منطقه آزاد اقتصادی در ارمنستان تأسیس شد. در حال حاضر ECOS خدمات خود را به بیش از 30000 کاربر ارائه می‌کند. در واقع این پلتفرم را نمی‌توان فقط به استخراج ابری محدود کرد؛ ECOS علاوه بر کلود ماینینگ ابزارهای دیجیتال دیگری مانند کیف پول، صرافی، سبدهای سرمایه‌گذاری و همچنین زیرساخت‌هایی که کاربران بتوانند فارم‌های ماینینگ خود را بسازند نیز در اختیار دارد.

معرفی سایت کلود ماینینگ معتبر IQ Mining

معرفی سایت استخراج ابری معتبر

در ادامه معرفی سایت‌های استخراج ابری به پلتفرم آی‌کیو ماینینگ می‌پردازیم. این سایت در اواخر سال 2016 شروع به ارائه خدمات کلود ماینینگ کرد و جزو سایت‌هایی است که بازخوردهای مثبتی از سمت مشتریانش وجود دارد. این شرکت با تهیه زیرساخت‌های استخراج ابری از راه دور، به کاربرانش امکان ماین ارزهای دیجیتال گوناگون همراه با پکیج‌های متنوع را می‌دهد. ثبت‌نام در این سایت رایگان و بدون هزینه اشتراک است. همچنین کاربران به دلیل وجود قراردادهای هوشمند متحمل ریسک کمتری می‌شوند.

اگر در یکی از سایت های استخراج ابری فعالیت می‌کنید و قصد نقد کردن درآمد ارزی خود را دارید، می‌توانید از طریق صرافی یورپی ارزهای دیجیتالتان را به‌راحتی و به‌سرعت به ریال تبدیل کنید.

نقد کردن درآمد ارز دیجیتال در صرافی یورپی

معرفی سایت استخراج ابری معتبر BeMine

بهترین سایتهای استخراج ابری رایگان

بی ماین که در سال 2018 از روسیه شروع به کار کرد، پلتفرمی منحصربه‌فرد در بین سایت‌های کلود ماینینگ است. این سایت با استفاده از دیتا سنترهایش به کاربران خود این امکان را می‌دهد که قدرت هش اجاره کرده و ارزهای دیجیتال را به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به سخت‌افزار ماین کنند. همچنین بی ماین کاربران را قادر می‌سازد که ماینرهای ASIC را خریداری کنند. البته همان‌طور که می‌دانید خرید این ماینرها می‌تواند بسیار پرهزینه باشد. به همین منظور این پلتفرم به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت تمایل کسری از یک ماینر ASIC را خریداری کنند.

سایت استخراج ابری ایرانی jcoin-hash

سایت استخراج ابری ایرانی

قبل از معرفی این سایت باید این نکته را متذکر شویم که ما به‌هیچ‌عنوان فعالیت در این سایت‌ها را پیشنهاد نمی‌دهیم و فقط قصد معرفی آن‌ها را داریم. جی کوین هش یک سایت کلود ماینینگ ایرانی است. طبق ادعای این وب‌سایت، جی کوین هش دارای بیش از 90000 دستگاه ماینر در 5 کشور مختلف در دنیا است. این وب‌سایت همچنین ادعا دارد که مجوز رسمی از صنعت و معدن دارد. اگر قصد دارید فعالیت خود را در این وب‌سایت شروع کنید قبل از هر چیزی به‌صورت کامل در مورد اعتبار ادعای این سایت تحقیق کنید.

بهترین سایت‌های استخراج ابری رایگان

بعد از رونق بازار کریپتو در سال‌های اخیر خیلی از افراد به دنبال این هستند که از این سودآوری عقب نمانند و متأسفانه بسیاری از این افراد اسیر پروژه‌های کلاهبرداری و پانزی می‌شوند. در ایران هم این موضوع بسیار دیده می‌شود و سایت‌های کلود ماینینگ نیز از این پدیده مستثنی نیستند. در این جا باید بگوییم که در بحث ماینینگ پلتفرمی رایگان و معتبر وجود ندارد و اکثر این پروژه‌ها به قصد کلاهبرداری فعالیت کرده و اگر کلاهبرداری هم نکنند مسلماً وقت و انرژی شما را تلف می‌کنند؛ بنابراین در مواجه با عبارت‌های مثل سایت‌های کلود ماینینگ رایگان هوشیار عمل کنید و گول ادعای کذب این سایت‌ها را نخورید.

سخن پایانی

اگر در بازار کریپتو فعالیت کرده باشید، می‌دانید که ماینینگ ارز دیجیتال بسیار هزینه‌بر بوده و نیازمند سرمایه اولیه زیادی است. اما با سایت‌های استخراج ابری شما دیگر نیازی به سرمایه زیادی برای ماین ندارید و به نسبت سرمایه‌ای که دارید می‌توانید قدرت هش اجاره کرده و کسب سود کنید. در این مقاله به معرفی سایت‌های کلود ماینینگ معتبر پرداختیم و نکات مهمی راجع به سایت استخراج ابری ایرانی و سایت‌های Cloud Mining رایگان در اختیارتان گذاشتیم.

سؤالات متداول

سایت کلود ماینینگ چیست؟

با سایت‌های Cloud Mining افراد این امکان را دارند که بدون سخت‌افزار و با سرمایه کم ارز دیجیتال استخراج کنند.

آیا سایت‌های کلود ماینینگ رایگان سودآور هستند؟

سایت‌های استخراج ابری رایگان مانند پروژه‌های دیگر رایگان در بازار کریپتو در 90 درصد مواقع معتبر نیستند و ممکن بعد از استفاده از این پلتفرم‌ها معمولاً کاربران امکان کسب سود در این وب‌سایت‌ها را ندارند و متأسفانه وقت و انرژی‌شان به هدر می‌رود.

4/5 - (6 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x