شرکت هواپیمایی امارات پرداخت‌های بیت کوینی را پذیرفت

شرکت هواپیمایی دبی امارات قصد دارد در آینده پرداخت‌های بیت‌کوین را بپذیرد و همچنین NFT‌ ها را در وب سایت خود راه اندازی کند.

یکی از بزرگترین خطوط هوایی جهان قصد دارد، پرداخت‌های رمزنگاری شده را اضافه کند و NFT‌ ها را برای تجارت در وب‌سایت شرکت ارائه دهد. این شرکت بیت‌کوین را به عنوان یک سرویس پرداخت اضافه می‌کند.

عادل احمد الرضا، مدیر عملیاتی امارات، در بازار فاش کرد که این شرکت کارکنان جدیدی را برای جاه‌طلبی‌های توکن غیرقابل تعویض خود استخدام خواهد کرد.

وی افزود: با متاورس، می‌توانید کل فرآیندهای خود را چه در حال اجرا، آموزش، فروش در وب‌سایت یا تجربه کامل به یک برنامه کاربردی از نوع متاورس تبدیل کنید، اما مهم‌تر از آن ایجاد تعاملی است که با ورود به این حوزه ایجاد می‌شود.

بزرگترین شرکت هواپیمایی امارات همچنین به دنبال کشف کاربرد فناوری بلاک‌چین در ردیابی سوابق هواپیما است. علاوه بر این، الرضا در مورد برنامه‌هایی برای افزودن بیت‌کوین به عنوان یک گزینه پرداخت نیز صحبت کرد.

مدیر اجرایی همچنین اشاره کرد که چگونه صنعت هواپیمایی به آرامی در حال بازگشت بعد از بحران کرونا است؛ زیرا میانگین تعداد مسافران در حال افزایش است. امارات اولین ایرلاینی نیست که از فناوری‌های دیجیتالی مانند بلاک‌چین و خدمات پرداخت کریپتو استقبال کرده است.

نظر شما در رابطه با پذیرش بیت‌کوین توسط شرکت هواپیمایی امارات چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x