3 سایت استخراج ابری ترون که باید بشناسید

شناخت سایت استخراج ابری ترون برای تمام کسانی که به دنبال کسب درآمد از کلود ماینینگ ترون هستند، ضروری است. استخراج ابری ترون یکی از روش‌های پرطرفدار درآمدزایی از این ارز دیجیتال محسوب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید Tron Cloud Mining به معنای استخدام شرکت‌هایی است که در ازای دریافت دستمزد ماهانه برای شما ماین ترون را انجام می‌دهند.

بنابراین بدون اینکه نیازی به راه‌اندازی تجهیزات سخت‌افزاری کلود ماینینگ داشته یا مجبور باشید که مسائل پیچیده ریاضی را حل کنید، ترون استخراج می‌کنید. در این مقاله به معرفی 3 سایت کلود ماینینگ ترون پرداخته‌ایم که به شما در پیدا کردن سایت معتبر و فرار از دام کلاهبرداران کمک کنیم.

1. trxworld.org؛ سایت استخراج ابری ترون رایگان

آیا به دنبال یک سایت خوب برای استخراج ابری ترون با درآمد روزانه می‌گردید؟ از آن‌جایی که تعداد کمی سایت معتبر برای ماینینگ ابری ترون موجود است، احتمالا می‌ترسید که در این حوزه سرمایه‌گذاری کنید. خبر خوش این است که پلتفرم trxworld به شما کمک می‌کند که در بستری امن روزانه

سود به دست بیاورید.

بیشتر بخوانید: استخراج ابری چیست؟

با وارد کردن لینک این سایت در موتورهای جستجو به سادگی می‌توانید وارد آن شوید. قطعا به محض ورود مجذوب محیط ساده آن می‌شوید که برای دنیای پیچیده کریپتو یک مزیت محسوب می‌شود. از این‌رو ثبت نام در این سایت هم بسیار ساده است.

trxworld.org یکی از سایت‌های ساده برای کلود ماینینگ ترون است.

تنها باید وارد سایت و قسمت ثبت نام شوید. سپس ایمیل و پسوردتان را وارد کنید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید پسوردتان را از یاد ببرید؛ در غیر این صورت دیگر به هیچ عنوان نمی‌توانید پسوردتان را ریکاوری کنید.

بعد از اینکه به عنوان کاربر وارد سایت می‌شوید، مقداری ترون رایگان را در داشبوردتان می‌بینید که به شما امکان استخراج رایگان را می‌دهد. در این وبسایت دو نوع اکانت خواهید داشت: Wallet Account و Promotion Acount. با انتخاب اکانت، استخراج ابری TRX یا همان ترون شروع می‌شود و می‌توانید این ارز را به صورت روزانه برداشت کنید.

در قسمت داشبورد این سایت مقدار ترون‌هایی را که این سایت در لحظه برایتان استخراج می‌کند، می‌بینید. در واقع استخراج ابری ترون رایگان مهم‌ترین دلیل محبوبیت این پلتفرم کلود ماینینگ است. جالب‌تر اینکه با دعوت دوستانتان به این پلتفرم و ثبت‌نام آن‌ها میزان کارمزد هم کاهش می‌یابد و می‌توانید سود بیشتری به دست آورید.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا کار با این سایت امن است؟ پیشنهاد می‌کنیم روزه شک‌دار نگیرید و قبل از شروع استخراج ابری در این سایت خودتان اعتبار آن را بررسی کنید.

2. cryptoff.cc؛ جذاب‌ترین سایت کلود ماینینگ ترون

به محض ورود به این سایت استخراج ابری ترون از کاربری آسان و محیط جذاب آن شگفت‌زده خواهید شد. بنابراین جای تعجبی ندارد که تنها با کلیک روی دکمه ریجستر و وارد کردن ایمیل و رمز عبور، به سادگی وارد سایت شوید. با وارد شدن به سایت میزان هش ریت استخراج ابری در این سایت برایتان نمایان می‌شود.

همان‌طور که قطعا می‌دانید قدرت هش به معنای سرعت انجام ماینینگ است. به همین دلیل هرچه قدرت هش بیشتر باشد، سرعت استخراج و میزان ترون‌های شما هم بیشتر می‌شود. خوشبختانه قدرت هش این پلتفرم از 185 شروع می‌شود که سرعت خوبی برای کلود ماینینگ ترون است.

cryptoff.cc سایتی جذاب برای ماینینگ ابری ترون است.

با کلیک بر لوگوی ارز دیجیتال ترون و تنظیم سرعت استخراج، ماین ابری این ارز شروع می‌شود. زمانی که ترون‌هایتان به 75 برسد، می‌توانید آن‌ها را برداشت کنید. از دیگر خوبی‌های این سایت گزینه Bonus در منوی آن است که با کلیک روی آن هر 6 ساعت یک بار به عنوان هدیه به هش ریت استخراجتان اضافه می‌کند. اگر هم به دنبال هش بیشتر در سایت cryptoff.cc هستید، بر روی گزینه Affiliate کلیک کرده و با دریافت لینک دعوت بر زیر مجموعه‌هایتان بیفزایید و هش ریت بیشتری دریافت کنید.

3. IQMining؛ معتبرترین سایت ماینینگ ابری ترون

آی کیو ماینینگ به عنوان معتبرترین و قدیمی‌ترین سایت استخراج ابری ترون شناخته می‌شود که از سال 2016 فعالیت دارد. علاوه‌بر ترون امکان استخراج ارزهای دیجیتال دیگری مانند اتریوم، بیت کوین، لایت کوین، دش و مونرو نیز در این پلتفرم وجود دارد. به همین دلیل اگر به دنبال استخراج ابری بیت کوین، که یکی از پررقابت‌ترین بازارهای ماینینگ را دارد، نیز هستید، سری به این سایت بزنید.

IQMining گزینه‌های منعطف زیادی را برای کلود ماینرها در نظر گرفته است که علاوه‌بر جلب اعتماد آن‌ها، تنوع خوبی هم برای ماینینگ ابری در اختیار کاربران می‌گذارد. به عنوان مثال امکان تمدید خودکار سرمایه‌گذاری از بازده ماینینگ قبلی برای ماینرها فراهم شده است. با این کار قدرت هش استخراج هم افزایش می‌یابد و به عنوان ماینر می‌توانید ترون بیشتری به شکلی منفعل استخراج کنید.

IQMining معروف‌ترین سایت استخراج ابری Tron است.

کلام آخر

رمز ارز ترون یکی از ارزهای پرطرفدار برای کسب درآمد از فناوری بلاکچین است و افراد زیادی در سراسر دنیا از آن سودهای هنگفت به دست می‌آورند. استخراج ابری این ارز دیجیتال یکی از راه‌های مطمئن برای درآمدزایی است؛ به شرط اینکه سایت یا شرکت معتبری برای انجام این کار پیدا کنید.
در این مقاله 3 سایت استخراج ابری ترون معرفی کردیم که به شما در پیدا کردن بهترین‌ها کمک کنیم. اما نکته‌ای که نباید فراموش کنید این است که کلاهبرداران زیادی به عنوان شرکت‌های کلود ماینینگ در حال فعالیت هستند. ازاین‌رو قبل از انتخاب هرکدام از این سایت‌ها به خوبی درباره آن‌ها تحقیق کنید.

سوالات متداول

بهترین سایت استخراج ابری ترون کدام است؟

تحقیقات نشان داده است که 3 سایت trxworld.org ، cryptoff.cc و IQMining بهترین هستند.

محبوبیت سایت trxworld.org برای کلود ماینینگ ترون چیست؟

محیط ساده و امکانات به صرفه‌ای که فراهم کرده است.

چرا سایت IQMining معتبرترین سایت برای ماینینگ ابری است؟

زیرا علاوه‌بر فراهم کردن تنوع و امکانات معتبر، از سال 2016 تاکنون فعالیت دارد.

به این مقاله امتیاز دهید! post

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x