سقوط 95 درصدی ترا لونا در نمودار هفتگی

ریزش قیمت ترا لونا تا 4.2 دلار باعث استرس و دلهره در میان معامله گران شد.
ارزش قفل شده بر روی Anchor، بزرگترین پروتکل DeFi Terra، در دو روز گذشته حدود 11 میلیارد دلار کاهش یافته است.

LUNA Terra به هفتمین روز متوالی نزولی خود ادامه داد. در 24 ساعت گذشته بیش از 73 درصد سقوط کرد تا به سطوح قیمتی برسد که قبلاً در آگوست 2021 مشاهده شده بود.

Anchor، پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) که بازده سپرده‌های UST را فراهم می‌کند، در دو روز گذشته شاهد کاهش 11 میلیارد دلاری ارزش کل قفل شده (TVL) بود. این کاهش زمانی اتفاق افتاد که TVL فقط یک هفته پیش به 17 میلیارد دلار رسید.

فروش بیت کوین های بنیاد لونا

دیروز اتفاق مهم دیگری افتاد و بنیاد لونا تمام بیت کوین های خود را فروخت. همین امر باعث کاهش و افت شدیدی در قیمت لونا شد.

لونا در ساعات صبح امروز آسیا تا 7.62 دلار معامله شد زیرا تضعیف استیبل کوین TerraUSD (UST) با دلار آمریکا به کاهش احساسات اساسی در میان معامله گران برای LUNA کمک کرد. داده‌ها نشان می‌دهد که فشار فروش بر روی لونا در حالی رخ می‌دهد که بنیاد مادر آن در روز گذشته 46 میلیون توکن برای حفظ پیوند UST با دلار آمریکا منتشر کرده است.

اکشن قیمت یکی از بزرگترین افت ها برای یک ارز دیجیتال بزرگ است. داده ها نشان می دهد که قیمت لونا در هفته گذشته 90 درصد و تنها در یک ساعت گذشته 7 درصد کاهش یافته است. این توکن‌ اکنون از زمان بالاترین قیمت ۱۱۹ دلاری در آوریل ۲۰۲۲، یعنی بیش از یک ماه پیش، ۹۲ درصد کاهش یافته‌ است.

نظر شما در رابطه با کاهش شدید قیمت ارز دیجیتال ترا لونا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x