راهنمای جامع شناسایی ایردراپ قابل‌ فروش | شناسایی ایردراپ جدید رایگان

احتمالاً شما هم این روزها در شبکه‌های اجتماعی می‌بینید که برخی از بلاگرها از گرفتن سودهای چند هزاردلاری با ایردراپ‌های رایگان صحبت می‌کنند. مثلاً دریافت یونی سواپ تقریباً 10000 دلاری و ENS تقریباً 15000 دلاری بدون حتی یک دلار هزینه! این رقم‌ها بسیار وسوسه‌کننده هستند و شاید شما هم کنجکاو باشید که شناسایی ایردراپ قابل‌ فروش چگونه است و چطور می‌توان ایردراپ قیمت‌دار پیدا کرد. به همین منظور در این مقاله به آموزش شناسایی ایردراپ جدید رایگان می‌پردازیم و تمامی منابعی را که از طریق آن‌ها شانس دریافت ایردراپ دارید، معرفی می‌کنیم.

ایردراپ قابل‌ فروش چیست؟

خیلی از پروژه‌های ارز دیجیتال در ابتدای کارشان از ایردراپ برای تبلیغات استفاده می‌کنند. این پروژه‌ها با دادن دارایی‌های رایگان به اعضای اولیه که در شبکه‌شان فعالیت‌های مشخص را انجام می‌دهد، هم به کاربران سود می‌رسانند و هم به رشد پروژه‌شان کمک می‌کنند. البته باید به این موضوع توجه کرد که اگر کاربران ارزی به صرافی‌ها و پروژه‌های Web3 برای دریافت پاداش پرداخت کنند، ایردراپ حساب نمی‌شود. بنابراین اگر پروژه‌ای به بهانه ایردراپ شما را مجبور به پرداخت وجه کرد، آن را نادیده بگیرید. جهت شناسایی Airdrop منابع معتبری وجود دارند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

بهترین راه‌های شناسایی ایردراپ جدید رایگان

شناسایی ایردراپ قابل‌ فروش

اگر می‌خواهید ایردراپ رایگان قابل‌فروش را پیدا کنید، راه‌های مختلفی وجود دارد. البته در ابتدا باید بدانید که معمولاً ایردراپ‌هایی که سودآوری بالایی دارند به کاربرانشان اعلام نمی‌کنند که قصد دادن ایردراپ دارند. ولی کاربران باتجربه از فعالیت این پروژه‌ها در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایتشان متوجه می‌شوند که احتمال اعلام ایردراپ توسط این وب‌سایت‌ها وجود دارد. در ادامه منابعی را که در آن‌ها می‌توان ایردراپ فوری و ایردراپ قیمت‌دار را شناسایی کنید، در اختیارتان می‌گذاریم.

وب‌سایت‌های مخصوص شناسایی ایردراپ قابل‌ فروش

برخی از پروژه‌ها از قبل به کاربرانشان اطلاع می‌دهند که قرار است ایردراپ بدهند. این‌ها معمولاً از کاربران می‌خواهند که یک سری وظایفی از پیش تعیین شده انجام دهند که در قبال انجام‌دادن این کارها، افراد شانس دریافت ایردراپ دارند. سایت‌هایی وجود دارند که این پروژه‌ها را معرفی می‌کنند و از طریق آن‌ها می‌توانید در ایردراپ‌ها شرکت کنید. معروف‌ترین این سایت‌ها عبارت‌اند از:

شناسایی ایردراپ قابل‌ فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی راهی عالی برای پیداکردن ایردراپ‌های رایگان هستند. اگر در توییتر، تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب و دیسکورد عضو باشید، می‌توانید با پروژه‌های مستعد دریافت Airdrop آشنا شوید. بهترین راه‌ها برای پیداکردن ایردراپ‌های رایگان در این محیط‌ها عبارت‌اند از:

  • دنبال‌کردن بلاگرهای حوزه کریپتو در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر
  • دنبال‌کردن پروژه‌های معروف که هنوز توکنی ارائه نکرده‌اند در توییتر
  • عضویت در گروه‌های مخصوص ایردراپ‌ها در تلگرام و دیسکورد
  • سرچ در گوگل و یوتیوب برای ایردراپ رایگان قابل‌ فروش
حال که ایردراپ‌های مستعد سودآوری را شناسایی کردید، وقت آن است که یک سری از فعالیت‌ها را انجام دهید که شانس دریافت ایردراپ را افزایش دهید. اگر پروژه موردنظر لیست وظایفی که باید انجام دهید را مشخص کرد، آن وظایف را انجام دهید. اما اگر پروژه اعلام نکرد که قصد دادن ایردراپ دارد، ولی شما حدس می‌زنید که ممکن است ایردراپ بدهد، کافی است یک سری از فعالیت‌های ساده را در آن پروژه انجام دهید. مثلاً تراکنشی در شبکه انجام دهید یا NFT مینت کنید که در صورت دادن ایردراپ، به شما نیز اختصاص داده شود.

نکات مهم در شناسایی ایردراپ قابل‌ فروش

شناسایی ایردراپ جدید رایگان

ایردراپ قیمت‌دار راهی عالی برای افراد با سرمایه کم به شمار می‌رود که از طریق آن بتوانند سرمایه‌ای در‌خور برای حضور در بازار ارزهای دیجیتال را به دست بیاورند. همچنین استارتاپ‌های کریپتو نیز از این طریق این امکان را دارند که با اهدای توکن رایگان سروصدای زیادی در اکوسیستم ارزهای دیجیتال برپا کنند و پیامشان را به گوش تعداد زیادی از فعالان کریپتو برسانند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که تمامی پروژه‌های Airdrop معتبر نیستند و خیلی از آن‌ها به‌قصد کلاهبرداری و فیشینگ فعالیت می‌کنند. به همین منظور باید به یکسری از نکات توجه کنید که در ادامه آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

  • ایردراپ‌های معتبر به‌هیچ‌عنوان از شما نمی‌خواهند که در پروژه‌هایشان سرمایه‌گذاری کنید. ممکن است برای گرفتن یک ایردراپ نیاز باشد که مثلاً در شبکه‌ای تراکنش انجام دهید. اما نیاز به هیچ پرداختی نیست. در صورت دیدن این نوع از سایت‌ها، از آن‌ها خارج شوید که اسیر فیشینگ و کلاهبرداری نشوید.
  • خیلی از سایت‌ها ممکن است از طریق تبلیغ ایردراپ‌ها شما را به وب‌سایتشان بکشانند که بازدیدشان را افزایش دهند، اما در واقع هیچ سودی برایتان ندارند و فقط وقت و انرژی شما را هدر می‌دهند.

سخن پایانی

ایردراپ رایگان قابل‌ فروش گزینه‌ای بسیار جالب و سودآور برای فعالان بازار کریپتو است. اما شناسایی ایردراپ قابل‌ فروش می‌تواند برای افراد بسیار دشوار و خطرناک باشد؛ زیرا بسیاری از این ایردراپ‌ها کلاهبرداری هستند. به همین منظور در این مقاله به شناسایی ایردراپ جدید رایگان و ایردراپ فوری پرداختیم و نکات مهمی در اختیارتان گذاشتیم.

سؤالات متداول

چگونه ایردراپ بگیریم؟

شناسایی ایردراپ قابل‌ فروش و سودآور امری پیچیده و وابسته به شانس است، اما همان‌طور که توضیح دادیم در وب‌سایت‌های مخصوص ایردراپ و عضویت در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید با نحوه گرفتن ایردراپ‌ها آشنا شوید.

آیا امکان دریافت سود از طریق ایردراپ‌ها وجود دارد؟

شناسایی ایردراپ جدید رایگان راهی عالی برای کسب سود بدون سرمایه است و افراد مبتدی می‌توانند با انجام فعالیت‌های خاص به سودهای بسیار خوبی برسند.

به این مقاله امتیاز دهید! post

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x