صفر تا صد معرفی صرافی بایننس

به دنبال معتبرترین و جامع‌ترین صرافی برای ورود به بازار جهانی رمزارزها هستید؟ بایننس یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان است. در بایننس می‌توانید بیش از 600 ارز دیجیتال را بخرید، معامله کنید و نگه دارید. اگر شما نیز می‌خواهید یکی از 90 میلیون کاربر ثبت شده در این صرافی باشید، پس باید اطلاعات کاملی در مورد بایننس داشته باشید. ما در این متن هر آنچه که باید در مورد این صرافی بدانید، به شما خواهیم گفت.

صرافی بایننس از گذشته تا به امروز

صرافی بایننس بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان شناخته می‌شود. این صرافی در سال 2017 به دست چانگ پنگ ژئو که امروز او را در دنیای ارز دیجیتال با لقب CZ در کشور چین بنیان‌گذاری شد. این صرافی در همان سال به دنبال منع ترید رمزارزها توسط دولت چین به ژاپن انتقال پیدا کرد. در این زمان بود که کمپانی بایننس به سرعت رشد کرد و تمامی رقبای خود را در میدان رقابت کنار زد. حال امروز شاهد نقدینگی بسیار بالا و البته معامله‌گران زیادی در این صرافی هستیم.

اما آنچه که این صرافی را به این اندازه در دنیای ارزهای دیجیتال محبوب کرده، عدم وجود سوابق بد در تاریخچه فعالیت این صرافی است. البته نباید سهم وجود صندوق بیمه را در محبوبیت بایننس دست کم بگیریم؛ زیرا این صندوق اعتماد کاربران را در صورت هک جلب می‌کند. امروز دفتر اصلی این صرافی معتبر در جزایر کمین قرار دارد، البته دفاتر دیگر آن را در سایر نقاط دنیا نیز مشاهده می‌کنیم. اما آنچه اهمیت دارد این است که این صرافی ترید را برای تمامی کاربران خود در سراسر دنیا آسان کرده است.

بایننس را بیشتر بشناسید!

اگر بخواهیم بایننس را به زبانی ساده و دور از اصطلاحات دنیای ارز دیجیتال تعریف کنیم، باید بگوییم که این صرافی بستری برای حضور خریداران و فروشندگان ارز دیجیتال است. به این معنا که پلتفرم بایننس هیچ کدام از ارزهای دیجیتال را نمی‌فروشد، بلکه واسطه‌ای میان فروشنده و خریدار است. به این صورت که اگر شما قصد خرید ارزی را داشته باشید، آن را به صورت سفارش در این صرافی ثبت می‌کنید. حال بایننس وارد معامله می‌شود و فروشنده‌ای مطابق با سفارش خرید شما پیدا می‌کند. درنهایت این صرافی به عنوان واسطه کارمزدی از این معامله برای خود برمی‌دارد.

بنابراین برای شروع به معامله در این صرافی نیاز دارید که ابتدا مقداری ارز خریداری کرده و حساب بایننس خود را با آن شارژ کنید. به این منظور کافی است که از صرافی‌های آنلاین و معتبر ایرانی کمک بگیرید.

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین یورپی

اما برای اینکه در بایننس بهترین عملکرد را داشته باشید، باید بیشتر با این صرافی آشنا شوید. در ادامه چند بخش مهم که به فهم بیشتر صرافی بایننس کمک می‌کند، به شما توضیح خواهیم داد.

بایننس کوین

در زمان تاسیس بایننس این صرافی کوین مخصوص خود را با نام BNB یا همان Binance coin معرفی کرد. عرضه اولیه BNB تنها در میان سرمایه‌گذاران اصلی و تیم موسس شرکت بایننس تقسیم شد. پس از آن بخشی از هزینه این عرضه اولیه در جهت توسعه بایننس کوین به کار رفت و درصدی از این سرمایه به صورت پس‌انداز برای مواقع ضروری باقی ماند.

نکته جالب اینجاست که امروز این رمزارز یکی از 5 ارز دیجیتال با ارزش در دنیای کریپتوها شناخته می‌شود. یکی از علل جذب مخاطبان به این ارز دیجیتال دریافت تخفیف کارمزد در صرافی است. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود، کاربران بایننس می‌توانند بر این کوین سرمایه‌گذاری کرده و سود زیادی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: بایننس کوین چیست؟

بلاکچین بایننس

بلاک چین صرافی بایننس BEP2 است.

در ابتدا صرافی بایننس کار خود را بر شبکه Binance Smart Chain پیش می‌برد. به مرور زمان بایننس اکسچنج با پیشرفت این صرافی و البته توسعه BNB، در سال 2019 به ساخت شبکه بلاکچین خود روی آورد. به این ترتیب این صرافی مشهور بایننس چین (Binance Chain) را معرفی کرد که با عنوان اختصاری BEP2 شناخته می‌شود.

اما چه اتفاقی افتاد؟ در Binance Smart Chain تنها امکان ایجاد قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز وجود داشت، اما بایننس چین، ترید رمزارزها را نیز ممکن کرد. با وجود این زنجیره سرعت تراکنش‌ها در بایننس بسیار بالا رفت؛ به این ترتیب کاربران رمزارزهای خود را با کمترین کارمزد و در کوتاه‌ترین زمان معامله می‌کنند.

اپلیکیشن بایننس

بایننس اپ یا اپلیکیشن بایننس مطابق تمامی نسخه‌های اندروید و IOS عرضه شده است؛ به گونه‌ای که تمامی کاربران امکان فعالیت با آن را داشته باشند. کاربران صرافی بایننس با وجود این اپلیکیشن امکان انتقال سرمایه خود به کیف پول بایننس یا سایر کیف پول‌های نرم افزاری و سخت افزاری را دارند. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود؛ در بایننس اپ بستری برای انجام انواع معاملات در این صرافی فراهم شده است. اما دقت داشته باشید که این اپلیکیشن را از سایت‌های معتبر تهیه کنید؛ علت این امر نیز پیشگیری از هرگونه جعل، هک و کلاهبرداری است.

API بایننس

با API یا Application Programming Interface در صرافی بایننس این امکان را دارید که به سرورهای این صرافی متصل شوید. درواقع API key یا همان کلید API بایننس را می‌توان به عنوان نام کابری در نظر گرفت که برای دسترسی به داده‌ها ایجاد می‌شود. این کلید توسط صرافی بایننس تولید شده و کاربر آن را در نرم افزارهای دیگر وارد می‌کند. درواقع با این کار نرم افزار اجازه دارد داده‌های کاربر را براساس مجوزهایی که به آن داده شده است، وارد کند.

کارمزد بایننس

کارمزد ترید در صرافی بایننس مطابق با میزان خرید و فروش مشخص می‌شود. هرچه فعالیتتان بیشتر و حجم ترید بالاتر باشد، کارمزد کمتری نیز به شما تعلق می‌گیرد. به طور کلی کارمزد در این صرافی از مبلغ 0.1 درصد آغاز می‌شود که در مقایسه با دیگر صرافی‌ها کمترین کارمزد است. این در حالی است که اگر بایننس کوین را برای ترید انتخاب کنید، کارمزد معاملاتتان 25 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

صرافی بایننس و رمزارزهای آن

همانطور که در بالا بیان کردیم اولین رمزارزی که قابلیت ترید با آن در صرافی بایننس را دارید، ارز دیجیتال همین صرافی یعنی بایننس کوین است. در ادامه معرفی بایننس و ارزهای آن باید گفت که امکان ترید با رمزارزهایی همچون موارد زیر در این فضا وجود دارد:

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • تتر
  • ریپل
  • کاردانو
  • دوج کوین
  • شیبا اینو و سایر ارزهای دیجیتال دیگر.

در صرافی بایننس میتوانید ارزهای بیت کوین، اتریوم، زی کش و غیره را معامله کنید.

برای آگاهی کامل از فهرست ارزهای دیجیتال قابل ترید در Binance به لیست موجود در وب سایت رسمی به آدرس بخش مارکت در صرافی بایننس مراجعه کنید.

کیف پول بایننس

حال نوبت به معرفی بایننس ولت یا کیف پول بایننس رسیده است. کیف پول این صرافی معتبر خرید، فروش، ذخیره و تبدیل ارزها به یکدیگر را برای کاربر ممکن می‌کند. در بخش کیف پول (Wallet) میزان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف و البته میزان دارایی در معاملات گوناگون برای کاربران کاملا مشخص خواهد بود.

اما آنچه که این کیف پول را در نظر کاربران جذاب می‌کند، وجود قسمتی تحت عنوان تاریخچه تراکنش‌ها در کیف پول بایننس است. در این قسمت اطلاعات مربوط به تمامی تراکنش‌های انجام شده در دسترس است و کاربر به راحتی تراکنش مورد نظر خود را پیگیری می‌کند. به زبانی ساده Binance wallet مدیریت سرمایه را برای کاربران این صرافی آسان کرده است. اگر قابلیت‌های جذاب این کیف پول توجه شما را نیز جلب کرده، فرصت را برای نصب آن از دست ندهید.

ماشین حساب بایننس

صرافی بایننس بخشی با نام ماشین حساب ایجاد کرده است که کاربر با کمک این سرویس پیش از انجام هر معامله اطلاعات زیادی در مورد آن به دست می‌آورد. کاربران با ماشین حساب بایننس امکان محاسبه کارمزد هر ترید را خواهند داشت. همچنین با وارد کردن نوع پوزیشن، قیمت ورودی، قیمت هدف و حجم مورد نظر، جزییات مورد نیاز برای معامله به کاربر نشان داده می‌شود.

به این ترتیب احتمال خطا به خصوص برای تازه واردان به دنیای ارز دیجیتال کاهش می‌یابد. همچنین سرعت کاربران نیز افزایش پیدا کرده و ترید راحت‌تری نیز تجربه می‌کنند. با ماشین حساب بایننس دیگر میزان سوددهی و مقدار سرمایه‌گذاری در معاملات علامت سوال بزرگی نخواهد بود.

بایننس برای ایرانی ها

در همان ابتدایی‌ترین لحظه که به سراغ بایننس می‌روید، به طور قطع متوجه فیلترینگ این وب سایت برای کاربران ایرانی خواهید شد. متاسفانه بنا بر تحریم‌های جهانی استفاده از بایننس برای کاربران ایرانی ممنوع و غیرقانونی است. اما راه حلی برای این مورد وجود دارد؛ کافی است با IP ثابت در این صرافی به فعالیت خود ادامه دهید.

تهیه IP ثابت از یورپی

علت استفاده از IP ثابت به نوعی دور زدن تحریم‌ها و کار با بایننس است. البته باید توجه کنید که به محض تغییر IP شما سیستم بایننس حضور کاربر ایرانی را متوجه شده و حساب شما مسدود می‌شود. به این ترتیب خرید اکانت وریفای شده بهترین و به‌عبارتی تنها انتخاب برای کاربران ایرانی است. چراکه امکان ثبت اطلاعات دروغین یا ثبت اطلاعات هویتی خود را ندارید؛ از این جهت بهتر است که این کار را به متخصصان یورپی بسپرید.

خرید اکانت وریفای شده بایننس از یورپی

بخش های مختلف بایننس

به محض ورود به حساب کاربری خود در صرافی بایننس یا اپلیکیشن آن متوجه بخش‌های مختلف این شرکت خواهید شد. حال قصد داریم به معرفی بایننس داشبورد یا بخش‌های مختلف در داشبورد این صرافی بپردازیم.

صرافی بایننس شامل بخش‌های مختلفی می‌شود.

خرید و فروش ارز در بایننس

ماهیت هر صرافی خرید و فروش است؛ بنابراین طبیعی است که اولین و مهم‌ترین خدمات بایننس خرید و فروش ارزهای دیجیتال باشد. اما آنچه که این صرافی را از سایر صرافی‌های دیگر متمایز می‌کند، وجود سه روش مختلف برای خرید و فروش است که خریداران را بدون واسطه به فروشندگان وصل می‌کند. در ادامه این سه روش را به شما معرفی می‌کنیم:

  1. مبادلات همتا به همتا (P2P): این نام مخفف Peer to Peer است که در آن طرفین معامله امکان خرید و فروش بدون واسطه دارند. جالب است بدانید که این سرویس پرداخت‌های فیات در بایننس را نیز ممکن کرده است.
  2. کارت بانکی: کاربران در این روش پرداخت امکان خرید برخی از ارزهای دیجیتال با ارزهای فیات را دارند. اما نکته جالب اینجاست که کارمزد معاملاتی که با دلار آمریکا انجام می‌شود، بیش از سایر معاملات است.
  3. انتقال الکترونیکی (SEPA): در این روش نیز کاربران می‌توانند برخی از رمزارزها را با ارزهای فیات خریداری کنند. در این روش هیچ کارمزدی به معاملات تعلق نمی‌گیرد، اما امکان خرید با دلار آمریکا نیز وجود ندارد.

معاملات اسپات در بایننس

ترید اسپات به معاملاتی گفته می‌شود که در آن دو طرف معامله یعنی خریدار و فروشنده مقدار مشخصی از ارز دیجیتال را با قیمت معینی معامله می‌کنند. این صرافی برای انجام معاملات اسپات سفارش‌های مختلف را ارائه می‌دهد که با آگاهی از آن‌ها استراتژی‌های معاملاتی خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کنید که درنهایت به سودتان ختم شود. انواع سفارشات در بایننس را در ادامه معرفی می‌کنیم:

  1. Market Order: خرید و فروش آنی با قیمت بازار
  2. Limit Order: خرید و فروش با قیمت مشخص در صورت رسیدن قیمت بازار به قیمت مشخص شده
  3. Stop-Limit Order: تعیین قیمت مشخص و حد ضرر برای خرید و فروش
  4. OCO: ترکیبی از دو اردر قبلی و تعیین آن به صورت همزمان
  5. Trailing Stop Order: تعیین سفارش با درصد مشخصی دور از قیمت بازار

معاملات مارجین در بایننس

پیش‌فرض تمام ما این است که به اندازه موجودی حساب خود می‌توانیم اقدام به انجام معامله در صرافی‌ها کنیم. اما بایننس این پیش‌فرض را به هم زده است؛ این صرافی مبلغی که شما برای معامله نیاز دارید را در اختیارتان می‌گذارد. به این ترتیب با مبلغ بیشتری از سرمایه خود وارد معامله می‌شوید. معاملات مارجین بایننس دو حالت کلی دارد:

  1. کراس مارجین: در این حالت تمام سرمایه کاربر در معرض ریسک است
  2. مارجین ایزوله: در این حالت کاربر مشخص می‌کند که به چه اندازه متحمل خسارت می‌شود.

معاملات فیوچرز در بایننس

این بخش از بایننس در سال 2019 رونمایی شد که در آن بایننس به معامله‌گران این امکان را می‌داد که با پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال معامله کنند. درواقع در این نوع معامله شما دیگر صاحب ارزهای دیجیتال نیستید و تنها مالکیت قراردادی که در بایننس ثبت کرده‌اید را دارید.

در این قرارداد شما توفق می‌کنید که ارز دیجیتال خاصی را در تاریخ بعدی بخرید یا بفروشید. معاملات فیوچرز یکی از بخش‌های مورد علاقه کاربران بایننس است، اما برای شروع معامله در این بخش از صرافی بایننس باید اطلاعات کاملی داشته باشید.

حساب دمو بایننس

صرافی بایننس برای جلوگیری از ضرر تازه واردان بازار، اقدام به معرفی بایننس دمو کرد. این نسخه در حقیقت نوعی نسخه آزمایشی است که در آن شما امکان ترید ارز دیجیتال را دارید. در تست نت بایننس دیگر سرمایه خود را از دست نمی‌دهید و اعتماد به نفس لازم برای ترید و دانش کافی در این زمینه را کسب می‌کنید.

این بخش به این صورت است که صرافی بایننس پس از ثبت نام مقداری رمزارز مجازی در اختیارتان قرار می‌دهد و شما با آن شروع به ترید می‌کنید. اما برای اینکه در این سرویس با صرافی بایننس به صورت کامل آشنا شوید، بهتر است که آموزش‌های اولیه این نسخه را بلد باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با حساب دمو بایننس

بایننس ارن؛ یکی دیگر از داغ‌ترین‌های بایننس

بخش earn در بایننس یکی دیگر از بخش‌های محبوب این صرافی است. در این بخش مجموعه‌ای از خدمات ارائه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد سرمایه خود را افزایش دهند. بسیاری این بخش از بایننس را مشابه با حساب پس‌انداز ارزهای دیجیتال می‌دانند، اما واقعیت این است که این بخش قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران این صرافی قرار می‌دهد. Binance earn خود از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که در ادامه هر کدام از آن‌ها را به صورت جداگانه توضیح می‌دهیم.

لانچ پد و عرضه اولیه توکن ها

لانچ پد بایننس درواقع نوعی پروژه حمایتی برای استارت اپ‌های بلاکچین است. هرگاه استارت اپی در لانچ پد بایننس ثبت شود، امتیاز صدور و عرضه اولیه توکن خود در بایننس را به دست می‌آورد. به عبارتی این استارت اپ‌ها در جهت ایجاد توکن‌های جدید و برای گسترش بیشتر بایننس و بازار سرمایه دیجیتال حمایت می‌شوند.

همچنین با وجود این قابلیت شما می‌توانید یکی از سرمایه‌گذاران یا سهام‌داران توکن‌های نوظهور یا درحال ساخت بشوید. این امکان از طریق ایردراپ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ایردراپ چیست؟

کاربرانی که بایننس کوین در حساب خود داشته باشند، امکان شرکت در ایردراپ را خواهند داشت. ایردراپ همچون نوعی بارش توکن عمل می‌کند که در آن توکن پروژه‌هایی که در لانچ پد بایننس حضور داشته‌اند، معرفی و عرضه می‌شوند. به این ترتیب شما فرصت خرید توکن‌های عرضه اولیه و سود بالا در این سرمایه‌گذاری را از آن خود می‌کنید. ایردراپ‌ها زمان مشخصی ندارند و برگزاری آن‌ها هرگز قطعی نخواهد بود. اما در صورت عضویت و برگزاری ایردراپ توکن‌های پروژه‌های مشارکتی به صورت خودکار به حساب شما واریز می‌شوند.

استیکینگ در بایننس

استیک (Staking) نگهداری ارز دیجیتال و دریافت سود است. درواقع نوعی سپرده‌گذاری به شمار می‌رود. اما اگر دقیق‌تر بخواهیم توضیح دهیم، باید بگوییم که در استیکینگ یا شرکت در اثبات سهام کاربران تراکنش‌های بلاک‌چین را تایید می‌کنند. اما تفاوت استیکینگ و ماینینگ در نوع تایید تراکنش‌ها است.

در استیکینگ کاربران ارز دیجیتال مورد نظر خود را از صرافی بایننس خریداری می‌کنند و آن را در اختیار شبکه قرار می‌دهند. به این ترتیب نه تنها تراکنش‌های شبکه تایید می‌شود، بلکه مقدار ارزهای دیجیتال نیز به صورت سالانه افزایش می‌یابد. نکته جالب توجه اینجاست که در این روش دیگر هیچ خبری از تجهیزات سخت‌افزاری نیست؛ درنتیجه در این روش شاهد کاهش مصرف برق و البته کمک به محیط زیست هستیم.

این روش، ابداعی نوین برای رسیدن به سود است که کار را برای تازه واردان به بازار سرمایه ارز دیجیتال آسان‌تر و هموارتر می‌کند. زیرا استفاده از این سرویس بایننس هیچ نیازی به اطلاعات تکنیکی و تخصصی ندارد. البته این بدان معنا نیست که بدون هیچ اطلاعاتی می‌توانید به این زمینه وارد شوید، برای موفقیت نیاز است که با محیط استیکینگ صرافی بایننس آشنا باشید.

سیوینگ در بایننس

صرافی بایننس سرویسی ارائه داده است که در آن کاربران دارایی‌های خود را در اختیار صرافی گذاشته و در ازای آن سود دریافت می‌کنند؛ درست مانند حساب‌های پس‌انداز. این سرویس دو حالت دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

  • Felexible Binance: در این روش امکان برداشت ارزهای خود را دارید و با توجه به میزان سپرده خود سود دریافت می‌کنید.
  • Locked Binance: در این حالت دارایی‌های شما به مدت مشخصی قفل خواهد شد و امکان برداشت از آن را ندارید؛ در عوض سود بیشتری از این سیوینگ دریافت می‌کنید.

استخر استخراج بایننس

Binance Pool در سال 2020 شروع به کار کرد. نکته جالب در مورد استخر استخراج بایینس این است که ماینرهای فعال در آن به‌راحتی می‌توانند دارایی‌های خود را از استخر بیرون بیاورند و به سایر بخش‌های صرافی بایننس منتقل کنند. درواقع بایننس به دنبال ارائه خدمات به‌روز به ماینرها این بخش از صرافی را راه‌اندازی کرد. همین امر سبب شده است که امروز بایننس پول یکی از رقبای بزرگ سایر استخرهای استخراج در جهان باشد.

نگاهی به مزایا و معایب بایننس

صرافی بایننس همواره مورد توجه بسیاری از افراد بوده و رتبه اول در میان دیگر صرافی‌های کریپتوکارنسی را از آن خود کرده است. حال قصد داریم به معرفی بایننس با دید مزیت‌ها و معایب آن بپردازیم.

مزایا و معایب صرافی بایننس را بیشتر بشناسید.

مزایای صرافی بایننس

این صرافی پیش از هر چیز به پنج علت شهرت بسیاری در میان کاربران یافته است:

1. سرعت بالا

با توجه به بلاکچین بایننس، سرعت انجام تراکنش‌ها در این صرافی بسیار بالا است. به ویژه در صورتی که تراکنش‌های شما با توکن اختصاصی این صرافی یعنی بایننس کوین باشد، سرعت نیز بیشتر خواهد شد.

2. کارمزد پایین

مسئله دیگری که نظر کاربران بسیاری را به خود جلب می‌کند، کارمزد پایین این صرافی است. مبلغ این کارمزدها با توجه به میزان معامله شما متغیر خواهد بود. از آن‌جایی که با افزایش حجم معامله کارمزد به حداقل می‌رسد، بایننس به انتخاب برتر سرمایه‌گذاران با مبالغ کلان مبدل شده است.

3. تخفیف ویژه برای BNB

کاربرانی که برای ترید یا سرمایه‌گذاری بایننس کوین را انتخاب می‌کنند، تخفیف 25 درصدی در کارمزد معاملات خود دریافت می‌کنند.

4. امنیت بالا

یکی دیگر از مزایای مهم صرافی بایننس امنیت آن است. این صرافی برای حفظ امنیت کاربران خود نه تنها از استاندارد CCSS استفاده می‌کند، بلکه در مرحله فعال کردن حساب کاربری از احراز هویت دو مرحله‌ای نیز استفاده می‌کند. به این ترتیب کاربران برای ورود به حساب کاربری خود یا برداشت و واریز به آن علاوه‌بر رمز عبور باید کد یک بار مصرف ارسال شده به ایمیل یا شماره همراه خود را نیز وارد کنند.

5. استفاده آسان

آموزش‌های رایگان و جامعی که در وب سایت بایننس برای کاربران ارائه می‌شود، از دیگر دلایل توجه همگان به این صرافی به شمار می‌آید. همچنین این صرافی اپلیکیشن مخصوص خود را نیز برای رفاه بیشتر کاربران خود معرفی کرده است.

معایب صرافی بایننس

حال علی‌رغم مزایای این صرافی برخی معایب نیز برای آن گزارش شده است که در ادامه با هم نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم:

1. تحریم‌ها

از بزرگ‌ترین ضعف صرافی بایننس تحریم کشورهایی همچون ایران، آلمان و برخی ایالت‌های آمریکا است. همه ساله کاربران بسیاری از این کشورها سعی بر ورود به این صرافی می‌کنند. به این ترتیب بسیاری از افراد مجبور به چشم‌پوشی از بایننس می‌شوند؛ در نقطه مقابل اما برخی از افراد با خرید اکانت وریفای شده یا IP ثابت از مزیت‌های این صرافی معتبر استفاده می‌کنند.

خرید اکانت وریفای شده بایننس

2. پشتیبانی ضعیف

برخی از کاربران بایننس از تاخیر در جوابدهی این صرافی به ایمیل‌ها ناراضی هستند. البته برخی از طرفداران بایننس این مورد را از نقاط ضعف بایننس نمی‌دانند؛ زیرا می‌دانند که این صرافی با حجم بالایی از مشتریان سروکار دارد.

3. دخالت در تعیین قیمت ارزها

همه ما می‌دانیم که صرافی بایننس قدرت زیادی در دنیای ارز دیجیتال دارد. متاسفانه این صرافی مشهور از قدرت خود در دستکاری قیمت برخی از ارزهای دیجیتال از طریق ربات‌ها و نهنگ‌های بزرگ استفاده می‌کند. به همین دلیل است که با حذف برخی از ارزهای دیجیتال از لیست بایننس شاهد کاهش چشمگیر قیمت آن هستیم. البته عکس این موضوع نیز برقرار است؛ با اضافه شدن رمزارزها به لیست بایننس نیز ارزش آن‌ها به شکل قابل توجهی بالا می‌رود.

بایننس؛ صرافی منتخب همه

امروز بایننس قدرت اول در صرافی‌های جهان به شمار می‌آید. این صرافی با امکانات فوق‌العاده خود، مانند سرعت بالا و کارمزد بسیار پایین، رقبایش را از میدان به در کرده است. با این وجود علی‌رغم تمام این مزیت‌ها بایننس برای کاربران کشور ایران مسدود است. اما این کاربران همچنان با خرید اکانت‌های وریفای شده و با استفاده از IP ثابت امکان ترید و سرمایه‌گذاری در این صرافی را دارند.

بنابراین می‌توان گفت که هیچ چیزی مانع استفاده شما از صرافی بایننس نمی‌شود. ما در یورپی تمامی سدهای پیش روی شما را کنار می‌زنیم و در مسیر استفاده از این صرافی مشهور و معتبر، از احراز هویت در بایننس تا استفاده از بخش‌های مختلف این صرافی، همراهتان خواهیم بود. معرفی بایننس به این مقاله ختم نمی‌شود؛ با مراجعه به مقالات مرتبط در وب سایت یورپی دانش و آگاهی خود را درباره این غول بازار کریپتو کامل کنید.

سوالات متداول

درصورتی که هویت اصلی و ایرانی ما فاش بشود، چه مدت برای خروج سرمایه خود مهلت داریم؟

اگر از یک IP ثابت استفاده نشود، بایننس متوجه ایراد و تخلف شما شده و حسابتان سریعا بلوکه می‌شود. در این صورت باید با کارشناسان بایننس تماس حاصل کنید و مدعی عدم آگاهی از ممنوعیت ترید برای ایرانی‌ها شوید. به این‌ترتیب برای مدت کوتاهی امکان جابجایی سرمایه خود را خواهید داشت.

آیا ثبت نام در بایننس برای تمامی ایرانی‌ها غیرمجاز است یا صرفا این قانون برای ساکنین ایران است؟

بایننس مطابق با تحریم‌های جهانی صرفا IPهای ایران را مسدود کرده است. ازاین‌رو در صورت داشتن دوستی در خارج از ایران یا اقامت کشورهای دیگر می‌توانید با آدرس و تلفن آن کشور احراز هویت کنید.

در صورت ترید با بایننس آیا امکان تبدیل سرمایه به ریال یا تومان وجود دارد؟

بله، شما به سادگی با کمک صرافی آنلاین یورپی امکان تبدیل رمزارزهای خود به ریال و برداشت از حساب بایننس خود را خواهید داشت.

آیا برای نصب بایننس اپ باز هم نیاز به احراز هویت است؟

بله. شما برای نصب و ورود به بایننس اپ باید بار دیگر مشخصات هویتی خود را وارد کنید و احراز هویت شوید. در صورت عدم احراز هویت تنها تا سقف 2 بیت کوین قابلیت برداشت در روز را خواهید داشت.

3.7/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایلیا
ایلیا
1 سال قبل

سلام بایننس ورود دو مرحله ای داره؟

فواد بخشی
فواد بخشی
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر برای ثبت نام در بایننس چه مدارکی لازم داریم؟؟

Back to top button
4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x