یک چهارم مردم دنیا تا سال 2026 زمان خود را در متاورس سپری خواهند کرد

یک چهارم مردم دنیا تا سال 2026 زمان خود را در متاورس سپری خواهند کرد.

تحقیقات این گزارش تخمین می‌زند که 30 درصد از سازمان‌ها در جهان تا سال 2026 محصولات و خدماتی را در متاورس خواهند داشت و برندها در حال آماده‌سازی ادعاهای خود در حوزه دیجیتال هستند.

بر اساس تحقیقات جدید، تا سال 2026، 25 درصد از مردم حداقل یک ساعت در روز را برای مقاصد کار، خرید، تحصیل، اجتماعی و سرگرمی در متاورس سپری خواهند کرد.

گزارش 7 فوریه توسط شرکت تحقیقاتی و مشاوره فناوری Gartner نشان داد، برندها در حال ساخت زیرساخت هایی هستند که به کاربران خود اجازه می دهند زندگی خود را به صورت دیجیتالی ادامه دهند.

به گفته مارتی رسنیک، معاون گارتنر، برندها باید برای متحد کردن متاورس با یکدیگر همکاری کنند، زیرا کاربران آنها همچنان خواستار تجربیات مجازی، تعاملی و سه بعدی هستند.

وی تصریح کرد: از حضور در کلاس های مجازی تا خرید زمین دیجیتال و ساخت خانه های مجازی، این فعالیت ها در حال حاضر در محیط های جداگانه انجام می شود. او معتقد است که 30 درصد از سازمان های جهان تا سال 2026 محصولات و خدماتی در متاورس خواهند داشت.

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics دریافت که پیش‌بینی می‌شود بازار جهانی Metaverse تا سال 2026 به 42 میلیارد دلار برسد. با این حال، یک گزارش در نوامبر از Grayscale نشان داد که ارزش کل ممکن است در سال‌های آینده حتی به یک تریلیون دلار برسد. نرخ کاربران فعال متاورس از آغاز سال 2020 تا ژوئن 2021 10 برابر افزایش یافته است.

در هر صورت، جواد اشرف، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Terra Virtua گفت که این تحقیق نشان می دهد که متاورس نحوه تعامل کاربران با محیط های مجازی را تغییر می دهد و پیش بینی می کند که به مقصدی برای مناسبت های اجتماعی، جلسات کاری، رویدادهای بازی و موسیقی تبدیل شود.

نظر شما در رابطه با استفاده مردم از متاورس در زندگی روزانه چیست؟
دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.
5/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x