بایننس مجوز ارائه خدمات رمزنگاری به بحرین را اعطا کرد

بایننس مجوز ارائه خدمات رمزنگاری به بحرین را اعطا کرد.

بزرگترین صرافی رمزارز جهان اکنون خدمات رمزنگاری تنظیم شده مختلفی را به شهروندان بحرینی ارائه خواهد کرد.

صرافی کریپتو بایننس به لطف مجوز اعطا شده توسط بانک مرکزی بحرین، خدمات کاملاً تنظیم شده را به اولین کشور خود در خاورمیانه ارائه خواهد کرد.

بحرین توانست این مجوز را از طریق شورای همکاری کشورهای عربی خلیج فارس (GCC) صادر کند. بزرگترین صرافی و مدیر عامل جهان، Changpeng Zhao مجوز ارائه خدمات دارایی های رمزنگاری شده را در 14 مارس اعلام کرد.

بایننس اولین مجوز ارائه دارایی های رمزنگاری جهانی را در شورای همکاری برای کشورهای عربی خلیج فارس (GCC) به بانک مرکزی بحرین اعطا کرد.

مجوز جدید بایننس به آن ها اجازه می دهد؛ خدمات رمزنگاری، از جمله تجارت، نگهداری و مدیریت پورتفولیو را برای مشتریان در کوچک ترین اقتصاد خاورمیانه ارائه دهد. دسامبر گذشته، بایننس تأییدیه اصلی برای فعالیت در بحرین را دریافت کرد. آن تاییدیه اکنون به یک مجوز کامل تبدیل شده است.

رشید المراج، رئیس بانک مرکزی بحرین (CBB) گفت که این بانک “در حال توسعه مقررات منطبق با روندهای جهانی” است که “نوآوری و بهترین شیوه ها را امکان پذیر می کند.”

این مجوز به Binance اجازه می دهد تا به تلاش های توسعه خود در سراسر حوزه های قضایی جهانی و در عین حال مطابق با مقررات محلی ادامه دهد. هفته گذشته، CZ اعلام کرد که می‌ خواهد بایننس کسب‌ و کارهای سنتی را در هر بخش اقتصادی در سراسر جهان شناسایی و سرمایه‌ گذاری کند و قصد دارد آن‌ ها را به ارزهای دیجیتال متصل کند.

بحرین علیرغم اندازه نسبی آن نسبت به سایر کشورهای منطقه، یکی از کشورهای دوست دار رمزنگاری در خاورمیانه بوده است. CBB با موفقیت سیستم پرداخت کریپتو JP Morgan را در ژانویه آزمایش کرد.

کوین تلگراف در 10 ژانویه گزارش داد که استفاده از سیستم‌ های پرداخت مبتنی بر رمزنگاری به CBB کمک می‌کند آن چه را که فرماندار Al Maraj آن را «ناکارآمدی‌ های موجود در صنعت پرداخت‌ های فرامرزی سنتی» می‌خواند، برطرف کند.

مجوز برای فعالیت در هر منطقه مطمئناً به Binance در دستیابی به اهداف خود در این زمینه کمک می کند. جدیدترین خرید قابل توجه رسانه خبری فوربس در ماه گذشته با مبلغ 200 میلیون دلاری بود.

این اقدام CBB همچنین این کشور را به‌ عنوان هاب رمزنگاری منطقه از دبی پیشی می‌ گیرد. مقررات مالی بحرین مطمئناً از قوانین دبی جلوتر است که هنوز به صرافی‌ های ارز دیجیتال اجازه ارائه خدمات به ساکنان خود را نمی‌ دهد.

با این حال، طلال طبعا، مدیر عامل صرافی رمزارز بحرینی کوین‌مِنا، در ماه فوریه به CNN گفت که اگر چه بانک مرکزی قوانین رمزنگاری پیشرفته‌ تری در حال حاضر دارد، «اگر بانکداری مرتب‌ سازی شود، دبی می‌ تواند مقصد شماره یک ارزهای دیجیتال باشد».

مشکل بانکی در دبی ممکن است امسال حل شود زیرا شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) یک چارچوب قانونی برای ارزهای دیجیتال در دبی ایجاد کرد. کوین تلگراف گزارش داد که نخست وزیر امارات گفت: این چارچوب از سرمایه گذاران محافظت می کند و استانداردهای بین المللی بسیار تضمین شده را برای حاکمیت صنعت کریپتو طراحی می کند.

نظر شما در رابطه با ورود کشورهای عربی به حوزه ارزهای دیجیتال چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x