بایننس مجوز فعالیت در ابوظبی را دریافت کرد

بایننس مجوز فعالیت در ابوظبی را دریافت کرد.

تاییدیه اصولی بازار جهانی ابوظبی به بایننس اجازه می دهد تا به عنوان یک فروشنده در دارایی های دیجیتال فعالیت کند.

بایننس، یکی از پلتفرم‌ های بلاک چین پیشرو در جهان است. بزرگ‌ ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، مجوز فعالیت در ابوظبی را دریافت کرد و سومین تأییدیه نظارتی خود را در منطقه خاورمیانه پس از بحرین و دبی ثبت کرد.

تأییدیه اصولی بازار جهانی ابوظبی (ADGM) به بایننس اجازه می دهد تا به عنوان یک فروشنده در دارایی های دیجیتال از جمله ارزهای رمزنگاری شده فعالیت کند. این نقطه عطف دیگری برای صرافی های ارز دیجیتال است که پیش بینی می شود به عنوان یک شرکت دارای مجوز فعالیت کنند.

ADGM به عنوان یک منطقه آزاد مالی بین‌ المللی در پایتخت امارات متحده عربی عمل می‌ کند که از لحاظ تاریخی نقش مهمی در نظارت بر خدمات مالی ارائه شده در حوزه قضایی خود داشته است. ADGM در واکنش به تلاش‌ های Binance برای کسب مجوزهای نظارتی در سراسر جهان، اظهار داشت:

IPA بخشی از برنامه‌ های بایننس برای تثبیت خود به‌ عنوان یک ارائه‌ دهنده خدمات دارایی مجازی تنظیم‌ شده در یک مرکز مالی بین‌ المللی شناخته‌ شده است. ADGM همچنین قصد خود را برای ارائه تأییدیه های نظارتی مشابه برای شرکت های رمزنگاری محلی و جهانی به اشتراک گذاشت تا ابوظبی را به عنوان “هاب دارایی های مجازی با رشد سریع و اقتصاد دیجیتال” قرار دهد.

ضاهر بن ضاهر، مدیر عامل ADGM نیز از این حرکت استقبال کرد و قول داد به تلاش های بایننس برای تثبیت حضور آن ها در ابوظبی کمک کند. به غیر از Binance، صرافی برجسته ارز دیجیتال FTX، قبلاً مجوزهای عملیاتی در دبی، دومین شهر بزرگ امارات پس از ابوظبی را دریافت کرده است.

در 22 مارس، ADGM مقاله مشاوره ای را منتشر کرد که پیشنهاد می کرد شرکت های دارای مجوز ADGM مجاز به تسهیل تجارت NFT در حوزه قضایی باشند. تنظیم کننده اصلی منطقه آزاد، سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی (FSRA)، NFT ها را در مقاله مشاوره ADGM به عنوان مالکیت معنوی به جای “سرمایه گذاری یا ابزار مالی مشخص” توصیف کرد. با این حال، مجوز معاملات NFT به احتمال زیاد شرکت‌ های دارای مجوز را ملزم می‌ کند که از قوانین ضد پولشویی (AML) و تحریم‌ های ADGM پیروی کنند.

آیا می دانستید که همکاران ما در یورپی به شما کمک می کنند تا در صرافی بایننس ثبت نام و احرازهویت کنید؟ برای این منظور می توانید با ما تماس بگیرید.

نظر شما در رابطه فعالیت مجاز صرافی بایننس چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منبع: cointelegraph

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x