تحلیلگران Bank Of America تغییر در آینده اقتصاد کلان را عامل رشد قیمت ارزهای دیجیتال می دانند

تحلیلگران Bank Of America تغییر در آینده اقتصاد کلان را عامل رشد قیمت ارزهای دیجیتال می دانند.

غول بانکداری ایالات متحده، هشدار اقتصادی وحشتناکی را صادر کرد. استراتژیست‌ های بانک آو آمریکا می‌ گویند که تغییر در چشم‌ انداز اقتصاد کلان می‌ تواند عامل رشد بازار کریپتو شود.

به گزارش رویترز، تحلیلگران این غول بانکی یادداشت جدیدی برای مشتریان ارسال کرده و هشدار داده اند که افزایش تورم و کند شدن اقتصاد جهانی می تواند به بازارهای ایالات متحده نیز سرایت کند.

تحلیلگران می گویند که یک اقتصاد رو به وخامت، احتمالاً فدرال رزرو را مجبور می کند تا سیاست پولی خود را برای کنترل تورم مداوم، که می تواند فشار فروش زیادی بر سهام و دارایی های سنتی وارد کند، سخت تر کند.

مایکل هارتنت، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری BofA می گوید: «شوک تورمی» بدتر می‌ شود، «شوک نرخ‌ ها» تازه شروع شده و «شوک رکود» در حال آمدن است.

هارتنت اضافه کرد: در چنین شرایطی، پول نقد، نوسانات، کالاها و ارزهای دیجیتال می‌ توانند جذاب‌ ترین دارایی‌ ها برای سرمایه‌ گذاران باشند و از هر دو بازار سهام و اوراق قرضه پیشی بگیرند.

در اوایل این هفته، فدرال رزرو صورت جلسه ای را منتشر کرد که تأیید می کرد مقامات فدرال رزرو همگی توافق کردند که افزایش نرخ وجوه فدرال برای مهار تورم ضروری است. در بررسی موضع مناسب سیاست پولی، همه شرکت‌ کنندگان موافق بودند که اقتصاد ایالات متحده بسیار قوی و با بازار کار بسیار فشرده است و تورم بسیار بالاتر از هدف ۲ درصدی است.

در مقابل این، همه شرکت‌ کنندگان توافق کردند که مناسب است در این جلسه روند حذف سیاست‌ ها با افزایش محدوده هدف برای نرخ وجوه فدرال آغاز شود. آن ها همچنین تصمیم گرفتند که افزایش مستمر برای نرخ وجوه فدرال برای دستیابی به اهداف کمیته ضروری است.

ماه گذشته، مایک مک گلون، استراتژیست اصلی بلومبرگ نیز گفت که رکود بالقوه ممکن است برای بیت کوین صعودی باشد. به گفته این تحلیلگر، بیت کوین در حال گذار از یک دارایی ریسک پذیر به دارایی بدون ریسک است. سرمایه گذاران از آن برای ذخیره ارزش در زمان و عدم اطمینان اقتصادی استفاده می کنند. من هنوز بر اساس عرضه و تقاضا و روند پذیرش فکر می‌ کنم، در رسیدن به 100000 دلار فقط مسئله زمان است.

نظر شما در رابطه با رکود اقتصادی و پیشی گرفتن بیت کوین از سایر بازارها چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منبع: dailyhodl

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x