حساب دمو بایننس چیست؟ آموزش کار با تست نت بایننس و دمو فیوچرز بایننس

دانشجوی فارغ‌التحصیل پزشکی را در نظر بگیرید یا خلبانی که به تازگی دوره‌های آموزش را پشت سرگذاشته است. اشتباه نکردن در این افراد غیرممکن است، اما اولین اشتباه هر کدام از آنها سرنوشت افراد دیگری را تغییر می‌دهد. از این‌رو ساعت‌ها آموزش و شبیه‌ساز برای مشاغل حساس قرار می‌دهند که تجربه کسب کنند. حساب دمو بایننس نیز همین تمرین و تکرار را برای معامله‌گر فراهم می‌کند که در دنیای واقعی کمترین خطا را داشته باشد.

درواقع صرافی بایننس قصد دارد با ایجاد محیطی امن و حرفه‌ای تمامی امکانات خود را در اختیار کاربران قرار دهد که خرید و تبادل ارزها را بدون دغدغه پیگیری کنند. در این متن همه چیز را از ساخت اکانت دمو بایننس و حساب دمو فیوچرز بایننس تا واریز و برداشت ارز دیجیتال و نحوه ترید مجازی در این صرافی به شما خواهیم گفت. با مطالعه این نوشتار به‌راحتی معاملات خود را در اکانت دمو بایننس آزمون و خطا می‌کنید و یاد می‌گیرید ارزش دارایی‌تان را چگونه در دنیای واقعی حفظ کنید.

حساب دمو بایننس چیست؟

محیط دمو بایننس را با نام دیگری چون معاملات روی کاغذ یا Paper Trading نیز می‌شناسند. حساب دمو بایننس حسابی آزمایشی جهت ترید ارز دیجیتال است و البته شبیه‌ساز معاملات واقعی رمزارز برای آزمایش استراتژی معامله‌گران به حساب می‌آید. اما اکانت دمو بایننس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر جزو تریدرهایی هستید که به تازگی وارد این بازار شده‌اید، اما آمادگی حضور در بازار ارزهای دیجیتال را ندارید، استفاده از حساب دمو بایننس بهترین گزینه برای شما است. چنانچه آموزه‌های شما در سطح بالایی نیست و اعتماد به نفس لازم برای شروع معاملات را ندارید، حساب مجازی بایننس شما را معامله‌گری چیره‌دست می کند. قابلیت اصلی تست نت این است که بدون از دست دادن سرمایه روش معامله را بیاموزید.

در زمان افتتاح حساب دمو بایننس صرافی به اکانت شما مقداری بیت کوین و اتریوم واریز می‌کند که استراتژی معاملاتی خود را با خیالی آسوده در معرض آزمایش قرار دهید. به این صورت اطمینان لازم برای معمالات واقعی را به دست می‌آورید.

مزایای استفاده از حساب دمو بایننس

شگفتی ترید مجازی در بایننس توجه کاربران جدید و قدیم این صرافی را جلب کرده است. آزمون و خطای استراتژی‌های مختلف از بزرگترین قابلیت استفاده از اکانت دموی بایننس به شمار می‌رود. معامله در بایننس دمو بسیار شبیه به محیط واقعی بایننس است و امکان تنظیم شرایط جدید بر استراتژی‌ها و آزمایش در محیط دمو را فراهم می‌کند. ورژن نمایش اکسچنج یا همان دمو بایننس امکان آزمایش ترفندهای جدید را به کاربران می‌دهد.

این نکته را در نظر داشته باشید که مهمترین تفاوت معامله دمو بایننس و محیط واقعی در کنترل احساسات هیجانی است. ترس و طعم کاربران را به بی‌راهه می‌کشاند و منطق آن‌‎ها را فلج می‌کند. عدم آگاهی و ندیدن واقعیت‌ها نیز جز ضرر در معاملات نتیجه دیگری ندارد. در تست نت بایننس چون کاربران با دارایی واقعی خود کار نمی‌کنند، هیچ خبری از احساسات هیجانی نخواهد بود.

راهنمای افتتاح حساب دمو بایننس

قبل از هر اقدامی باد وارد سایت BINANCE شوید و با کلیک بر روی گزینه Register  باید حساب دمو بایننس خود را بسازید و از آن طریق واریز و برداشت و معاملات خود را آزمون و خطا کنید.

 وارد کردن ایمیل در راهنمای افتتاح حساب دمو بایننس

 

  • مرحله اول: در اولین گام برای ثبت نام در بایننس، وارد سایت آن شوید و بر گزینه Register کلیک کنید. سپس گزینه sign up with phone or email را انتخاب کرده و وارد مرحله بعد شوید.
  • مرحله دوم: در این مرحله باید ایمیل و رمز دلخواهی برای اکانتتان وارد کنید.
  • مرحله سوم: کد تاییدی را که به ایمیلتان ارسال می‌شود؛ آن را در کادر email verification code وارد کنید.

ایمیل و پسوورد خود را بزنید و وارد اکانت بایننس شوید

  • مرحله چهارم: با گذراندن مراحل قبل ایمیلتان توسط بایننس تایید می‌شود.
  • مرحله پنجم: حال با وارد کردن ایمیل و پسورد وارد اکانت دمو بایننس خود شوید.

پس از گذراندن این مراحل حساب مجازی بایننس برای شما فعال می‌شود و اکانت دمو بایننس قابل واریز و برداشت است.

در ساخت حساب دمو در بایننس از آی پی ایران و شماره موبایل ایران استفاده نکرده و آی پی کامپیوتر خود را نیز روی کشور ایران تنظیم نکنید.

حساب دمو فیوچرز بایننس چیست؟

صرافی بایننس و بسیاری از صرافی‌های دیگر متوجه شدند که کاربران تازه‌کار جهت آشنایی یا کسب تجربه بیشتر با معاملات فیوچرز مجبور به استفاده از سرمایه واقعی خود در حساب اصلی فیوچرز هستند که همین موضوع باعث شد بسیاری از تازه‌کاران، همه یا بخش زیادی از سرمایه‌ای را که داشتند، به راحتی از دست بدهند. به همین دلیل بسیاری از صرافی‌ها از جمله بایننس برای کاربران این امکان را فراهم کرده‌اند که به کمک حساب دمو فیوچرز بایننس با سیستم این معاملات بیشتر آشنا شوند.

البته حساب دمو فیوچرز بایننس فقط برای آشنایی نیست، بلکه کاربران می‌توانند در حساب دمو فیوچرز آموخته‌هایشان را در محیطی امن و با حفظ سرمایه تمرین کنند. همچنین این امکان را دارند که استراتژی‌های خرید و فروش را در حساب دمو تست کنند و درک بهتری نسبت به این نوع از ترید به دست آورند. تمرینات در حساب دمو بایننس باعث حفظ دارایی و کم شدن اشتباهات می‌شود.

معاملات فیوچرز برای حدس زدن دامنه قیمت آینده دارایی هایی مانند سهام، کالا یا حتی ارز دیجیتال است. در حساب دمو فیوچرز بایننس کاربران که قصد معامله دارند قیمت آینده سهام را منعقد می‌کنند. به بیان ساده تر در معاملات فیوچرز بایننس یا معاملات آتی، قیمت و تاریخی که در آن دارایی را خریداری می‌کنید، از قبل مشخص است.

اگر در زمان پایان قرارداد قیمت دارایی بالا برود، معامله‌گر سود می‌کند. در نقطه مقابل و در زمان کاهش ارزش دارایی ضرر تریدر حتمی می‌شود. اما حساب دمو فیوچرز بایننس تنها برای خرید نیست. تریدر در زمان کاهش قیمت موقعیتی کوتاه انتخاب کرده و به میزان کاهش قیمت بیشتر از آن عدد، سود تریدر حتمی خواهد شد.

مراحل افتتاح حساب دمو فیوچرز

  • مرحله اول: برای افتتاح حساب دموی فیوچرز و انجام معاملات باید در ابتدا وارد سایت بایننس شوید. دکمه Log in را زده و Register Now یا ورود به سیستم را انتخاب کنید.

log in در تست نت بایننس فیوچرز

  • مرحله دوم: در قسمت Profile گزینه Mock Trading را انتخاب کنید.

انتخاب دمو فیوچرز بایننس

  • مرحله سوم: روی Continue کلیک کنید تا حساب آزمایشی Binance Futures برای شما در کنار حساب اصلی‌تان فعال شود.

فعال کردن حساب دمو بایننس و معاملات فیوچرز

  • مرحله چهارم: حساب تست نت فیوچرز دارای موجودی اولیه بدون ریسک 3000 USDT است که به شما امکان می‌دهد تمام ویژگی‌هایی را که Binance Futures ارائه می دهد، تجربه کنید. شما می توانید پورتفوی مجازی خود را در محیط تست شبکه مدیریت کنید و با اعمال اهرم و قرار دادن توقف ضرر و همچنین گرفتن سفارشات سود، سطوح مختلف ریسک را آزمایش کنید. زمانی که آماده شدید، مهارت‌های معاملاتی خود را در Binance Futures بسنجید، روی Back to Live کلیک کنید و در محیط واقعی فعالیت‌های خود را از سر بگیرید.

با زدن دکمه back to live از بخش دمو بایننس بیرون می‌آیید.

برای دسترسی دوباره به محیط دمو فیوچرز با انتخاب گزینه منو و کلیک روی Mock Trading دسترسی دوباره به این محیط را دارید. نکته جالب برای مشاهده عملکرد و میزان دارایی به راحتی با گزینه Faucet کلیک کرده و Coin را انتخاب کنید. سپس با کلیک بر Add Assets به موجودی شبکه آزمایشی موجود دسترسی پیدا کرده و سطوح مختلف ریسک را برای تقویت مهارت‌های معاملاتی خود آزمایش کنید.

آموزش واریز و برداشت در صرافی بایننس

در انتهای مقاله با تمام توضیحاتی که در رابطه با حساب دمو بایننس و اهمیت آن دادیم نیاز است که نگاهی نیز به واریز و برداشت از حساب بایننس داشته باشیم.

آموزش واریز ارز دیجیتال به صرافی بایننس

بایننس صرافی آنلاینی است که خرید و فروش ارزها را در دست دارد. برای واریز بعد از افتتاح حساب باید موارد زیر را در نظر بگیرید.

با فیلترشکن وارد سایت شده و ابتدا گزینه wallet و سپس overview را انتخاب کنید.

برای واریز ابتدا وارد ولت خود شوید

در این مرحله بر گزینه deposit و سپس crypto deposit کلیک کنید.

گزینه deposit را انتخاب کنید

در نهایت نیز باید نام ارز و شبکه مورد نظر انتخاب شود.

ارز و شبکه را انتخاب کنید

 آموزش برداشت ارز دیجیتال از صرافی بایننس

در حساب کیف پول خود تنها واریز انجام نمی‌دهید؛ گاهی نیاز به برداشت نیز خواهید داشت. در زمان مورد نیاز مراحل زیر را طی کنید.

با فیلترشکن وارد سایت بایننس شوید و برگزینه fiand and spot کلیک کرده و withdraw را انتخاب کنید.

آموزش برداشت از حساب بایننس

در این مرحله باید بر گزینه crypto کلیک کرده و ارز و شبکه مورد نظر را انتخاب کنید.

ارز و شبکه را انتخاب کنید

سپس wallet خود را باز کرده و آدرس واریز را از آن کپی کنید. به عنوان مثال در تراست ولت ابتدا باید دکمه recieve را بزنید و سپس آدرس را از آن کپی کنید.

کپی کردن آدرس از تراست ولت

در مرحله بعد به بایننس برمی‌گردیم و پس از وارد کردن آدرس گزینه submit را می‌زنیم. درنهایت صفحه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که در آن باید بر دکمه send code کلیک کنید. با کلیک بر این دکمه کد 2FA به ایمیلتان ارسال خواهد شد. با وارد کردن این کد و زدن دکمه submit مراحل برداشت به پایان می‌رسد.

آدرس کپی شده از ولت را در حساب بایننس وارد کرده و برداشت انجام می شود.

کلام آخر

این روزها کاربران زیادی مایل به حضور در دنیای ارزهای دیجیتال هستند. اما آیا در بازارهای مالی که پای دارایی‌هایمان در میان است، نباید قدم‌های استوار برداریم؟ صرافی بایننس یکی از پلتفرم‌هایی است که امکان آزمون و خطا را برای کاربران تازه‌وارد فراهم می‌کند. ما در این مقاله به طور کامل نحوه ثبت نام و کار با دمو بایننس را توضیح دادیم. اما یادتان باشد که برای ورود به دنیای واقعی معاملات فیوچرز ابتدا باید صلاحیت خود را در آزمونی که از شما گرفته می‌شود، ثابت کنید. تنها در این صورت می‌توانید از بخش حساب دمو فیوچرز بایننس در بیایید. اگر سوالی در این مورد دارید، با ما در بخش دیدگاه‌ها در میان بگذارید. کارشناسان یورپی به سوالات شما در زمینه تست نت بایننس پاسخ خواهند داد. 

سوالات متداول

تست نت بایننس چیست؟

تست نت بایننس با نام دیگر حساب دمو بایننس در دسترس کاربران صرافی است. در تست نت بایننس با سرمایه مجازی که صرافی در دسترس قرار می دهند با انجام آموزه ها و تست روش های مختلف مهارت کافی برای دنیای واقعی کسب می کنند.

چگونه حساب دمو بایننس بسازیم ؟

روش افتتاح حساب دمو بایننس بسیار ساده است. وارد سایت اصلی شده و Register را بزنید. ایمیل و نام خود را وارد کنید. ایمیل تایید در ایمیل خود کلیک کرده و بار دیگر ایمیل و نام خود را بزنید و به راحتی وارد سایت بشوید.

روش کار حساب دمو فیوچرز بایننس چگونه است؟

در حساب دمو فیوچرز روش کار استفاده از حدس زدن دامنه قیمت آینده یک دارایی مانند سهام، کالا یا حتی ارز دیجیتال است. تنها مورد قابل توجه این است که میزان ضرر شما نباید از موجودی دارایی شما بیشتر شود.

3/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x