بایننس اولین مرکز خدمات مشتریان خود را در ترکیه راه اندازی کرد

بایننس اولین مرکز خدمات مشتریان خود را در ترکیه راه اندازی کرد.

ترکیه بیش از 7 درصد از دسترسی مرورگر دسکتاپ در پلتفرم اصلی بایننس را به خود اختصاص داده است. به گزارش کوین تلگراف: بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم، راه اندازی مرکز خدمات مشتریان خود را در ترکیه اعلام کرد.

بایننس، ترکیه را به عنوان کشور آزمایشی برای ارائه خدمات جدید خود به مشتریان انتخاب کرده است. جایی که تقریباً دو سال پیش، یک نهاد محلی برای بایننس تأسیس کرده بود. یکی از دلایل احتمالی بایننس برای انتخاب ترکیه، حجم بالای ترافیکی است که صرافی از این کشور دریافت می کند.

بر اساس اعلامیه ای که به اشتراک گذاشته شده است، بایننس به مشتریان ترکیه ای خود از طریق اپلیکیشن خود پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته را ارائه خواهد کرد. این صرافی در حال آماده شدن برای گسترش خدمات در سراسر جهان به شرط موفقیت آمیز بودن آزمایش خود در ترکیه است.

چانگپنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، طی سخنانی در اجلاس هفته بلاک چین پاریس توضیح داد که این شرکت قصد دارد، گزینه‌ های پشتیبانی مشتری خود را گسترش دهد: ما فقط از طریق پیامک پشتیبانی مشتری را ارائه می دهیم و در دوره آتی قصد داریم این سرویس را از طریق تلفن در همه کشورها نیز ارائه دهیم.

بر اساس این اطلاعیه، بایننس پشتیبانی مشتری را به زبان ترکی ارائه خواهد کرد و تنها از طریق اپلیکیشن ارائه خواهد شد. این صرافی توضیح داد که هدف این پروژه پایان دادن به پرونده های کلاهبرداری قبل از شروع آن ها است. با استفاده از این سرویس جدید، با مشتریانی که به کمک نیاز دارند از طریق اپلیکیشن تماس گرفته می شود و زمانی که مشتری تماس را قبول کرد، سپس گفتگو آغاز می شود. این صرافی علاوه بر گسترش خدمات و بهبود تجربه کاربری، به دنبال افزایش حضور خود در بازارهای سنتی با سرمایه گذاری در شرکت های هر بخش اقتصادی است.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، معتقد است؛ برای تقویت پذیرش کریپتو و تنوع بخشیدن به تجارت خود، باید با مجبور کردن شرکت های سنتی به پذیرش کریپتو، بر شرکت های کوچک فشار وارد کند تا رقابت در بازار افزایش یابد.

نظر شما در رابطه با افزایش HODL های شیبا اینو چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منبع: cointelegraph

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x