بیت کوین رکورد جدیدی را شکست: بیش از 40 میلیون هولدر

بیت کوین رکورد جدیدی را شکست: بیش از 40 میلیون هولدر

با توجه به داده های IntoTheBlock، شبکه بیت کوین به نقطه عطف جدیدی دست پیدا کرده و تعداد هولدرهای آن به 40 میلیون آدرس مجزا رسیده است. تعداد کل آدرس هایی که مقداری بیت کوین را در خود جای داده اند، به 40.2 میلیون رسیده است. علیرغم کاهش تعداد آدرس ها در ماه فوریه، تعداد آدرس های بیت کوین به مسیر رشد بازگشت و از ابتدای سال به بالاترین حد خود رسید. افزایش تعداد آدرس ها با افزایش تقاضا و نرخ پذیرش بیت کوین مرتبط است.

پس از کاهش در ماه فوریه، تعداد آدرس‌ های نگهدارنده بیت کوین به رشد خود ادامه داده و بالاترین حد خود را ثبت کرده است. این نشان از افزایش علاقه و پذیرش بیت کوین از سمت عموم مردم اشاره دارد. سرعت رشد تعداد کیف پول ها و آدرس ها با قیمت بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال مرتبط است. افزایش تعداد آدرس های ایجاد شده پس از ورود بیت کوین به روند صعودی دیده شد.

پذیرش سازمانی و نهادی بیت کوین افزایش می یابد

در حالی که اوج سرعت پذیرش سازمانی و نهادی در سال 2021 به دست آمد و در سال 2022 به میزان قابل توجهی کاهش یافت، شرکت‌ هایی مانند گلدمن ساکس با ارائه روش‌ های جدید مواجهه برای مشتریان خود، سرعت پذیرش دارایی‌ ها و ارزهای دیجیتال را افزایش داده‌اند. علاوه بر حمایت سرمایه گذاران نهادی، بیت کوین با افزایش حمایت سرمایه گذاران بزرگ ارزهای دیجیتال روبرو شده است.

پیش از این، شبکه Terra اعلام کرد که قصد دارد تا سه ماه آینده به طور فعال مقادیر زیادی BTC (125 میلیون دلار در روز) خریداری کند. تمایل شبکه ترا برای انجام این کار توسط تاریخچه زنجیره تأیید شد؛ زیرا کیف پول متعلق به Terra اکنون تقریباََ یک میلیارد دلار ارزش دارد و از 20 مارس تا به حال هر روز حدود 3000 BTC خریداری می کند.

در زمان انتشار این خبر، بیت کوین با قیمت 44500 دلار معامله می شود.

نظر شما در رابطه با افزایش هولدرهای بیت کوین چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x