با وجود کاهش فعالیت زنجیره ای بیت کوین، رقابت برای استخراج آن افزایش می یابد

با وجود کاهش فعالیت زنجیره ای بیت کوین، رقابت برای استخراج آن افزایش می یابد.

اگر چه تعداد تراکنش ها و کارمزدها کاهش یافته است، اما استخراج بیت کوین دشوارتر از همیشه شده است. به گزارش گلسنود، افزایش قدرت هش بیت‌ کوین در مواجهه با فعالیت‌ های تجاری در سطح بازار خرسی است. در به‌ روز رسانی هفتگی داده های زنجیره‌ ای، گلسنود رفتار سرمایه‌ گذاران را در بحبوحه آخرین افت قیمت بیت‌کوین تحلیل کرد. این ارز دیجیتال که در اواخر ماه گذشته برای مدت کوتاهی از مقاومت 45000 دلاری خود عبور کرد، از آن زمان به محدوده تثبیت خود یعنی 40000 دلار رسیده است.

بر اساس تحقیقات گلسنود، رفتار مخارج زنجیره‌ ای نشان داد که برخی از سرمایه‌ گذاران در جریان افزایش اخیر سودهای خود را ذخیره کرده اند. در این گزارش آمده است: ما هنوز شاهد هجوم متقاعد کننده کاربران یا تقاضای جدید نیستیم. به طور خاص، پایگاه کاربران بیت کوین در حال حاضر فاقد شواهدی از رشد یا بهبود قوی است، به طوری که کاربران فعال روزانه هنوز در محدوده بالای کانال شش ساله بازار نزولی قرار دارند. (این کانال معمولاً فقط در طول رویدادهای بازار صعودی، مانند اواخر سال 2017 یا اوایل 2021 شکسته می شود.

تعداد تراکنش ها نیز نسبتاً کم است و اکنون نزدیک به 225000 در روز است. در حالی که بالاتر از ژوئیه گذشته است، اما هنوز با آن چه که در میان شتاب بازار صعودی معمول است، فاصله زیادی دارد. به این ترتیب، کارمزد تراکنش‌ ها از ماه می گذشته به پایین‌ترین حد خود نزدیک شده است که نشان‌ دهنده عدم رقابت برای فضای بلاک در میان معامله‌ گران بیت‌ کوین است.

از نظر تئوری، این امر انگیزه های استخراج بیت کوین را کاهش می دهد، زیرا ماینرها سود کمتری در هر بلوک کسب می کنند. با این حال، به نظر می رسد، رقابت در این صنعت با وجود دشواری استخراج به بالاترین حد خود در حال افزایش است.

نظر شما در رابطه با افزایش رقابت برای استخراج بیت کوین چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منبع: decrypt

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x