استخراج بیت‌کوین از 19 میلیون عبور کرد و فقط 2 میلیون بیت کوین دیگر برای استخراج باقی مانده است

استخراج بیت‌کوین از 19 میلیون عبور کرد و فقط 2 میلیون بیت کوین دیگر برای استخراج باقی مانده است.

بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، امروز به نقطه عطف جدیدی دست یافته است، زیرا 19 میلیون سکه تا به امروز استخراج شده است. بیت کوین به مجموع عرضه خود نزدیک می شود. به دنبال این اتفاق مهم، این ارز دیجیتال به سقف عرضه 21 میلیونی خود نزدیک شد.

19 میلیون سکه که روز شنبه در بلوک 730003 استخراج شد، نشان می دهد که در حال حاضر 90.47 درصد از کل عرضه بیت کوین در گردش است.

برای بسیاری منطقی به نظر می رسد که استخراج 19 میلیون بیت کوین، چند سال طول می کشد تا استخراج کنندگان بیت کوین به طور کامل 21 میلیون سکه را استخراج کنند. با این حال، توسعه‌ دهندگان بیت‌کوین الگوریتمی خاصی را در استخراج بیت‌کوین اتخاذ کردند، که فرآیند تولید سکه‌ های جدید را با نزدیک‌ تر شدن کریپتوکارنسی به عرضه ۲۱ میلیونی سخت‌ تر می کند.

نکته جالب این است که مفهوم نصف کردن بیت کوین، که پاداش استخراج کنندگان را تقریباً چهار سال کاهش می دهد، عرضه بیت کوین را تا 50 درصد کاهش می دهد و در نتیجه استخراج دو میلیون بیت کوین باقی مانده را کندتر می کند.

طبق گفته توسعه دهندگان BTC، آخرین بیت کوین در 117 سال آینده استخراج خواهد شد. هنگامی که دیگر بیت کوینی برای ضرب کردن وجود نداشته باشد، ماینرها باید با هزینه های تراکنش پرداخت شده توسط کاربران در هنگام ارسال رمزارز از طریق بلاک چین، تسویه حساب کنند.

نظر شما در رابطه با استخراج 19 میلیون بیت کوین و فاصله 2 میلیونی تا پایان عرضه بیت کوین چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x