سهام Blockchain.com در بازار بورس آمریکا عرضه می‌ شود

سهام Blockchain.com در بازار بورس آمریکا عرضه می‌ شود.

استارتاپ کریپتویی Blockchain.com در حال برنامه ریزی برای IPO 2022 است. Blockchain.com دومین صرافی رمزنگاری خواهد بود که در ایالات متحده عمومی می شود.

صرافی رمزنگاری Blockchain.com گفتگو با بانک های ایالات متحده را برای بررسی نحوه برگزاری عرضه اولیه عمومی (IPO) در اسرع وقت در سال جاری آغاز کرده است.

بلومبرگ روز چهارشنبه گزارش داد که این گفتگو ها صرفاً گفتگوهای اولیه بوده و برنامه‌ های این استارت‌ آپ فناوری ممکن است، در هر زمانی تغییر کند.

اگر موفق به عرضه عمومی با IPO شود، تنها دومین صرافی ارز دیجیتال در ایالات متحده خواهد بود که این شاهکار را انجام می دهد. کوین بیس اولین شرکتی بود که در سال 2021 با قیمت افتتاحیه 381 دلار به ازای هر سهم کوین توکن بومی با ارزشی نزدیک به 100 میلیارد دلار وارد بورس شد.

ارزش Blockchain.com در حال حاضر حدود 14 میلیارد دلار پس از یک دور سرمایه گذاری با شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر جهانی است. Blockchain.com یک شرکت خدمات مالی ارزهای دیجیتال است که به عنوان اولین کاوشگر بلاک بیت کوین در سال 2011 شروع به کار کرد و بعداً یک برنامه کیف پول رمزنگاری محبوب ایجاد کرد.

رقابت برای تبدیل شدن به دومین صرافی عمومی رمزارز در ایالات متحده در حال حاضر ادامه دارد. به گفته چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار بایننس، Binance.US، شعبه آمریکایی بزرگترین صرافی رمزنگاری در جهان، همچنین قصد دارد به محض این که بتواند استقلال خود را از صرافی اولیه نشان دهد، وارد بازار عمومی شود.

نظر شما در رابطه با پیوستن بلاکچین دات کام در بازار بورس آمریکا چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x