چشم انداز روشن ارزهای دیجیتال در آمریکای لاتین

چشم انداز روشن ارزهای دیجیتال در آمریکای لاتین.

نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد، پذیرش ارزهای دیجیتال در سال جاری در آمریکای لاتین رشد چشمگیری خواهد داشت.

یک نظرسنجی جدید در ارتباط با ارزهای دیجیتال توسط Sherlock Communications ارائه شده است. رشدی را که انتظار می‌ رود کشورهای آمریکای لاتین امسال تجربه کنند، به دلیل ویژگی‌ های خاصی است که این منطقه نسبت به سایر مناطق جهان دارد. نتایج این نظرسنجی پیش‌بینی می‌ کند که پذیرش کریپتو در برخی از کشورها مانند آرژانتین و برزیل سه رقمی رشد می‌ کنند.

این نظرسنجی نشان می‌ دهد که کریپتو امسال در آمریکای لاتین رشد خواهد کرد. گزارش تهیه شده توسط شرکت روابط عمومی نشان می دهد که کشورهایی مانند آرژانتین و برزیل در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال، دستاوردهای بزرگی را تجربه خواهند کرد. به عنوان مثال، در آرژانتین، انتظار می‌ رود تعداد افرادی که ارزهای رمزنگاری شده را خریداری می‌ کنند، بیش از سه برابر شود و از 5.55 درصد به 18.4 درصد برسد، با رشد 235 درصدی.

اما این فقط به آرژانتین محدود نمی شود. پیش بینی خوش بینانه در همه کشورهای منطقه تکرار می شود. آرژانتین سومین کشور در فهرست کشورهایی است که در آن اکثر مردم قصد دارند ارز دیجیتال را در سال جاری به دست آورند. در صدر این لیست کشور برزیل قرار دارد و 25 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی اعلام کرده اند که رمزارز خریداری خواهند کرد و پس از آن کلمبیا با 22.3 درصد قرار دارد.

با این حال، پیش‌ بینی می‌ شود که سایر کشورهایی که رمزارز هنوز چندان محبوب نیستند، نرخ رشد بیشتری را تجربه کنند. این مورد در مورد پرو است؛ جایی که تنها 12٪ از افراد مورد بررسی اعلام کردند که قصد خرید ارزهای دیجیتال را دارند، این یعنی رشد پیش بینی شده بیش از 1000٪ در مورد این معیار وجود دارد.

پاتریک اونیل، مدیر ارتباطات شرلوک، اظهار داشت: نظرسنجی ما نشان داد که آمریکای لاتین در آستانه تجربه افزایش عظیمی در ادغام ارزهای دیجیتال در چندین کشور در منطقه است.

در برخی از کشورهای آمریکای لاتین، اعتماد به موسسات و سازمان‌ های مالی به طور سنتی کم بوده است. این نیز یکی از دلایل افزایش محبوبیت کریپتو شده است. همچنین بحران‌ ها به پذیرش کریپتو در منطقه کمک کرده اند. به طوری که برخی از کشورها مانند آرژانتین و ونزوئلا با چالش‌ های اقتصادی مهمی روبرو هستند که کریپتو می‌ تواند به عنوان یک راه‌ حل عمل کند.

بر اساس این گزارش 58٪ از آرژانتینی ها می گویند که محافظت از دارایی های خود در برابر تورم هدف اصلی آن ها هنگام سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است. تنوع پورتفولیو دلیل مهمی برای سرمایه گذاری در برزیل است و 55 درصد آن را به عنوان دلیل سرمایه گذاری در کریپتو انتخاب می کنند.

نظر شما در رابطه با افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در آمریکای لاتین چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x