خرید جواهرات به مناسبت ولنتاین با توکن شیبااینو در نیویورک

خرید جواهرات به مناسبت ولنتاین با توکن شیبااینو در نیویورک

Shiba Inu اکنون توسط مجموعه جواهرات مستقر در نیویورک از طریق BitPay پذیرفته شده است. ارائه‌دهنده خدمات پرداخت BitPay اعلام کرده است که مجموعه جواهرات مستقر در نیویورک، SuperJeweler، اکنون ارزهای رمزنگاری شده (شامل Shiba Inu) را از طریق BitPay می‌پذیرد. درست به موقع برای روز ولنتاین. الماس، حلقه نامزدی و دیگر جواهرات زیبا را می‌توانید با شیبااینو بخرید.

به غیر از Shiba Inu، بیت‌پی از ارزهای دیجیتال پیشرو مانند: بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، دوج‌کوین، اتریوم و لایت‌کوین و پنج استیبل کوین با دلار آمریکا (BUSD، DAI، GUSD، USDP و USDC) پشتیبانی می‌کند.

این بدان معناست که دارندگان Shiba Inu اکنون می‌توانند الماس، انگشتر و سایر جواهرات ارائه شده توسط مجموعه جواهرات مستقر در نیویورک را قبل از روز ولنتاین خریداری کنند. جامعه SHIBA همچنین به طور جدی در حال آماده شدن برای جشن روز ولنتاین SHIBA است که برای 14 فوریه در ساعت 14:00 برنامه ریزی شده است.

BitPay بزرگترین ارائه دهنده خدمات پرداخت بیت‌کوین و ارز دیجیتال در جهان است که در سال 2011 راه اندازی شد. BitPay در حالی که بیت‌کوین هنوز در مراحل اولیه خود بود؛ تصمیم گرفت، صنعت مالی را تغییر دهد و پرداخت‌ها را سریع تر، ایمن تر و ارزان تر در سراسر جهان کند.

در دسامبر 2021، BitPay ادغام Shiba Inu را در برنامه کیف پول خود اعلام کرد، بنابراین امکان ذخیره، خرید، مبادله و خرج کردن SHIBA را فراهم کرد.

آنچه از این محتوا خواهید آموخت. نمایش سرفصل

جشن سوزاندن شیبا روز ولنتاین

U.Today قبلاً در مورد مراسم‌های Shib burn که برای ماه های ژانویه تا آوریل در نظر گرفته شده است، گزارش داد: کمپین تجاری عاشقان شیبا در حال حاضر از 14 ژانویه تا 14 فوریه ادامه دارد. 80% درآمد Bigger Entertainment حاصل از خرید همه عاشقان شیبا برای سوزاندن توکن SHIBA استفاده می‌شود.

سوزاندن توکن‌های شیبا اینو به طور دائم آنها را از منبع در حال گردش حذف می‌کند. این کار با ارسال توکن‌ها به یک کیف پول مخصوص با کلیدهای خصوصی غیرقابل دسترسی انجام می‌شود. کاهش عرضه توکن‌های در گردش ممکن است، در نهایت منجر به افزایش قیمت شیبا اینو شود.

طبق گفته ShibBurn، در زمان انتشار این خبر، 410,301,499,932,240 SHIBA از یک کوادریلیون عرضه اولیه سوخته است. SHIB نیز با قیمت 0.000021 دلار معامله شد.

نظر شما در مورد استفاده از رمزارزها در خرید و فروش جواهرات چیست؟
نظر خود را درباره این موضوع، با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.
5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x