آموزش صرافی بای بیت – ثبت نام در Bybit – نحوه واریز و برداشت

این روزها در دنیای ارزهای دیجیتال نام Bybit را بسیار می‌شنویم؛ به همین دلیل صرافی بای بیت برای ایرانیان به مامن انبوه تریدرها که به دنبال درگاهی امن و مطمئن هستند، تبدیل شده است. از این رو بسیاری از ایرانیان به دنبال آموزش صرافی بای بیت می‌گردند.

بای بیت امکانات زیادی اعم از خریدوفروش انواع اسپات، فیوچرز، مارجین و غیره را برای کاربران فراهم آورده است. کافی است اپلیکیشن Bybit را نصب کنید و به ترید در این صرافی مشغول شوید. یادتان باشد که بدون اطلاعات کافی نمی‌توانید از تمام امکانات این صرافی بهره‌مند شوید. ما در این مقاله با معرفی سایت و اپلیکیشن صرافی بای بیت به شما کمک می‌کنیم که فعالیت هوشمندانه‌تری در آن داشته باشید.

معرفی صرافی بای بیت

بای بیت یکی از صرافی‌های کاربرپسند و امن هست. این صرافی از سال 2018 شروع به کار کرده است و نسبتاً جدید به حساب می‌آید. از برتری‌های بای بیت حضورش در لیست 40 صرافی برتر پیشنهاد شده توسط کوین مارکت است.

این صرافی در سنگاپور و کشورهای زیادی فعالیت دارد و عمدتاً در اکثر این کشورها بدون محدودیت قابل دسترس است؛ به‌طوری‌که تا این اواخر آمار کاربران اعلام شده توسط آن بالغ بر 1.6 میلیون بوده که عدد کمی هم در بازار ارز دیجیتال نیست. در ادامه به بررسی برتری‌ها و امکانات این صرافی می‌پردازیم.

اپلیکیشن و سایت صرافی بای بیت

عمده افرادی که به ترید و معاملات ارزی می‌پردازند، امور خود را با نسخه دسکتاپ Bybit انجام می‌دهند. برخی افراد نیز به‌منظور پرتابل بودن و راحتی استفاده از بای بیت ترجیح می‌دهند که با دانلود صرافی بای بیت از امکانات آن در گوشی موبایل خود استفاده کنند.

شرکت فوق با ارائه سایت به همراه اپلیکیشن صرافی بای بیت، فکر همه‌جا را کرده است. باید توجه داشته باشید که استفاده کامل از همه امکانات ByBit فقط از طریق سایت ممکن هست.

در صورتی که استفاده از سایت انتخاب شما باشد با مراجعه به آدرس www.bybit.com قادرید به آن دسترسی پیدا کنید. اگر اپلیکیشن نیز مد نظر شما باشد برای شروع آموزش صرافی bybit لازم است با ورود به سایت و اسکن کد QR، مطابق تصویر زیر به دانلود صرافی بای بیت و نصب آن بپردازید؛ البته اپلیکیشن فوق از اپ‌استور یا گوگل‌پلی نیز قابل تهیه است.

اسکن کد اپلیکیشن برای دانلود صرافی بای بیت

مزایا و معایب استفاده از صرافی Bybit

از مزیت‌های بای بیت می‌توان به موارد زیر که موجب رسیدن این صرافی به 100000 تراکنش در ثانیه شده است اشاره کرد:

  • احراز هویت در بای بیت اجباری نیست.
  • در صورت عدم احراز هویت، به‌صورت روزانه اجازه برداشت تا 2 بیت کوین را دارید.
  • امکان انجام انواع معاملات لوریج، فیوچرز، اهرمی و غیره با کمترین محدودیت‌ها وجود دارد.
  • اپ صرافی بای بیت امکانات بسیاری را برای شما فراهم آورده که تا جای ممکن نیاز شما به سایت را به حداقل برساند.
  •  این سایت برای معرفی دوستان از طرف شما پروموشنی در نظر گرفته است، به طوری‌که گویی هدیه‌ای از سایت دریافت کردید.
  •  کارمزد صرافی بای بیت بسیار پایین‌تر از سایر صرافی‌ها است.
  •  برنامه بای بیت سرعت بالایی دارد.
  •  امکان تنظیم حد سود و ضرر برای انواع معاملات اهرمی وجود دارد.
  •  امنیت صرافی بای بیت بسیار بالاست که به دلیل اهمیت این بخش جلوتر به توضیح آن می‌پردازیم.

همان‌طور که مشاهده کردید نکات مثبت این صرافی کم نبودند، اما اگر بخواهیم به معایب این صرافی دیجیتال اشاره کنیم، موارد زیر قابل بیان است.

  • در وهله اول شما در ایران مجبور به استفاده از برنامه‌های تغییر آی پی هستید تا بتوانید از محدودیت‌هایی که برای کشورمان وجود دارد، فاصله بگیرید و امکان ثبت نام در صرافی ByBit و استفاده از سایر امکانات این صرافی برایتان فراهم شود.
  • کوین‌ و جفت ارزهای قابل ترید در این برنامه تنوع خیلی بالایی ندارند.
  •  تا زمانی که احراز هویت انجام ندادید محدودیت برداشت خواهید داشت.

امنیت صرافی بای بیت

پیش از آنکه به مطالعه آموزش صرافی بای بیت بپردازید، بهتر است سوالات احتمالی شما در مورد امنیت این صرافی را پاسخ دهیم. امنیت درByBit به نسبت سایر صرافی‌ها بالاتر است.

یکی از دلایل انتخاب این صرافی نداشتن هیچ‌گونه سابقه سرقت و هک بزرگ تا به امروز است که آن را به یکی از بسترهای امن تبدیل می‌کند. البته صرافی یورپی برای شما امکان انتقال به ولت بای بیت و نهایتاً نقد کردن معاملات را با سرعت بالا و به شکلی مطمئن فراهم کرده است که خیال‌تان از هر بابت آسوده باشد.

از دلایلی که به صرافی بای بیت امنیت بیشتری داده، استفاده از ولت سرد یا همان ولت فیزیکی برای اکانت‌ها است. همین امر باعث شده که امکان هک و سرقت به حداقل برسد. همچنین برداشت از کیف پول یا همان ولت‌های دیجیتال نیاز به تأیید چند امضایی دارد که نهایتاً هکرها را به در بسته می‌رساند.

ما در ادامه تمامی مراحل آموزش و ثبت نام درصرافی بای بیت را برای شما قرار داده‌ایم اما بهتر است که قبل از هر چیز بدانید این صرافی به شما امکان احراز هویت دومرحله‌ای را نیز داده است تا امنیت بیشتری را برایتان به ارمغان آورد اما این مورد اجباری نیست.

آموزش ثبت نام در صرافی Bybit

قبل از شروع و رجیستر بای بیت باید به فکر یک نرم‌افزار تغییر IP باشید که محدودیت‌ها را دور بزنید. با فرض داشتن این برنامه وارد سایت فوق شوید و در قدم بعدی همانند تصویر زیر به بخش Sign Up مراجعه کنید.

Sign Up قدم اول آموزش ثبت نام در صرافی بای بیت

در این بخش از آموزش ثبت نام در صرافی بای بیت طبق تصویر شما با دو بخش مواجه هستید. این دو بخش شامل ورود با شماره موبایل و ایمیل است که به دلیل وجود محدودیت برای ایرانیان فقط بخش ایمیل آن قابل استفاده هست.

طبق تصویر در اولین بخش باید نام ایمیل خود را به طور کامل وارد کرده و در بخش دوم پسورد را مشخص کنید. توجه داشته باشید که در صورت داشتن کد دعوت بای بیت می‌توانید با باز کردن باکس آخر یعنی “Promo or Referral Code(Option)” کد را وارد کنید. در نهایت این بخش با زدن تیک Privacy Policy به اتمام می‌رسد و شما می‌توانید روی کلید “Create Account” یا “Sign Up” کلیک کنید.

تایید قوانین بخش ساخت اکانت برای ثبت نام در صرافی Bybit

پس از اجرای این مراحل شما با پیامی مواجه می‌شوید. در پیام فوق پرسیده شده است که «آیا شما در یکی از کشورهای محدود شده زیر هستید یا خیر؟» که شما با انتخاب گزینه “No” از این مرحله عبور خواهید کرد.

رد کردم پیغام تحریم کشوری در آموزش صرافی بای بیت

حال صفحه‌ای با محدودیت زمانی 60 ثانیه نمایش داده می‌شود. در این بخش باید کد وریفای اکانت بای بیت را که برایتان ایمیل شده است، وارد کنید. در نهایت پس از رویت تصویر زیر ساخت اکانت بای بیت شما با موفقیت به پایان رسیده است.

صفحه خوش آمدگویی و تایید ثبت نام در صرافی Bybit

در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که آموزش ثبت نام در صرافی بای بیت از طریق سایت و اپلیکیشن مشابه هم بوده و تمامی این مراحل با گوشی موبایل نیز قابل‌اجرا هستند.

نحوه تأیید دو مرحله‌ای اکانت ByBit

شما قادرید در بای بیت تایید دو مرحله‌ای و همچنین احراز هویت را انجام دهید. احراز هویت اجباری نیست و همچنین در صرافی bybit برای کاربران ایرانی به دلیل نداشتن مدارک هویتی معتبر این مورد مقدور نیست. اما برای دسترسی به امکاناتی مانند “Derivative” یا معکوس‌کننده ارز، واریز به بای بیت و برداشت از آن با سقف بالاتر از حالت معمول و بخش Bybit Earn باید تایید دو مرحله‌ای انجام دهید. به همین دلیل ما در این بخش به آموزش 2FA بای بیت می‌پردازیم.

گام اول

لازم است با استفاده از پلی‌استور یا اپ‌استور، برنامه ” Google Authenticator” را نصب و اجرا کنید.

حال برای شروع بخش تایید دو مرحله‌ای آموزش صرافی بای بیت وارد سایت شوید و مطابق تصویر زیر روی گزینه “Account & Security” که از زیر منوهای پروفایل شماست، کلیک کنید. در این بخش وارد اطلاعات حساب خود یا همان Account Information شده‌اید و قادرید اطلاعات شخصی را تصحیح یا اضافه کنید.

بخش اطلاعات اکانت صرافی بای بیت

گام دوم

پایین اسکرول کنید تا به گزینه “google Two Factor Authentication” برسید. درصورتی‌که روی گزینه “Setting” کلیک کنید، با تصویر زیر مواجه خواهید شد که بیانگر ارسال یک ایمیل برای شما به‌منظور تأیید است.

ایمیل وریفای برای تایید قدم اول دو مرحله‌ای بای بیت
ایمیل خود را چک کرده و کد دریافت شده از بای بیت را وارد باکس تصویر قبل کنید که ایمیلتان تأیید و Two Factor Authetication برای شما قابل‌دسترس شود.

پس از ورود صحیح کدِ ایمیل، پنجره‌ای حاوی QR Code روی مانیتور مشاهده می‌کنید. در این مرحله باید برنامه “Google Authenticator” را در گوشی خود باز کرده و QR را یا با اسکن و یا به صورت دستی به برنامه معرفی کنید.

گام سوم

در اینجا روی صفحه گوشی شما در برنامه Authenticator یک کد 6 رقمی رندوم نمایش داده می‌شود. 60 ثانیه زمان دارید که آن را در باکس “Google 2FA Code” از سایت وارد و تأیید دومرحله‌ای اکانت بای بیت خود را نهایی کنید.

حالا باید بخش تأیید دومرحله‌ای شما طبق تصویر زیر یک تیک سبز داشته باشید که این به معنی اتمام کار است.

پایان تایید دو مرحله ای صرافی بای بیت

توجه داشته باشید که در زمان ورود یا اتمام ادیت تمامی مراحل امنیتی سایت یا اپلیکیشن صرافی بای بیت، شما با تصویری پازل مانند روبرو می‌شوید. با اسکرولی که زیر پازل قرار دارد قادرید تکه‌ی جابه جا شده را به جای اصلی خود هدایت کنید که ربات نبودن شما برای سیستم مشخص شود.

امنیت صرافی بای بیت با سیستم ربات یاب ویژه

واریز و برداشت در بای بیت بدون کارت

برداشت و واریز در بای بیت و سایر صرافی‌های ارز دیجیتال برای ایرانیان که کارت اعتباری ندارند، مقدور نیست؛ مگر اینکه شما با انتقال ارز از بای بیت به ولتی دیگر این کار را انجام دهید. به همین دلیل ما در این بخش از مقاله آموزش صرافی bybit به برداشت و واریز بدون کارت اعتباری بین المللی خواهیم پرداخت.

واریز به بای بیت برای ایرانیان

صرافی یورپی یا سایر همکاران ما دقیقاً به همین دلیل در ایران فعالیت می‌کنند که شما بتوانید عملیات مختلف واریز و غیره را در صرافی بای بیت برای ایرانیان با کمترین دغدغه به انجام برسانید و نهایتاً با انتقال ولت به ولت، ارز اولیه را از راهی مطمئن بین صرافی‌ها انتقال و معاملات خود را به‌سادگی استارت بزنید. با فرض اینکه شما در ولت ایرانی خود ارز قابل انتقال دارید، حال برای واریز رمز ارز به کیف پول بای بیت خود می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در مرحله اول طبق تصویر روی گزینه “Assets” از منوهای بالای سایت بای بیت کلیک کنید.

واریز به بای بیت برای ایرانیان
2. در این صفحه با فشردن کلید “Deposit” روبروی بخش اسپات یک پنجره مطابق تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد.
3. اینجا باید کوین موردنظر و شبکه انتقال آن را انتخاب کنید. با فرض اینکه کوین اولیه شما در تراست ولت‌تان وجود دارد کد QR کیف پول مقصد را اسکن یا آدرس (با کلیک بر روی گزینه “Acknowledge” قابل رویت است) آن را به صورت دستی در ولت یورپی خود وارد کنید.

محاسبه میزان کارمزد واریز در این بخش به ولت مبدأ مرتبط است.

نهایی کردن واریز صرافی بای بیت برای ایرانیان

برداشت از بای بیت برای ایرانیان

دقت کنید که بهتر است برای تمامی معاملات خود از برنامه‌ای که آی پی را ثابت نگه می‌دارد، استفاده کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید محدودیت‌های بای بیت برای برخی کشورها را دور بزنید تا در هیچ برهه‌ای از زمان حسابتان بلاک نشود.

1. برای شروع گزینه “Assets” در بالای صفحه را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
2. بخش “My Assets” برای شما نمایش داده خواهد شد که لازم است روی “Withdraw”روبروی بخش اسپات مطابق تصویر زیر کلیک کنید. این بخش با کمی تغییر از نظر ظاهری در اپلیکیشن گوشی موبایل بای بیت نیز قابل‌دسترس است.

برداشت ارز بدون احراز هویت در بای بیت

3. در این قسمت با پنجره‌ای مواجه می‌شوید که کوین موردنظر، شبکه انتقال ، آدرس کیف پول مقصد و مقدار برداشت مورد نظر نمایش داده شده است. زیر این باکس در تصویر زیر نیز کارمزدی که برای این تراکنش در نظر گرفته شده قابل رویت است.
4. نهایتاً پس از اطمینان از درستی تمام اطلاعات با کلیک روی “Submit” برداشت خود را نهایی کنید.

آخرین مرحله در برداشت از بای بیت

برداشت‌ها در ByBit فقط در نوع اسپات ممکن است؛ بنابراین برای برداشت انواع ترید باید آن را به اسپات قابل انتقال ارز از بای بیت به ولت تبدیل کرده و پس از آن عملیات برداشت را به طور کامل دنبال کنید.

واریز و برداشت از بای بیت با کارت اعتباری

برای ایرانی‌هایی که کارت اعتباری دارند، راه دیگری نیز جهت واریز و برداشت در بای بیت جود دارد. مزیت داشتن کارت اعتباری این است که شما نیازی به واسطه صرافی ایرانی برای خرید ارز ندارید.

اگر کارت اعتباری ندارید و به دنبال این کارت‌ها هستید، یورپی در این زمینه نیز می‌تواند به شما کمک کند. یادتان باشد که واریز و برداشت با کارت اعتباری با روش قبلی متفاوت است؛ از این رو لازم هست که در ادامه آموزش صرافی بای بیت این روش را نیز یاد بگیرید؛ پس با ما همراه باشید.

واریز ارز دیجیتال برای دارندگان کارت‌های اعتباری بین‌المللی

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که واریز وجه در بای بیت برای دریافت کوین، معادل همان خرید است. تنها تفاوت این است که مانند خرید هیچ مبادله ارز به ارزی نخواهید داشت. مراحل زیر را برای واریز ارز با کارت در بای بیت دنبال کنید:

1. در مرحله اول روی لینک پرداخت بای بیت یا همان گزینه “Buy Crypto” کلیک کنید و از زیر منوی آن گزینه P2P را طبق تصویر زیر کلیک کنید.

گام اول خرید یا واریز به بای بیت
2. در این صفحه باید مقادیری که سایت از شما خواسته است را وارد کنید. این مقادیر مطابق تصویر زیر به ترتیب مبلغ موردنظر برای خرید، واحد پولی که تمایل دارید مبلغ طبق آن محاسبه شود و کوین مورد نظرتان است.
3. سپس درگاه پرداخت خود را از باکس “choose payment channel” انتخاب کنید. حال تیک عبارت “I have read and agree to the disclaimer” را بزنید.

ورود اطلاعات ارز در بخش واریز به بای بیت
4. نهایتاً با کلیک روی دکمه “continue” به صفحه ورود اطلاعات کارت یا همان درگاه پرداخت منتقل می‌شوید.

کارمزد صرافی بای بیت برای خریدتان با توجه به درگاه بانکِ انتخاب شده توسط شما محاسبه شده است. همچنین برای نشستن کوین در ولت خود باید کمی صبر کنید.

برداشت ارز در بای بیت برای دارندگان کارت بانکی معتبر

در این بخش ما می‌خواهیم به روش‌های برداشت از Bybit برای دارندگان کارت بین‌المللی بپردازیم که به‌سادگی ارز دیجیتال خود را به Cash تبدیل کنند.

گام اول

طبق تصویر به قسمت “Buy Crypto” و تب “P2P Trading” مراجعه کنید. سپس به صفحه “Sell” منتقل می‌شوید، اما بهتر است تب مذکور را چک کنید که حتماً روی فروش ارز تنظیم باشد.

برداشت در بای بیت برای دارندگان کارت اعتباری
در این صفحه جدولی قرار دارد که اطلاعات کاملی نظیر انواع Advertiser، قیمت، حد قابل معامله و غیرقابل‌معامله، درگاه پرداخت یا پورتال قابل‌ارائه برای ارز یا توکن مورد نظرتان در آن وجود دارد. در نهایت نیز دکمه‌هایی به شرح “ineligible” و “Sell USDT” در بخش “Action” برای هر یک قرار گرفته است.

برای انجام تمامی این کارها لازم است پیش‌تر حتماً اکانت خود را تأیید کرده باشید.

در اینجا روی ارزهایی که تمایل دارید آنها را بفروشید کلیک کنید؛ لازم به ذکر است که دکمه‌های سفیدرنگ بیانگر غیرقابل‌فروش هستند که این دکمه‌ها فقط پس از احراز هویت در بای بیت باز خواهند شد.

فروش ارز در صرافی بای بیت
پس از کلیک بر دکمه “Sell USDT” پاپ‌آپی نمایش داده خواهد شد. در این بخش باید ارزی که قصد دارید بفروشید و ارز مقصد را تایید کنید. در صورت اشتباه بودن اطلاعات به مرحله قبل رفته و به تصحیح آن‌ها بپردازید.

ورود اطلاعات دقیق برای برداشت ارز دیجیتال از بای بیت

گام دوم

پس از این تایید صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که بیانگر مدت قبول معامله مدنظر شما توسط سایر خریداران که نهایتاً 15 دقیقه است را نمایش می‌دهد، که در این مدت شما باید در صفحه فوق حضور داشته باشید. در گوشه سمت راست صفحه فوق نیز می‌توانید با خریداران چت لایو کنید.

درصورتی‌که خریدار معامله را تأیید کند و شما با پیغام “payment is completed” مواجه شوید و طی زمان 10 دقیقه نیز وجه یا ارز در کیف پول شما بنشید، می‌توانید با کلیک بر“Release Now” پایان معامله را اعلام کنید.

ممکن است خریداری سفارش ارز دیجیتال یا توکن را بپذیرد، اما آن را لغو کند؛ در این صورت شما باید منتظر مشتری دیگری باشید.

گاهی نیز ممکن است پیغام تأیید خریدار را مشاهده کنید، اما مبلغ یا ارز مورد درخواستتان پس از مدت 10 دقیقه به کیف پول واریز نشود. در این صورت اگر شما در همین صفحه باشید، می‌توانید به‌راحتی با کلیک بر گزینه “Submit Appeal” پیگیری کامل این مورد را به پشتیبانی محول کنید.

سایر خدمات و امکانات بای بیت

تا اینجا در آموزش صرافی Bybit انواع خدمات مثل واریز، برداشت، خرید، فروش و انتقال وجه را بررسی کردیم، اما این بخش مختص خدماتی است که شاید شما در سایر صرافی‌ها ندیده باشید و برایتان جالب باشد که در مورد آن‌ها بدانید، امکاناتی که احتمالاً منجر به سود بیشتر شما شود.

مشتقات بازار بای بیت یا همان Derivatives

ممکن است ندانید که مشتق یا معکوس‌کننده چیست و برای چه کاری استفاده می‌شود یا آن را در کمتر صرافی ای به شکل جدا رویت کرده باشید. این بخش به شما امکان مبادله ارز در بای بیت را می‌دهد و این امکان را ایجاد می‌کند که به طور مثال ارز بیت کوین خود را در ازای ارز یونی سوآپ بفروشید و در اصل به معکوس کردن ارز خود بپردازید.

این مبادله به‌گونه‌ای انجام می‌شود که ارزش همان لحظه بیت در مقابل یونی محاسبه می‌شود و بدون کوچک‌ترین مشکل شما قادر به تغییر و مشتق کردن لحظه‌ای ارز در Bybit باشید.

NFT در بای بیت

شما می‌توانید معامله NFT نیز در بای بیت انجام دهید و به‌سادگی به خریدوفروش در این صرافی بپردازید. این توکن‌های غیرقابل‌معاوضه که به آن‌ها توکن‌های غیرمثلی نیز می‌گویند به شما کمک می‌کند که اثر هنری افراد مختلف را بررسی و در صورت احتمال به امکان افزایش قیمت، روی آنها سرمایه‌گذاری کنید.

دقیقاً این مورد مثل خرید یک اثر هنری فیزیکی است، اما با این تفاوت که به‌صورت دیجیتالی به فروش می‌رسد و توسط صاحب اثر تعداد آن مشخص شده است و امکان هیچ‌گونه کپی یا تقلب در آن نیست.

تخفیفات و پروموشن‌های بای بیت

بخش پروموشن از قسمت آموزش صرافی بای بیت به‌تمامی شرایط ویژه این سایت برای مشترکین اختصاص دارد؛ به‌عنوان‌مثال با ایجاد کد دعوت بای بیت برای دوستان خود هدیه‌ای دریافت خواهید کرد. همچنین در بخش پروموشن می‌توان به افلیت مارکتینگ ارزی پرداخت که در آن با تجارت شاخه‌ای به سود بیشتری می‌رسید. البته در این بخش امکانات دیگری نیز انتظار شما را می‌کشد که خاص این صرافی هستند.

گزارش‌ها ByBit

در بخش مارکت بای بیت گزارش عملکرد هر ارز مشخص است. به‌این‌ترتیب شما این امکان را دارید که به نوسان‌گیری بازار بپردازید و به‌سادگی با مقایسه میزان خریدوفروش ارزها، استراتژی لازم را برای خود تدوین کنید که سود بیشتری به دست آورید. این بخش بدون هیچ‌گونه احراز هویت یا تأیید اکانت و حتی از طریق ساب‌اکانت بای بیت قابل‌استفاده و شامل سه گزینه زیر است:

  • Market Overview
  • Market Data
  • لانچ

کپی ترید

شما قادرید در قسمت Copy Trading سایر استراتژی‌ها را فالو کنید و ریسک خود را تا حد زیادی کاهش دهید. حتی می‌توانید استراتژی تریدرهای مشهور را ببینید که در نهایت با درنظرگرفتن همه آن‌ها به بهترین معاملات برسید. نهایتاً شما با استفاده از این مورد از آموزش صرافی بای بیت قادرید به فراگیری ترید عملیِ رایگان و خوبی دست پیدا کنید که این مورد خود بسیار کمک‌کننده است.

انواع ترید و استخراج

ترید و روش‌های معامله و استخراج مختلفی در بای بیت وجود دارند. این روش‌ها در انجام معاملات سودآور به شما کمک می‌کند. در اینجا انواع تریدینگ و استخراج را به‌صورت موردی برای شما آورده‌ایم. لازم به ذکر است که این بخش‌ها از طریق دو منوی زیر قابل دسترس هستند:

بخش Earn

در قسمت Earn انواع روش‌های بدست آوردن ارز برایتان ممکن شده است؛ به طور مثال شما قادرید که از روش‌های زیر برای استخراج یا ضربان‌گیری بازار ارز استفاده کنید.

  • لیکویید ماینینگ
  • دیفای ماینینگ
  • سیو از طریق بای بیت
  • روش Shark fin
  • Dual Asset

بخش Trade

شما می‌توانید در بای بیت به انواع ترید اسپات، ترید مارجین، ترید Leveraged، بات تریدر، لانچ برای تهیه سریع تریدها با درصد سود بالا و نهایتاً رأی‌گیری دست پیدا کنید. در بخش رأی‌گیری می‌توانید از نظر سایر تریدرها برای معامله خود استفاده کنید.

کلام آخر

با تمام امکاناتِ صرافی Bybit برای کاربران ایرانی، در نهایت تصمیم با شماست که بسته به موقعیت جغرافیایی، خدمات مدنظر و غیره، کدام یک از بازارهای ارز دیجیتال Exchange coin را انتخاب کنید. مهم این است که واریز ارز به‌تمامی این صرافی‌های خارجی منوط به خرید ارز دیجیتال پایه در کشور ایران و پس از آن انتقال به سایر صرافی‌ها است؛ این یکی از چندین خدمت یورپی برای شماست.

تیم فنی یورپی تلاش کرده است که با ارائه آموزش صرافی بای بیت به صورت کامل و در صورت نیاز ارجاع شما به لینک‌هایی برای دریافت اطلاعات بیشتر، همه سؤالات احتمالی در ارتباط با صرافی بای بیت را پاسخ دهد. اما در صورت وجود هرگونه سؤال می‌توانید زیر همین پست کامنت خود را ثبت و در کمترین زمان به پاسخ آن دست پیدا کنید.

همچنین در صورت دنبال کردن کل این روند و مشکل در ساخت اکانت بای بیت یا غیره نیز با خرید اکانت وریفای شده بای بیت از یورپی می‌توانید این مسیر را دور بزنید و به ساده‌ترین روش کار خود را در این صرافی استارت بزنید.

نکته طلایی برای مشتریان وفادار یورپی و علاقه‌مندهای بای بیت: شما می‌توانید با فالوکردن توییتر بای بیت و یا از طریق راه‌هایی مثل تلگرام، اینستاگرام و توییتر یورپی از آخرین آپدیت‌ها و اخبار بای بیت مطلع شوید.

سؤالات متداول

آیا احراز هویت در بای بیت ضروری است؟

احراز هویت در بای بیت ضروری نیست اما تأیید دومرحله‌ای برای انجام معامله لازم است.

از نظر کارمزد صرافی بای بیت در بین سایر رقبا چگونه است؟

صرافی بای بیت جزو صرافی‌های شناخته شده است که کارمزد بسیار کمی نسبت به سایرین دریافت خواهد کرد.

آیا صرافی بای بیت ایران را تحریم کرده است؟

تمامی صرافی های بین المللی متمرکز دارای محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی هستند که یکی از این‌ها بای بیت است.

ساب اکانت بای بیت چیست؟

ساب اکانت یک حساب کاری زیر اکانت اصلی شماست که قادرید آن را در اختیار دیگران برای مدیریت و اصلاح قرار دهید و یا برای تست استراتژی‌های مختلف از آن استفاده کنید.

حداقل موجودی بای بیت چقدر است؟

حداقل موجودی برای اسپات ترید در بای بیت 0.02% بیت کوین و برای عملیات مشتقات ارز 0.03 بیت کوین است.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x