دولت چین به دنبال توسعه بلاکچین در سراسر کشور

دولت چین به دنبال توسعه بلاکچین در سراسر کشور.

برخی از حوزه‌های کلیدی توسعه بلاکچین شامل تولید، انرژی، اشتراک‌گذاری داده‌ها و خدمات دولتی، اجرای قانون، مالیات، محاکمه‌های جنایی، بازرسی و تامین مالی فرامرزی است.

اداره فضای سایبری چین (CAC) از آغاز تلاش داخلی برای تسریع توسعه و نوآوری بلاک چین در 15 منطقه و 164 نهاد خبر داد. هدف این ابتکار پیاده سازی در مقیاس بزرگ فناوری بلاک‌چین در بین مشاغل و سازمان های دولتی در چین است.

CAC، همراه با سایر آژانس‌های دولتی، به مقامات نظارتی دستور داد تا «طرح فشرده زیرساخت‌های فناوری بلاک چین را در منطقه ارتقا دهند، یک قابلیت پشتیبانی تبادل داده‌های زنجیره‌ای متقابل در سطح تولید در مقیاس بزرگ را تشکیل دهند. مانند بوم‌شناسی صنعت بلاک چین مشارکتی چند حزبی.» این اطلاعیه همچنین شامل فهرستی از شهرها، شرکت‌ها و سایر نهادها است که توسط توصیه‌های محلی و دپارتمان از پیش تعیین شده‌اند و مستقیماً در آزمایش‌های بلاک‌چین مشارکت خواهند داشت.

حوزه های کلیدی توسعه بلاک چین شامل تولید، انرژی، به اشتراک گذاری داده های دولتی و خدمات، اجرای قانون، مالیات، محاکمات جنایی، بازرسی، کپی رایت، امور مدنی، جامعه انسانی، آموزش، مراقبت های بهداشتی، مالی تجارت، مدیریت کنترل ریسک، بازار سهام و متقابل است.

این بخشنامه همچنین بر لزوم هماهنگی بخش‌های نظارتی برای پیشبرد و ارتقای پروژه‌های آزمایشی تاکید می‌کند و به نقش بلاکچین در ارتقای اشتراک داده‌ها، بهینه‌سازی فرآیندهای کسب‌وکار، کاهش هزینه‌های عملیاتی، بهبود کارایی مشارکتی و ایجاد یک سیستم قابل اعتماد تاکید می‌کند.”

نظر شما در رابطه با توسعه بلاکچین در حوزه های مختلف چیست؟
دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.
5/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x