همکاری متاورس سندباکس و کمپانی وارنرموزیک

همکاری متاورس سندباکس و کمپانی وارنرموزیک

Sandbox و Warner Music Group برای ساخت زمین با مضمون موسیقی با هم همکاری می‌کنند. زیرمجموعه Animoca Brands و شرکت موسیقی جهانی درهای خود را به عرصه جدیدی برای سرگرمی‌های موسیقی در متاورس باز خواهند کرد.

Sandbox روز پنجشنبه اعلام کرد که با Warner Music Group یا WMG برای ایجاد یک پارک با موضوع موسیقی و محل برگزاری کنسرت در متاورس گیمینگ همکاری می‌کند. گروه موسیقی وارنر LAND در Sandbox میزبان کنسرت‌ها و اجراهای زنده با هنرمندان و استعدادهایی است که توسط WMG ارائه می‌شوند.

این ابتکار اولین ورود وارنرموزیک به قلمرو متاورس و توکن غیرقابل تعویض (NFT) است. بر اساس بیانیه ای که در کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شده است، هدف ایجاد تجربیات اجتماعی فراگیر است که می‌تواند هنرمندان Warner Music را قدرتمند کند. Sandbox می‌تواند راه‌حل دیگری را برای هنرمندان فراهم کند تا با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند، سرگرمی‌های مجازی را تجربه کنند و جریان‌های درآمد جدیدی ایجاد کنند و در عین حال به جامعه جهانی دسترسی پیدا کنند.

سباستین بورگت، افسر عملیات و یکی از بنیانگذاران The Sandbox، گفت که این مشارکت “متاورس را یک گام به جلو و در جهت نوآوری برای طرفداران موسیقی در جامعه خواهد بود.”

وی افزود: «ما The Sandbox را به عنوان یک مقصد سرگرمی سرگرم‌کننده شکل می‌دهیم که در آن سازندگان، طرفداران و بازیکنان می‌توانند از اولین تجربه‌های همه جانبه لذت ببرند و از طریق NFT با هنرمندان موسیقی مورد علاقه خود ارتباط نزدیک‌تری داشته باشند».

زمین دیجیتال همچنان در تقاضای بالایی قرار دارد و حجم معاملات بالای مداوم در The Sandbox، آن را یکی از رقابتی ترین متاورس ها برای رقیب Decentraland تبدیل کرده است. به گفته این شرکت، The Sandbox در مارس 2022 فروش LAND را برگزار خواهد کرد تا به طرفداران موسیقی اجازه دهد، زمین های مجاور شرکت WMG را خریداری کنند.

نظر شما در رابطه همکاری وارنرموزیک و سندباکس چیست؟
دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.
5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x