Crypto.com اسپانسر رسمی جام جهانی فوتبال 2022 در قطر شد

Crypto.com اسپانسر رسمی جام جهانی فوتبال 2022 در قطر شد.

در حالی که تجارت ارزهای دیجیتال از سال 2018 در قطر غیرقانونی بوده است، اما Crypto.com با توجه به محبوبیت فوتبال در سطح جهانی به مردم بیشتری از همه جای دنیا دست پیدا می کند.
فیفا، یک نهاد حاکم بین المللی برای بسیاری از تورنمنت های بزرگ فوتبال، اعلام کرده است که صرافی ارزهای دیجیتال Crypto.com حامی رسمی جام جهانی بعدی آن در قطر خواهد بود.

در اطلاعیه روز چهارشنبه، این انجمن اعلام کرد که صرافی Crypto.com در داخل و خارج از ورزشگاه ها برای جام جهانی 2022 قطر که قرار است در نوامبر آغاز شود. صرافی کریپتو فرصت هایی را برای کاربران خود فراهم می کند تا در مسابقات شرکت کنند و کالاهای رسمی را به عنوان بخشی از حمایت مالی داشنه باشد.

به گفته کی مداتی، مدیر ارشد بازرگانی فیفا، این معامله با استناد به مشارکت Crypto.com با سایر نهادها در سراسر جهان، به رشد بازی‌ ها در «مقیاس جهانی» کمک خواهد کرد. در ماه نوامبر، صرافی قراردادی برای تغییر نام مکان ورزشی و سرگرمی مستقر در لس آنجلس Staples Center به Crypto.com Arena به مدت 20 سال امضا کرد. Crypto.com همچنین با لیگ فوتبال استرالیا در قراردادی 25 میلیون دلاری شریک شده است، یک قرارداد حمایت مالی 100 میلیون دلاری با فرمول 1 امضا کرده و یک قرارداد اسپانسری 10 ساله به ارزش 175 میلیون دلار با قهرمانی Ultimate Fighting امضا کرده است.

اگرچه تجارت ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت کوین (BTC) تا حد زیادی در قطر غیرقانونی بوده است، زیرا بانک مرکزی این کشور در سال 2018 ممنوعیتی را اعلام کرد. در ژانویه 2020 توسط سازمان تنظیم مقررات مرکز مالی قطر تأیید شد. Crypto.com احتمالاً به جمع بین المللی بیشتری دسترسی پیدا می کند. با محبوبیت فوتبال در صحنه جهانی فیفا گزارش داد که بیش از 3.5 میلیارد نفر جام جهانی فوتبال 2018 روسیه را تماشا کردند و بیش از یک میلیارد نفر فینال بین فرانسه و کرواسی را تماشا کردند.

کمتر از هشت ماه تا آغاز جام جهانی باقی مانده است، این رویداد تحت الشعاع اتهامات فساد و رشوه خواری به روند مناقصه قطر 2022 قرار گرفته است. در آوریل 2020، وزارت دادگستری ایالات متحده سه نفر را متهم به “پرداخت” کرد. دریافت رشوه برای انتخاب کشورهای فیفا برای میزبانی جام جهانی از جمله روسیه در سال 2018 و مسابقات پیش رو در قطر. علاوه بر این، سازمان بین‌المللی غیردولتی دیده‌بان حقوق بشر ادعا کرده است که کارگرانی که برای ایجاد زیرساخت‌های این رویداد استخدام شده‌اند، سوء استفاده و شرایط برده‌وارانه وجود دارد.

نظر شما در رابطه با اسپانسر شدن صرافی کریپتو.کام در جام جهانی 2022 قطر چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x