کاربران کریپتو در آفریقا در سال 2021، 2500 درصد رشد کردند

کاربران کریپتو در آفریقا در سال 2021، 2500 درصد رشد کردند.

گزارش اخیر کوکوین نشان می دهد که تعداد تراکنش های رمزنگاری در برخی از کشورهای آفریقایی 2670 درصد افزایش یافته است.
پذیرش ارزهای دیجیتال در آفریقا، با وجود عوامل اجتماعی-اقتصادی و ساز مخالفت دولت ها، در حال پیشرفت است. گزارش مثبت صرافی ارزهای دیجیتال کوکوین نشان می دهد که تراکنش های رمزنگاری تا 2670 درصد در سال 2022 افزایش یافته است.

یک رشد شگفت انگیز، نشان از هجوم مردم به ارزهای دیجیتال دارد. تعداد تراکنش‌های کریپتو در آفریقا تقریباً 2.8 درصد از حجم جهانی را تشکیل می‌ دهد.

جانی لیو، مدیر عامل کوکوین گفت که “پذیرش دارایی های دیجیتال در آفریقا به طور تصاعدی به رشد خود ادامه خواهد داد” و افزود که “کشورهای آفریقایی بالاترین نرخ پذیرش کریپتو در جهان را دارند که حتی از بزرگترین مناطق مانند ایالات متحده بهتر است.”

نورو، بنیانگذار بیت کوین سنگال، متقاعد شده است که نرخ رشد هزار درصدی برای پذیرش بیت کوین (BTC) “در سال های آینده ادامه خواهد داشت.”

تراکنش های ارز دیجیتال در سراسر جهان در یک دوره 90 روزه رشد چشمگیری داشته است. کشورهای جنوب صحرای آفریقا در رتبه دوم قرار دارند.
این گزارش اشاره می‌ کند که «بیش از 88.5 درصد از تراکنش‌های ارز دیجیتال انجام‌ شده توسط آفریقایی‌ ها، نقل و انتقالات فرامرزی است». کارمزدهای پایین به این معنی است که «کاربران کمتر از 0.01 درصد از کل مبلغ تراکنش منتقل شده در ارزهای دیجیتال را پرداخت می‌کنند».

از تورم بالا و افزایش نفوذ گوشی‌ های هوشمند که عملاً به هر کسی اجازه می‌ دهد به بانک خود تبدیل کنند. آفریقا نیز دارای جمعیت بومی جوان و دیجیتالی است که به ارزهای دیجیتال عادت دارند. آفریقا یک میدان آزمایشی قوی برای مشکلاتی است که ارزهای دیجیتال سعی در حل آنها دارند.

لیو یک تذکر درباره این سطح از رشد داد و اضافه کرد:

«این نرخ رشد بستگی به سیاست‌ گذاران محلی و به موضع‌ گیری مقامات در مورد ارزهای دیجیتال دارد. با این حال، من معتقدم که آینده امیدوارکننده ای برای پول دیجیتال در آفریقا اجتناب ناپذیر است.
برای مثال، در آفریقای مرکزی و غربی، پذیرش BTC در پس زمینه ای از بی اعتمادی و ناراحتی با استفاده از ارز محلی، CFA، در حال رشد است.

نظر شما در رابطه با رشد کریپتو در آفریقا چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x