السالوادور و خرید دوباره بیت‌کوین

السالوادور بار دیگر در محدوده قیمت 36500 دلاری‌ 410 بیت کوین خرید.

کشور آمریکای مرکزی السالوادور 410 بیت کوین (BTC) به ذخایر مرکزی خود اضافه کرده است؛ زیرا قیمت بیت کوین زیر 37000 دلار معامله می شود. قیمتی که آخرین بار در 26 جولای 2021 دیده شد. اضافه شدن دوباره به ذخایر بیت کوین السالوادور توسط رئیس جمهور نایب بوکله اعلام شد و تائید کرد که خرید 410 بیت کوین به ازای 15 میلیون دلار انجام شده است و قیمت آن را تقریباً 36585 دلار برای هر بیت کوین اعلام کرد.

السالوادور در 7 سپتامبر 2021 بیت کوین را به عنوان یک ارز قانونی به عنوان وسیله ای برای غلبه بر تورم فاجعه بار در میان تضعیف قدرت مخارج کشور پذیرفت. این کشور به طور استراتژیک 1801 بیت کوین را در چهار ماه گذشته انباشته کرده است، به خصوص زمانی که بازار شاهد کاهش لحظه ای قیمت است.

آخرین خرید، ارزان ترین خرید السالوادور از زمانی است که این کشور بیت کوین را به عنوان یک ارز قانونی پذیرفته است. با معامله بیت کوین بالاتر از مرز 36000 دلار و فروش حاصل از آن، بوکل معتقد است «بعضی از افراد بیت کوین خود را ارزان می فروشند».

اولین بار در ماه ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) بود که السالوادور به اولین کشور جهان تبدیل شد و بیت‌کوین را به عنوان وجه قانونی به رسمیت شناخت. اما مخالفان این موضوع در بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول هشدار دادند که این استراتژی خوبی نیست. حتی مردم این کشور اعتراضاتی را در مخالفت با این تصمیم برپا کردند. اما رئیس جمهور السالوادور رویاهای بزرگی در سر دارد که با بیت کوین 100 هزار دلاری آغاز می شود.

نظر شما در رابطه با خریدهای مداوم کشور السالوادور و سرمایه گذاری بر روی بیت‌کوین چیست؟
دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.
5/5 - (3 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x