Gate.io برای سرمایه گذاری‌های متعدد در سال 2022 آماده می‌شود

Gate.io برای سرمایه گذاری‌های متعدد در سال 2022 آماده می شود.

Gate.io یک صرافی پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال، سال 2021 را با پیشرفت چشمگیر به پایان رساند و از 1300 سکه و توکن لیست شده در این پلتفرم و بیش از 10 میلیون کاربر ثبت شده عبور کرد. این صرافی متعهد شده است که در سال 2022 به گسترش فراوان خود ادامه دهد و سه برنامه مختلف را برای سرمایه گذاری هنگفت در بازار کریپتو از طریق Gate Ventures، Gate.io Labs و Gate Grants Project Program incubation راه اندازی کند.

گیت ونچرز

Gate Ventures یک ابتکار سرمایه گذاری خطرپذیر در سراسر جهان با یک صندوق اختصاصی 100 میلیون دلاری است که بر حوزه های زیر متمرکز شده است:

زیرساخت های فنی و مالی
اکوسیستم Crypto-Native
برنامه های نسل بعدی

اخیراً، Gate Ventures در دور 119 میلیون دلاری سری C بانک SEBA به عنوان عضو کنسرسیوم با Altive شرکت کرد. بانک SEBA یک بانک دارای مجوز FINMA است که مقر آن در سوئیس است و خدمات بانکداری دیجیتال، تجارت، و نگهداری را برای سرمایه گذاران نهادی و افراد  ارائه می دهد.

در سال 2022، Gate Ventures متعهد به حمایت از شرکت های نمونه کار در توسعه محصول، توسعه عملیاتی و رشد جهانی خواهد بود.

آزمایشگاه های Gate.io

در ژانویه 2021، Gate.io آزمایشگاه های Gate.io را راه اندازی کرد. یک شتاب دهنده استارتاپ. هدف آن حمایت از کارآفرینان با استعداد و ایده های جذاب با پشتیبانی صنعت، بهترین شیوه ها و منابع است.

آزمایشگاه Gate.io، علاوه بر ارائه پروژه‌هایی با کیفیت چند کاناله در محل و پشتیبانی اکوسیستم GateChain، یک صندوق اولیه اختصاصی 50 میلیون دلاری برای حمایت مالی برای ایجاد انگیزه در پروژه‌های با کیفیت ایجاد کرده است. پشتیبانی کامل از سایت شامل تبادل آنلاین GateChain DeFi و وام دادن برای پروژه‌های منتخب است که در استارت‌آپ Gate.io (یکی از 10 پلتفرم برتر IEO در جهان، طبق CryptoRank)، فرصت‌های سرمایه‌گذاری بعدی و مشوق‌های «نقدینگی» ارائه می‌شود. دسترسی به اکوسیستم GateChain و قرار گرفتن در معرض بیش از 10 میلیون کاربر Gate.io اولویت برای توسعه سریع و پایدار پروژه بوده است.

تمامی پروژه های انتخاب شده توسط Gate.io به طور پیوسته، سریع و پایدار تحت نظارت آزمایشگاه Gate.io رشد خواهند کرد. Gate.io Labs در انکوباتور بیش از 160 پروژه در بیش از 12 بخش مشارکت داشته است که به بیش از 10 میلیون کاربر خدمات ارائه می دهد و بیشترین تعداد پروژه ها 186 برابر درآمد آنها است.

پروژه گرنت های گیت

Gate.io همچنین در سال 2021 «برنامه Gate Grants» را برای ترویج توسعه بلندمدت اکوسیستم رمزنگاری راه اندازی کرد. صندوق اختصاصی پروژه Gate Grants برای پروژه های بلاک چین با کیفیت بالا استفاده خواهد شد که به بهبود اکوسیستم کریپتو کمک می کند. منابع ارائه شده توسط برنامه عبارتند از:

10 تا 100 هزار دلار سرمایه اولیه برای شروع ایده.
در صورت نیاز، این پروژه می تواند بودجه اضافی را از Gate.io Labs، Gate.io Startup و VCهای پیشرو در این صنعت دریافت کند.
فعالیت های اختصاصی بازاریابی و منابع انسانی.
لیست اولویت در Gate.io
دسترسی به تیم پشتیبانی فنی Gate.io
فرصت های مشارکت استراتژیک با بیش از 100 پروژه.
ایده های منطبق با پیشرفت نیاز به بودجه به موقع و اجرای سریع دارند. Gate.io به کانال‌های سرمایه‌گذاری مانند Gate Ventures، Gate.io Labs و Gate Grants برای سرمایه‌گذاری استراتژیک در پروژه‌ها و ایده‌های نوظهور متکی است. به عنوان یک شریک با تجربه و قابل اعتماد، Gate.io می تواند به پروژه های نوآوری جهانی کمک کند تا از اکوسیستم و منابع قوی Gate.io برای ایجاد نوآوری در آینده استفاده کنند.

درباره Gate.io

Gate.io به علاقه مندان به بلاک چین اجازه داد و ستد و ذخیره دارایی ها را در بیش از 1300 ارز رمزنگاری پیشرو برای بیش از 10 میلیون کاربر از بیش از 190 کشور جهان می دهد. این صرافی علاوه بر محصولات DeFi از طریق Hipo DeFi، خدمات نگهداری از طریق Wallet.io، سرمایه گذاری از طریق Gate Labs و پلتفرم اختصاصی GateChain آن، معاملات نقدی، آتی و قراردادی را ارائه می دهد. این شرکت همچنین مجموعه‌ای کاملاً یکپارچه از محصولات مانند پلتفرم Startup IEO، بازار NFT Magic Box، وام‌های رمزنگاری و غیره را ارائه می‌کند.

نظر شما در رابطه با Gate.io و موارد استفاده از آن چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x