شرکت Grayscale چند ارز دیجیتال را به لیست دارایی‌های خود اضافه می‌کند

شرکت Grayscale چند ارز دیجیتال را به لیست دارایی‌های خود اضافه می‌کند.

از جمله پروژه‌های DeFi و Metaverse که شامل ارزهای دیجیتال Axie Infinity، Yield Guild Games و Algorand است.
Grayscale مستقر در نیویورک متعلق به Digital Currency Group، شرکت مادر CoinDesk است. شرکت Grayscale Investments که مدیریت صندوق Grayscale DeFi و Grayscale Digital Large Cap Fund را بر عهده دارد، 25 دارایی دیجیتال، از جمله توکن‌هایی برای تعدادی از پروتکل‌های DeFi و metaverse را به فهرستی از سرمایه‌گذاری‌های بالقوه اضافه کرده است.

اضافه‌شده‌های Grayscale به فهرست «دارایی‌های تحت بررسی» خود شامل ارزهای رمزنگاری شده پروژه‌های DeFi Algorand (ALGO) و Convex (CVX) و استارت‌آپ‌های metaverse The Sandbox (SAND)، Axie Infinity (AXS) و Yield Guild Games (YGG) است. Grayscale این فهرست و همچنین دارایی‌هایی که از گذشته در اختیار داشته را به‌روزرسانی می‌کند.

این شرکت گفت که افزوده‌ها را به‌عنوان «نامزدهای احتمالی برای گنجاندن در یک محصول سرمایه‌گذاری آینده» در نظر می‌گیرد، اما همچنین خاطرنشان کرد که «هر دارایی در دست بررسی به یکی از محصولات سرمایه‌گذاری ما تبدیل نمی‌شود» و Grayscale ممکن است دارایی‌های دیگر که در حال حاضر در لیست نیست، را نیز در نظر بگیرد.

در اوایل این ماه، Grayscale اعلام کرد که amp (AMP) را به لیستی از 23 دارایی دیجیتال دیگر، از جمله بیت کوین، اتریوم و کاردانو، که در مجموعه خود دارد، اضافه کرده است. AMP توکن بومی شبکه Flexa است، یک شبکه پرداخت که امکان پرداخت‌های رمزنگاری شده در فروشگاه های فیزیکی و آنلاین را فراهم می کند.

نظر شما درباره ارزهای دیجیتال اضافه شده به سبد سرمایه گذاری Grayscale چیست؟
نظر خود را درباره این موضوع، با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.
5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x