صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری در رمزارزها بیشترین ورود سرمایه را در ۳ ماه گذشته تجربه می کنند

صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری در رمزارزها بیشترین ورود سرمایه را در ۳ ماه گذشته تجربه می کنند.

داده های CoinShares ورودی هفتگی 193 میلیون دلاری را نشان می دهد که بیش از نیمی از این رقم فقط به بیت کوین اختصاص دارد. سولانا نیز مورد توجه قرار گرفته و در این روند رکورد شکست. این داده‌ ها در روز سه‌ شنبه نشان می دهد، سرمایه‌ گذاری‌ های سازمانی روی ارزهای دیجیتال در بالاترین سطح در سه ماه گذشته قرار دارند. در واقع نسبت به هفته قبل که شاهد خروج ۴۷ میلیون دلار بود، افزایش چشمگیری داشت.

گزارش هفتگی جریان های صندوق دارایی دیجیتال نشان داد که محصولات سرمایه گذاری برای دارایی های دیجیتال در هفته گذشته مجموعا 193 میلیون دلار ورودی داشته اند، سطحی که از اوایل دسامبر 2021 مشاهده نشده است.

آخرین باری که سطوح سرمایه گذاری نزدیک به رقم فعلی بود، در هفته منتهی به 3 دسامبر بود که شاهد 184 میلیون دلار جریان ورودی بودیم. جریان های صندوق تمرکز زیادی روی بیت کوین (BTC) داشتند، با بیش از 50 درصد سرمایه به محصولات مبتنی بر بیت کوین، که مجموعاً 98 میلیون دلار جریان داشت.

سولانا (SOL) در رتبه دوم قرار دارد و شاهد 87 میلیون دلار ورودی در هفته بود، رقمی که CoinShares می گوید “بزرگترین هفته ورودی ثبت شده است.” صندوق‌های مبتنی بر SOL اکنون 36 درصد از دارایی‌ های تحت مدیریت شرکت‌ های نهادی را نشان می‌ دهند که بزرگ ترین آلت کوین پس از اتریوم (ETH) است. وجوه مبتنی بر ETH در هفته گذشته تنها 10.2 میلیون دلار ورودی داشتند. اروپا سهم مهمی در این زمینه داشت، زیرا به نظر می‌ رسد شرکت‌ هایی با خبر تصویب نشدن لایحه منع استخراج اثبات کار (PoW) رو به سرمایه گذاری آورده اند.

ارقام این گزارش در تضاد شدید با داده های هفته قبل است که شاهد برداشت 49.4 میلیون دلاری از BTC و ETH از شرکت های عمدتاً آمریکای شمالی با نگرانی در مورد افزایش مقررات کریپتو بودیم. جریان های نقدی توسط شرکت های نهادی با افزایش قیمت بیت کوین که اخیراً به بالای 48000 دلار رسیده، مرتبط است. همین امر در مورد اتریوم که بیش از 3300 دلار خرید و فروش می شود، صادق است.

هفته گذشته، مدیران شرکت‌ های کریپتویی Nexo و Amber Group در مورد رشد « تصاعدی» سرمایه‌ گذاری نهادی بر روی ارزهای دیجیتال در کنفرانس بلاک چین آفریقا در سال 2022 بحث کردند و گفتند که اگر چه افزایش پذیرش سازمانی وجود دارد، ممکن است هنوز موانعی برای ورود وجود داشته باشد. کالین متودیف، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت Nexo، گفت که بیشتر شرکت ها ممکن است ادعا کنند که بازار ارزهای دیجیتال «هنوز بیش از حد نوسان است».

نظر شما در رابطه با ورود سرمایه گذاران بنیادی به ارزهای دیجیتال چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x