معرفی بازی های NFT؛ 8 بازی محبوب NFT را بشناسید

اگر شما نیز آرزو دارید ساعت‌ها بدون وقفه بازی کنید و از این ساعات لذتبخش به درآمد برسید، پس نیاز به معرفی بازی های NFT نیاز دارید. با این بازی‌ها بی‌شک به درآمد دلاری و ارزی خواهید رسید. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با نحوه درآمدزایی از طریق این بازی‌ها آشنا کرده و علاوه‌براین چند نوع بازی ان اف تی نیز به شما معرفی کنیم.

امروزه بازی‌های مبتنی بر بلاک چین به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند. از آنجایی که بازی‌های nft هم در دسته ارزهای مبتنی بر بلاک چین قرار داشته و پتانسیل کسب درآمد را دارند، بیش از گذشته به محبوبت رسیده‌اند. با این بازی‌ها نه تنها از لحظات خود لذت می‌برید، بلکه درآمد نیز خواهید داشت. بنابراین اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به انجام بازی‌های کامپیوتری و موبایلی دارید، احتمالاً این قبیل بازی‌ها بسیار مورد علاقه‌یتان خواهند بود.

1. Lucky Block؛ بهترین پلتفرم رقابت NFT

اگر می‌خواهید یک بازی ساده انجام دهید و از آن کلی پاداش دریافت کنید، پیشنهاد ما به شما Lucky Block است. شما با خرید NFT های Lucky Block می‌توانید شرایط شرکت در مسابقات مختلف یا دستیابی به جوایز مطلوبی (نظیر یک میلیون دلار بیت کوین یا لامبورگینی) را به دست آورید. علاوه بر این، تا زمانی که در این بازی شرکت کرده و در آن NFT دارید، می‌توانید جوایز روزانه هم کسب کنید. فرآیند خرید NFT در بازی Lucky Block بسیار ساده است. پس از ورود به وب سایت رسمی NFT مربوطه را انتخاب و آن را خریداری کرده و به‌صورت خودکار در رقابت و بازی شرکت کنید.

luckyblock در لیست معرفی بازی های NFT

2. Battle Infinity؛ بهترین بازی P2E در سال 2022

Battle Infinity همان چیزی است که طرفداران بازی‌های ورزشی و فانتزی به دنبالش هستند. این بازی در پلتفرم متاورس آینده است که به کاربران اجازه می‌دهد فعالیت‌های متعدد خارج از فضای بازی را انجام دهند. این پلتفرم علاوه بر اینکه یک بازی برای کسب درآمد است، به کاربر تجربه استفاده از فضای واقعیت مجازی را نیز می‌دهد.

این پلتفرم برای کاربر قابلیت ساخت گروه و بازی در لیگ‌های مختلفی را امکان‌پذیر می‌کند. در ضمن، اگر شما و هم گروهی‌هایتان بتوانید در بازی لیگ برنده شوید یک جایزه عالی دریافت می‌کنید. بازی Battle Infinity پروژه عالی برای آینده در حوزه بازی‌های nft است که در حال حاضر در مرحله پیش فروش قرار دارد.

3. Axie Infinity؛ محبوب‌ترین در لیست معرفی بازی های NFT 

بازی Axie Infinity گزینه پیشنهادی بعدی ما برای کسب درآمد دلاری است. این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های وب 3 در جهان محسوب می‌شود. بازی axie infinity xbox one در اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این بازی ساده مبتنی بر اتریوم است که در آن گیمر می‌تواند حیوانات خانگی دیجیتالی به نام Axies را جمع آوری کند. این Axies ها نشانگر NFTهای بازی هستند و شما با ضرب آن‌ها بر سود حاصله میزان کسب درآمد خود را محاسبه خواهید کرد. در ضمن، با جمع‌آوری Axiesهای دیگر جوایز هم به دست می‌آورد یا می‌توانید جامعه مناسبی برای خود بسازید. البته یادتان باشد برای اینکه بتوانید بازی Axie Infinity را شروع کنید، ابتدا باید توکن‌های AXS را بخرید.

4. Cryptokitties؛ جمع‌آوری حیوانات خانگی مجازی

بازی Cryptokitties در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. این بازی مبتنی بر اتریوم است و به بازیکن قابلیت خرید و تجارت گربه‌های مجازی را می‌دهد. این گربه‌ها NFTهای بازی هستند و هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و از طریق فروش آن‌ها می‌توان در بازار سود زیادی کسب کرد. در کل ممکن است بازی برای عده‌ای از بازیکنان حرفه‌ای خسته کننده باشد، اما اگر زمان کافی به بازی اختصاص دهید، با بازی Cryptokitties درآمد زیادی نصیبتان می‌شود. به عنوان مثال می‌توان یک بازی Cryptokitty را بیش از ۱ میلیون دلار فروخت که این به معنای بازگشت سرمایه زیاد از طریق یک بازی مجازی پرورش گربه است.

5. Decentraland؛ پلتفرم بزرگ متاورس

Decentraland جز بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پروژه‌های متاورس بین بسیاری از گیمرها است. در Decentraland می‌توان قطعات زمین را در قالب NFT فروخت. این بازی از سال ۲۰۱۵ در حال توسعه است. به عنوان مثال، یک قطعه زمین که در سال ۲۰۱۷ فقط با ۲۰ دلار خریداری می‌شد، در سال ۲۰۲۱ ارزشی بین ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار پیدا کرده است. این مسئله محبوبیت این پلتفرم را به وضوح نشان می‌دهد. بد نیست بدانید بسیاری از برندهای مشهور نظیر سامسونگ، آتاری، دولچه و گابانا و تامی هیلفیگر در Decentraland زمین و ملک خریده‌اند. Decentraland همچنان یک فرصت سرمایه گذاری بلندمدت است و از طریق آن NFT های زیادی قابل کسب است.

6. Pirate X Pirate؛ از معروف‌ترین بازی‌های nft

بازی Pirate X Pirate در مارس ۲۰۲۲ به بازارهای فروش جهانی عرضه شد. پس از آن به عنوان پروژه‌ای جدید و هیجان انگیز از سری بازی‌های NFT بین اغلب گیمرها شناخته می‌شود. این بازی مبتنی بر بلاک چین است که تم دزدان دریایی دارد. این بازی ساده است؛ به این صورت که شما دزدان دریایی دیگر را به خدمت می‌گیرید، کشتی خود را قوی‌تر می‌کنید و با دزدان و گیمرهای دیگر مبارزه خواهید کرد. ارز بازی PXP نام دارد و در بازار قابل فروش است. بازی هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد و اگر طرفدار بازی‌هایی با تم دزدان دریایی هستید، مناسب شما است.

Pirate X Pirate؛ از معروف‌ترین بازی‌های nft

7. Gods Unchained؛ بهترین بازی دیجیتالی کارت

Gods Unchained از معدود بازی‌‌های NFT است که می‌توان آن را به صورت رایگان انجام داده و به کسب درآمد رسید. معمولا، بازی‌های دیگر به سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارند. کاربر با بازی Gods Unchained، نیازی به این سرمایه گذاری اولیه ندارد و می‌تواند به راحتی از بازی بهره ببرد که این خود یک مزیت فوق العاده برای بسیاری از کاربران است.

همچنین، بازی Gods Unchained یک گزینه عالی برای گیمرهای واقعی است. علت آن هم ارزش گذاری این بازی برای مهارت‌های واقعی است. به این ترتیب، بازیکن می‌تواند مطابق با تخصص خود پیشرفت کند. بد نیست بدانید، از آنجایی که بازی Gods Unchained یک بازی استراتژیک است، بازیکن از طریق انجام بازی Gods Unchained می‌تواند به پول و ثروت زیادی دست پیدا کند. این بازی، یک بازی کارتی است و کارت‌ها همان NFT ها هستند.

8. بازی Silks؛ گزینه‌ای عالی برای طرفداران اسب سواری

Silks یکی دیگر از پروژه‌های بازی فوق العاده برای آینده است. به این ترتیب، بد نیست کمی بیش از بازی‌های قدیمی دیگر برای این بازی زمان اختصاص دهید. این بازی بسیار منحصر به فرد است، علت آن هم تجربه‌ای است که کاربر حین انجام این بازی حس می‌کند. در واقع، هنگامی که اسب انتخابی شما در بازی برنده شود شما نیز جوایز زیادی برنده می‌شوید. باید گفت این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها برای طرفداران و علاقه‌مندان مسابقات اسب سواری است.
NFT واقعی در بازی Silks همان آواتارهای شخصی بازیکنان هستند. آواتارها از رنگ‌ها، الگوها و لوازم جانبی متفاوتی تشکیل شده‌اند که هر کدام از این جزئیات راهی برای کسب جایزه‌ای منحصربه‌فرد هستند. البته، این بازی هنوز منتشر نشده است و انتشار رسمی آن در سه ماهه اول سال 2023 صورت می‌گیرد.

بازی silks در لیست معرفی بازی های NFT

معرفی بازی های NFT معروف برای سیستم عامل ios و اندروید

اگر به دنبال درآمد از بازی‌های NFT با گوشی موبایل هستید، در ادامه چند بازی در ژانرهای مختلف رامعرفی می‌کنیم:

  • Splinterlands از برترین بازی‌های NFT برای اندروید در دسته بازی‌های کارتی است. 
  • Forest Knight بازی استراتژیکی است که در آن به قلمرویی فانتزی می‌روید و با توکن‌های خود بازی را پیش می‌برید. در بازی منطقه‌ای بزرگ با مکان‌های مختلف، موجودات و چیزهای سرگرم کننده برای کشف وجود دارد.
  • Delta Time در معرفی بازی های NFT برای اندروید، دلتا یکی از بهترین گزینه‌ها مبتنی بر بلاک چین است. از ویژگی‌های جذاب این بازی به قابلیت مسابقه در حالت Grand Prix می‌توان اشاره کرد. 
  • League of Kingdoms؛ این بازی مکانیزم ساده‌ای دارد اما مهمترین نکته در آن استراتژی است.

  • Skyweaver TCG؛ در این بازی کارتی تنها مهارت است که میزان کارت‌هایی به دست آمده را تعیین می‌کند.
  • Spells of Genesis از بهترین بازی‌های NFT برای اندروید است. این بازی نبردهای حماسی متعددی دارد. 
  • SorareData؛ اگر علاقه‌مند به بازی فوتبالی هستید، Sorare بهترین انتخاب برای شماست. این بازی مبتنی بر بلاک چین است و به پلیرها امکان بازی همزمان فوتبال و کسب ارز دیجیتال را می‌دهد.
  • Crazy Kings از بهترین بازی‌های NFT برای گوشی‌های ios است. پلیرها در این بازی نقش‌آفرینی کرده و استراتژیک عمل می‌کنند.
  • Bitcoin Food Fight؛ در این بازی گیمر با حیوانات مختلفی مبارزه می‌‌کند. در ابتدا به بازیکن سه دشمن اختصاصی انسان، الف و کوتوله داده می‌شود. در انتها هر قهرمان می‌تواند به جوایز مشخصی دست پیدا کند.
  • War of Crypta؛ بازی فانتزی PvP است که در آن گیمر برای دریافت پاداش با گیمر دیگر رقابت می‌کند. از آنجایی که بازی مبتنی بر فناوری NFT است، همه شخصیت‌های درون بازی قابل معامله هستند.

در ضمن، بازی‌های Axie Infinity و Cryptokitties در دسته بازی‌های nft مناسب اندروید و ios قرار دارند. 

جمع‌آوری حیوانات خانگی مجازی در بازی Cryptokittie

نتیجه‌گیری

در انتها، باید گفت امروزه گیمینگ و بازی کردن یکی از راهی‌های عالی برای کسب درآمد در اقصی نقاط دنیا من‌جمله ایران است. شما می‌توانید به راحتی علاوه بر تفریح و لذت بردن از بازی‌های جدید و دیجیتال از طریق انجام بازی‌هایی همچون meebmaster و Pirate X Pirate به کسب پول هم بپردازید. ما در این مقاله به معرفی بازی های NFT برای کسب درآمد ارزی اشاره کرده‌ایم. امیدواریم شما نیز با این بازی‌ها هم از دنیای گیمینگ لذت ببرید، هم درامد خوبی در کنار بازی‌ها داشته باشید. برای نقد کردن درآمد ارزی خود نیز نگران نباشید، یورپی در این زمینه در کنارتان خواهد بودو در سایت یورپی به‌راحتی می‌توانید درآمد خود را به ریال تبدیل کنید. 

سوالات متداول

آیا امکان دانلود رایگان بازی‌های nft را دارم؟

بله، شما می‌توانید اغلب بازی های ان اف تی را به صورت رایگان دانلود کنید.

آیا برای انجام بازی‌های nft باید مهارت خاصی داشته باشم؟

خیر، صرفا علاقه‌مند بودن به بازی‌های کامپیوتری و هوشمند کافی است.

محبوب‌ترین بازی‌های ان اف تی کدام‌ها هستند؟

از جمله محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین بازی‌های nft می‌توان به meebmaster، Crazy Kings، Axie Infinity و Cryptokitties اشاره کرد.

آیا من می‌توانم از طریق بازی‌های ان اف تی درآمد کسب کنم؟

بله شما با رعایت قوانین این بازی‌ها می‌توانید درآمد دلاری و ارزی داشته باشید.

به این مقاله امتیاز دهید! post

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x