دومین بانک بزرگ اسرائیلی (Leumi) تجارت ارزهای دیجیتال را راه اندازی کرد

دومین بانک بزرگ اسرائیلی (Leumi) تجارت ارزهای دیجیتال را راه اندازی کرد.

دومین بانک بزرگ اسرائیل Leumi، در حال راه اندازی یک سرویس معاملاتی ارزهای دیجیتال است تا به مشتریان پلتفرم سرمایه گذاری دیجیتال خود امکان داد و ستد با ارزهای دیجیتال را بدهد. این سرویس به مشتریان Pepper Invest امکان خرید، نگهداری و فروش ارزهای دیجیتال را می دهد.

Pepper Invest، پلتفرم سرمایه‌گذاری دیجیتال، روز جمعه از راه‌ اندازی سرویس معاملات ارزهای دیجیتال خود خبر داد. در بیانیه جزئیات این اطلاعیه آمده است: «Pepper اولین پلت فرم بانکی در اسرائیل خواهد بود که به مشتریان خود اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را در یک مدل قیمت گذاری جذاب معامله کنند.

این سرویس جدید با همکاری گروه Leumi و Paxos، یک پلت فرم زیرساخت بلاک چین در ایالات متحده تنظیم شده است. پس از تکمیل تاییدیه های نظارتی مورد نیاز این سرویس به مشتریان Pepper Invest امکان خرید، نگهداری و فروش ارزهای دیجیتال را در مرحله اول بیت کوین و اتریوم می دهد؛ مشتریان بانک Leumi می‌ توانند از طریق حساب تجاری خود در Pepper Invest ارزهای دیجیتال را معامله کنند و Pepper طبق دستورالعمل‌ های اداره مالیات اسرائیل مالیات دریافت می‌ کند تا مشتریان نیازی به مدیریت پیچیدگی‌ های مالیاتی نداشته باشند.

Paxos که در سال 2012 تأسیس شد، دارای مجوزهای نظارتی در ایالات متحده است و بیش از 20 میلیارد دلار دارایی را مدیریت می کند و به بیش از 400 میلیون مشتری نهایی در سراسر جهان دسترسی دارد.

اوری ناتان، مدیرعامل Pepper اظهار داشت: ما مفتخریم که اولین نفر در سیستم بانکی اسرائیل و یکی از معدود کشورهایی در سراسر جهان هستیم که به مشتریان خود پیشنهاد دادیم تا ارزهای رمزنگاری شده را به سادگی، ایمن و قابل اعتماد، بدون نیاز به دانلود کیف پول رمزنگاری و با تمام پیچیدگی‌ های مالیاتی که توسط بانک حل شده است، معامله کنند.

نظر شما در مورد پذیرش ارزهای دیجیتال در دومین بانک بزرگ اسرائیل چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x