صرافی کریپتویی کراکن به زودی در امارات راه اندازی می شود

صرافی کریپتویی کراکن قرار است با داغ شدن رقابت منطقه ای در امارات راه اندازی شود.
کرتیس تینگ، مدیر عامل کراکن گفت: کراکن دفتری را در ابوظبی افتتاح خواهد کرد و تبدیل به اولین صرافی خواهد شد که معاملات درهم امارات را پس از دریافت مجوز کامل برای فعالیت در این کشور ارائه می دهد. احساس «شفافیت بیشتر مقرراتی» دلیل هجوم مشاغل ارزهای دیجیتال در دبی و ابوظبی است.

بر اساس گزارش Chainalysis، خاورمیانه یکی از بازارهای ارزهای دیجیتال با سریع ترین رشد در جهان است که 7 درصد از حجم معاملات جهانی را تشکیل می دهد. صرافی کریپتوکارنسی ایالات متحده کراکن در حال گسترش به خاورمیانه است و پس از دریافت مجوز کامل برای راه اندازی یک پلتفرم معاملاتی در امارات، دفتر مرکزی خود را در ابوظبی افتتاح خواهد کرد.

کرتیس تینگ، مدیر عامل کراکن، «ما بسیار هیجان‌ زده هستیم که می‌ توانیم عملیات خود را در خود ADGM (بازار جهانی ابوظبی) راه‌ اندازی کنیم تا در نهایت جفت‌ ارزهای با درهم را برای سرمایه‌گذاران منطقه‌ای ارائه کنیم».

وی گفت: کراکن به اولین صرافی ارزهای دیجیتال تبدیل خواهد شد که پس از دریافت تاییدیه نظارتی از ADGM و مرجع نظارتی خدمات مالی، سرمایه گذاری مستقیم و معامله درهم امارات را در برابر بیت کوین، اتریوم و طیف وسیعی از دارایی های مجازی دیگر ارائه می کند.

تینگ افزود: برای ما، تسهیل دسترسی به بازارهای جهانی و نقدینگی جهانی با اطمینان از دسترسی سرمایه‌گذاران و معامله‌گران در منطقه به ارزهای محلی، واقعاً مهم است.

صرافی کریپتویی کراکن در سال 2011 راه اندازی شد و در بیش از 60 کشور فعالیت می کند. مدیرعامل این صرافی گفت: راه اندازی امارات متحده عربی نشان دهنده بازی گسترده تر در منطقه ای پردرآمد است. امارات متحده عربی هر سال حدود 25 میلیارد دلار ارز دیجیتال معامله می کند. بر اساس داده های Chainalysis که بین ژوئیه 2020 و ژوئن 2021 مورد مطالعه قرار گرفته است، این کشور پس از لبنان (حدود 26 میلیارد دلار) و ترکیه (132.4 میلیارد دلار) از نظر حجم در رتبه سوم در منطقه قرار دارد.

نظر شما در رابطه با ایجاد رقابت منطقه‌ای در آسیا و خاورمیانه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x