آموزش تصویری نحوه واریز به کوکوین و نحوه برداشت از کوکوین

اگر قصد شروع فعالیت در صرافی کوکوین را داشته باشید، حتماً سؤالاتی مانند نحوه واریز به کوکوین و نحوه برداشت از کوکوین برایتان پیش می‌آید. برای استفاده از امکانات مختلف این صرافی اولین کاری که یک کاربر بعد از ثبت‌نام انجام می‌دهد، واریز وجه به صرافی کوکوین است یا هنگامی که کار هیجان‌انگیز معامله‌گری را شروع می‌کنید. یکی از دغدغه‌های اصلیتان این موضوع است که چطور می‌توانید دارایی‌های خود را برداشت کنید؛ بنابراین آموزش انتقال ارز از کوکوین به کیف پول یا صرافی‌ها اهمیت زیادی دارد. به همین منظور در این مقاله توضیحات جامع و کاملی به‌تمامی این سؤالات و نگرانی‌هایی که ممکن است در مسیر واریز و برداشت در Kucoin برایتان پیش بیاید ارائه می‌دهیم.

نحوه واریز به کوکوین

جهت انجام معاملات و استفاده از خدمات متنوع مالی، نیاز دارید که به صرافی کوکوین ارز دیجیتال واریز کنید. اگر سؤالاتی مانند نحوه انتقال تتر از تراست ولت به کوکوین یا نحوه واریز تتر به Kucoin در ذهن دارید، در این قسمت به آن‌ها پاسخ می‌دهیم. به‌منظور واریز وجه به صرافی کوکوین ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. در ادامه بقیه مراحل را به شما توضیح می‌دهیم.

مرحله اول؛ ورود به بخش Deposit

برای شروع آموزش نحوه شارژ حساب کوکوین، ابتدا با نشانگر روی علامت کیف پول در بالای صفحه رفته و روی Overview کلیک کنید.

نحوه واریز به کوکوین

در این قسمت روی Deposit کلیک کنید که وارد بخش واریز شوید.

نحوه شارژ حساب کوکوین

اگر می‌خواهید از کیف پول یا صرافی دیگری انتقال به صرافی کوکوین انجام شود روی Deposit Crypto کلیک کنید.

واریز وجه به صرافی کوکوین

مرحله دوم؛ انتقال پول به صرافی کوکوین

در این قسمت جهت واریز وجه به صرافی کوکوین کافی است ارز دیجیتال موردنظر و شبکه انتقال را انتخاب کنید که آدرس انتقال برای شما ظاهر شود. کاربران باید به شبکه انتقال توجه بسیاری کنند، چون در موضوع نحوه واریز به کوکوین، علم به انواع شبکه‌ها بسیار مهم است و در صورت انتخاب اشتباه ممکن است ارزشان را از دست بدهند.

در مقاله انواع شبکه های انتقال ارز دیجیتال راجع به انواع شبکه صحبت کردیم. در صورت نیاز بهتر است ابتدا آن را مطالعه کنید.

نحوه واریز تتر به کوکوین

فرض کنید که می‌خواهید انتقال ارز از بایننس به کوکوین را انجام دهید. کافی است آدرس نتورک را از کوکوین کپی کرده و در قسمت انتقال ارز بایننس پیست کنید. در هنگام واردکردن آدرس مواظب باشید که به‌درستی وارد شود.

در مقاله‌هایی مجزا راجع به نحوه انتقال از کیف پول‌ها توضیحات کاملی دادیم. در صورت تمایل می‌توانید مقاله‌های یورپی در مورد کیف پول‌ها را مطالعه کنید.

مرحله سوم؛ پیگیری واریز وجه به کوکوین

در این مرحله برای پیگیری واریز وجه به صرافی کوکوین، می‌توانید بعد از چند دقیقه یا چند ساعت بسته به نوع ارز، وارد بخش Assets شوید که ببینید واریز انجام شده است یا خیر. اگر واریز انجام نشده بود، از قسمت Deposit History در پایین صفحه Deposit، وضعیت واریز مربوط به هر ارز را مشاهده کنید و ببینید در چه مرحله‌ای هستند.

پیگیری واریز وجه در نحوه واریز به کوکوین

مرحله چهارم؛ انتقال ارز دیجیتال از حساب اصلی به حساب تریدینگ

بعد از واریز به کوکوین حال باید ارز موردنظر را از حساب Main Account به حساب تریدینگ انتقال دهید. به این منظور روی کیف پول در بالای صفحه بروید و روی Main Account کلیک کنید.

واریز وجه به صرافی کوکوین

در این بخش کافی است با کلیک روی بخش Transfer در مقابل هر ارز به صفحه ترنسفر وارد شوید.

انتقال پول به صرافی kucoin

حال کافی است مقدار ارز و حساب‌ها را انتخاب کنید و روی Confirm بزنید که انتقال انجام شود.

انتقال به حساب تریدینگ در نحوه واریز به کوکوین

نکات مهم واریز به Kucoin

همان‌طور که در بخش نحوه واریز به کوکوین مشاهده کردید، انتقال ارز به کوکوین فرایند ساده‌ای است، اما باید نکاتی را بدانید که دچار اشتباه نشوید:

  • حتماً به شبکه انتقال توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای مثال ارزی که در شبکه ترون است نمی‌تواند تراکنش‌های مربوط اتریوم را انجام دهد و اگر این انتقال انجام شود ممکن است ارز دیگر قابل‌بازگشت نباشد.
  • بعضی از ارزها مانند تتر و اتریوم دارای چندین شبکه انتقال هستند. بهتر است شبکه انتقالی را انتخاب کنید که هم سریع باشد و هم کارمزد کمی دریافت کند.
  • در انتقال ارزها به کوکوین ممکن است بعضی از آن‌ها Memo/Tag یا اطلاعات دیگری بخواهند. حتماً قبل از انتقال آن‌ها را به‌درستی وارد کنید. تگ و ممو آدرس‌هایی اضافی بوده که برای شناسایی دریافت‌کننده ارز ضروری هستند.

نحوه برداشت از کوکوین

ممکن است بعد از انجام معامله بخواهید بخشی از سود خود را سیو کنید یا در پلتفرمی دیگر فرصتی پیدا کرده و قصد سرمایه‌گذاری در آن را داشته باشید. در این صورت به آموزش انتقال ارز از کوکوین به کیف پول یا صرافی دیگر احتیاج پیدا می‌کنید. برای برداشت از کوکوین ابتدا به حسابتان در این صرافی وارد شوید و در بالای صفحه روی علامت کیف پول بروید و Overview را بزنید. در ادامه بقیه مراحل را توضیح می‌دهیم.

نحوه برداشت از کوکوین

مرحله اول؛ فعال‌سازی ورود دومرحله‌ای و رمز عبور معاملاتی

روی Withdraw در بالای صفحه کلیک کنید. 

انتقال ارز از کوکوین به کیف پول

در این مرحله از شما می‌خواهد که قبل از برداشت وجه از کوکوین، رمز عبور معامله و کد تأیید پیامکی یا گوگل را فعال کنید.

امنیت در نحوه برداشت از کوکوین

ابتدا رمز عبور معاملاتی را تعیین کنید و سپس روی SMS Verification or Google Verification کلیک کنید. در صفحه بعد کدی به ایمیل شما ارسال می‌کند. بعد از واردکردن آن کد از شما می‌خواهد که در نرم‌افزار Google Authenticator کد QR را اسکن کنید. بعد از اسکن، نرم‌افزار کدی به شما نشان می‌دهد که با واردکردن آن در قسمت 2FA Code، ورود دومرحله‌ای شما فعال می‌شود.

2fa در انتقال ارز از کوکوین به کیف پول

مرحله دوم؛ انتقال ارز از کوکوین

در ادامه بحث نحوه برداشت از کوکوین و بعد از فعال‌سازی ورود دومرحله‌ای و رمز عبور معاملاتی، حال با ورود به بخش Withdraw می‌توانید ارز دیجیتال موردنظر را برداشت کنید. ابتدا ارز دیجیتال را از بخش Coin انتخاب کرده و سپس شبکه انتقال ارز را در باکس Network انتخاب کنید. همان‌طور که در واریز به کوکوین توضیح دادیم در انتخاب شبکه بسیار دقت کنید. حال مقدار ارز را در بخش Amount وارد کنید. پر کردن remark در صرافی کوکوین ضروری نیست و می‌توانید آن را خالی بگذارید.

در قسمت Wallet Address آدرسی که می‌خواهید به آن انتقال انجام شود را نیز وارد کرده و در نهایت با کلیک روی Confirm انتقال را انجام دهید. در آخر برای تأیید انتقال از شما می‌خواهد کد تأیید ایمیل و نرم‌افزار Google Authenticator را وارد کنید که انتقال انجام شود.

remark در صرافی کوکوین

مرحله سوم؛ پیگیری برداشت از کوکوین

برای چک کردن وضعیت برداشت باید چند دقیقه یا چند ساعت بسته به نوع ارز، صبر کرده و سپس بخش ارز دیجیتال مقصد را چک کنید. اگر انتقال انجام نشده بود در قسمت Recent withdrawals در پایین صفحه Withdraw وضعیت انتقال را مشاهده کنید.

پیگیری برداشت در نحوه برداشت از کوکوین

کارمزد برداشت کوکوین

کارمزد برداشت ارز از صرافی کوکوین با توجه به کوین مورد نظرتان متفاوت است. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که کارمزدها ممکن است با قیمت کریپتوها تغییر کنند. مثلاً در زمان‌هایی که ترافیک شبکه‌ها بالا می‌رود، معمولاً کارمزد انتقال نیز افزایش پیدا می‌کند. در جدول زیر مقایسه کارمزد برداشت چند ارز را می‌بینید.

ارز دیجیتالکارمزد برداشت
بیت‌کوین0.0005 BTC
اتریوم0.005 ETH
پولکادات0.1 DOT
کاردانو1.0 ADA
تتر (شبکه ترون)1.0 USDT

محدودیت برداشت صرافی کوکوین

محدودیت حداقل و حداکثر برداشت در Kucoin به ترتیب زیر است:

  • حداقل برداشت: هر ارز حداقل برداشتی دارد که با ارز دیگر متفاوت است. مثلاً برای بیت‌کوین حداقل مقدار برداشت 0.002BTC است.
  • حداکثر برداشت: برای کاربرانی که احراز هویت نشده‌اند سقف برداشت کوکوین در روز معادل 1 بیت‌کوین است، اما اگر اکانت شما احراز هویت شده باشد می‌توانید 200 تا 300 بیت‌کوین در روز برداشت کنید.

اگر می‌خواهید از تمامی امکانات صرافی کوکوین استفاده کنید، بهتر است اکانت خود را احراز هویت کنید. شما به‌راحتی از طریق یورپی می‌توانید احراز هویت حساب کوکوین خود را انجام دهید.

خرید اکانت وریفای شده کوکوین در یورپی

سخن پایانی

اگر کاربر کوکوین باشید، مطمئناً برای انجام هر فعالیتی نیاز به دانستن نحوه واریز به کوکوین و نحوه برداشت از Kucoin دارید؛ بنابراین در این مقاله توضیحات کاملی راجع به مسائلی مانند نحوه شارژ حساب کوکوین و انتقال ارز از Kucoin به کیف پول در اختیارتان گذاشتیم. چنانچه سوالی در این مورد دارید، از ما در بخش دیدگاه‌ها بپرسید. کارشناسان یورپی در زمان کوتاهی به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

سؤالات متداول

چقدر زمان می‌برد تا واریز و برداشت در کوکوین انجام شود؟

زمان واریز و برداشت به نوع ارز دیجیتال بستگی دارد و ممکن است بین چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد.

نحوه واریز به کوکوین چگونه است؟

با ورود به قسمت Deposit به‌راحتی می‌توانید ارز دلخواهتان را در به حساب کوکوین واریز کنید.

کارمزد انتقال کوکوین چقدر است؟

کوکوین هزینه کمی به‌عنوان کارمزد برداشت دریافت می‌کند. اما کارمزد اصلی که کاربران پرداخت می‌کنند، به کارمزد شبکه انتقال مربوط می‌شود که برای هر شبکه متفاوت است.

حداقل مبلغ برداشت در کوکوین چقدر است؟

با یادگیری نحوه برداشت از کوکوین متوجه می‌شوید که حداقل مبلغ برداشت بر اساس هر ارز متفاوت است.

4/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x