نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین و آموزش احراز هویت در کوکوین

اگر از ایران قصد فعالیت در بازار کریپتو را داشته باشید، مطمئناً تابه‌حال نام صرافی Kucoin را به دلیل سهولت استفاده آن شنیده‌اید. به همین منظور یادگیری نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین و همچنین آموزش احراز هویت در کوکوین برای علاقه‌مندان ضروری است. در نتیجه در این مقاله توضیحات کاملی در مورد احراز هویت کوکوین برای ایرانیان و آموزش ثبت‌نام صرافی کوکوین در اختیارتان می‌گذاریم و هرگونه سؤال یا ابهامی که در این مسیر ممکن است برایتان پیش بیاید را پاسخ می‌دهیم.

صرافی Kucoin برای ایرانیان

کوکوین صرافی ارز دیجیتالی است که امکانات مختلفی مانند پلتفرم‌های متنوع تریدینگ و ابزارهای مالی را در اختیار کاربران می‌گذارد. در زمان انتشار این مقاله Kucoin یکی از بزرگ‌ترین و بهترین صرافی‌های دنیا است و بین 5 صرافی برتر دنیا قرار دارد. این صرافی در طول 24 ساعت روز و 7 روز هفته به‌صورت مستمر با کیفیت بسیار بالا به خدمت‌رسانی به مشتریانش مشغول است.

کوکوین به دلیل رابط کاربری بسیار دوستانه، پشتیبانی خوب و از همه مهم‌تر، سهولت دسترسی برای افراد ایرانی، نسبت به صرافی‌های دیگر مانند بایننس، گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی است. البته این صرافی مانند صرافی بایننس ایران را در لیست کشورهای تحریم شده قرار داده، در نتیجه برای استفاده از آن باید از ابزار تغییر آی پی استفاده کنید. مزیت Kucoin نسبت به بایننس این است که اجازه فعالیت محدود کاربران را بدون احراز هویت می‌دهد. البته برای استفاده از امکانات کامل این صرافی بهتر است احراز هویت (KYC) انجام دهید. حال در ادامه، آموزش ثبت‌نام صرافی کوکوین و احراز هویت کوکوین برای ایرانیان را به شما توضیح می‌دهیم.

نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین

ثبت‌نام صرافی کوکوین برای ایرانیان به دلیل تحریم‌ها باید با ابزار تغییر آی پی انجام شود؛ بنابراین بدون این ابزار وارد سایت نشوید. برای ورود به صرافی Kucoin و استفاده از امکانات آن، ابتدا از طریق آدرس https://www.kucoin.com وارد صرافی شوید. لازم به ذکر است که این مراحل در اپلیکیشن کوکوین و همچنین بعد از نصب صرافی کوکوین برای ویندوز نیز به همین ترتیب است. در ادامه مراحل ثبت نام صرافی کوکوین را توضیح می‌دهیم.

1. در بالای صفحه روی Sign Up کلیک کنید که به صفحه ثبت‌نام در صرافی کوکوین وارد شوید.

ورود به صرافی کوکوین

2. در این مرحله در باکس Email ایمیلتان را وارد کرده و در بخش Password رمز عبوری مناسب وارد کنید. اگر رفرال کد دارید آن را وارد کرده که از تخفیف معاملات استفاده کنید. در ادامه تیک I have read and agree to the Terms of Use را فعال کنید و Sign Up را بزنید.

با استفاده از کد رفرال کوکوین این امکان را دارید که از تخفیف کارمزد معاملات و همچنین پاداش ثبت‌نام استفاده کنید.

مرحله اول از آموزش ثبت‌نام صرافی کوکوین با موبایل و وبسایت

3. در این مرحله از آموزش ثبت‌نام صرافی کوکوین باید کد تأییدی که از طریق ایمیل برایتان ارسال شده را در باکس Verification Code وارد کنید و Activate Account را بزنید که مراحل ثبت‌نام صرافی کوکوین کامل شود و به حسابتان وارد شوید.

نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین

افزایش امنیت حساب صرافی Kucoin

اگر می‌خواهید در این صرافی با خیال راحت فعالیت کنید، بهتر است تنظیمات امنیتی در صرافی کوکوین را قبل از شروع فعالیت فعال کنید. به همین دلیل است که آموزش گوگل وریفیکیشن کوکوین یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در مراحل ثبت‌نام کوکوین به حساب می‌آید. بیایید با یکدیگر نگاهی به نحوه فعال‌سازی تأیید دوعاملی در کوکوین بیندازیم.

1. جهت فعال‌سازی گوگل آتنتیکیتور کوکوین در بالای صفحه و بخش مربوط به حساب کاربری بروید و Account Security را بزنید.

تنظیمات امنیتی در آموزش ثبت‌نام صرافی کوکوین

2. مقابل Google Verification در سمت راست Bind را بزنید.

فعالسازی گوگل وریفیکیشن کوکوین

3. در مرحله بعد با کلیک روی Send Code، کدی برای شما ایمیل می‌شود که باید آن را در باکس مانند عکس زیر وارد کنید. بعد از واردکردن کد Next را بزنید.

وارد کردن کد 2fa در کوکوین

4. در این مرحله از آموزش نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین باید از طریق اپ‌استور یا گوگل‌پلی نرم‌افزار Google Authenticator را دانلود کرده و سپس QR Code که کوکوین به شما نشان می‌دهد را اسکن کنید. بعد از اسکن، نرم‌افزار شروع به تولید کد می‌کند. کد 2FA را در باکس 2FA Code وارد کنید و Activate را بزنید.

کد 2FA در کوکوین امنیت حساب شما را به طرز قابل‌توجهی افزایش می‌دهد؛ بنابراین حتماً قبل از شروع فعالیت، این مورد را فعال کنید.

فعالسازی کد 2fa در کوکوین با اسکن QR کد

بازیابی رمز گوگل آتنتیکیتور در کوکوین

کوکوین برای فعال‌سازی ورود دومرحله‌ای کدی به کاربران نشان می‌دهد که از طریق آن می‌توانند در نرم‌افزار گوگل اتنتیکیتور کد ورود دریافت کنند. اما ممکن است به هر دلیلی کاربران دسترسی به این کد نداشته باشند و در ورود به صرافی به مشکل بخورند. کاربران برای حل مشکل 2FA کوکوین و بازیابی رمز نرم‌افزار گوگل اتنتیکیتور می‌توانند به پشتیبانی وب‌سایت کوکوین تیکت بزنند یا از طریق تلگرام کوکوین مشکل را با آن‌ها به اشتراک بگذارند.

آموزش احراز هویت در کوکوین

احراز هویت کوکوین برای ایرانیان اجباری نیست، ولی برای افزایش سقف برداشت و استفاده از تمامی امکانات این صرافی، پیشنهاد می‌شود نحوه وریفای کوکوین را یاد بگیرید. در حال حاضر 5 سطح وریفیکیشن در این صرافی وجود دارد که سقف برداشت روزانه آن‌ها به‌صورت زیر است.

سطح احراز هویتمحدودیت برداشت روزانه
احراز هویت نشده1 BTC
KYC سطح 11 BTC
KYC سطح 2200 BTC
KYC سازمانیBTC 500
بازرگانان P2P2000000 USDT

احراز هویت کاربران Kucoin از دو مرحله تأیید اولیه (KYC1) و تأیید پیشرفته (KYC2) تشکیل شده است. برای دریافت سقف برداشت بیشتر و مزایای معاملاتی بهتر، تأیید پیشرفته را انجام دهید.

مراحل وریفای حساب کوکوین

در ادامه آموزش احراز هویت در کوکوین به مراحل KYC که شامل دو قسمت است می‌پردازیم.

تأیید اولیه یا KYC1

در بالای صفحه روی بخش مربوط به حساب کاربری (آواتار) بروید و روی KYC Verification کلیک کنید.

مراحل وریفای حساب کوکوین

حال در این صفحه روی Start Verification کلیک کنید.

نحوه وریفای کوکوین در KYC1

در این بخش باید اطلاعات زیر را وارد کنید که احراز هویت سطح 1 شما انجام شود.

  • Country/Region of Residence: کشوری که در آن اقامت دارید
  • First Name: نام
  • Last Name: نام خانوادگی
  • Identity Document Type: نوع مدرک شناسایی
  • ID Number: شماره مدرک شناسایی

در انتها تیک I have read and agree to the the User Identity Authentication Statement را فعال کنید و Submit را بزنید که احراز هویت سطح 1 شما انجام شود.

وارد کردن اطلاعات در احراز هویت کوکوین

تأیید پیشرفته یا KYC2

بعدازاین که KYC1 تأیید شد حال در همان قسمت KYC Verification با کلیک روی Continue to get More Benefits می‌توانید به قسمت تأیید پیشرفته وارد شوید.

احراز هویت پیشرفته در کوکوین

در این قسمت از آموزش احراز هویت در کوکوین، با آپلود عکس پشت‌ورو مدرک هویتی به‌علاوه گرفتن عکس مدارک در دست می‌توانید احراز هویتتان را تکمیل کنید. در ادامه مراحل را برایتان توضیح می‌دهیم.

ابتدا از شما می‌خواهد که عکس پشت و روی کارت شناسایی‌تان را آپلود کنید.

بارگزاری کارت شناسایی جهت وریفای اکانت کوکوین

در مرحله بعد برای تکمیل احراز هویت باید عکسی بگیرید که چهره شما، مدرک شناسایی در یک‌دست و یادداشتی کاغذی در دست دیگر در آن مشخص باشد. محتویات یادداشت کاغذی به ترتیب زیر هستند:

  • داینامیک کد در صرافی کوکوین (زمانی که در حال انجام احراز هویت هستید به شما نشان داده می‌شود)
  • تاریخ روز
  • امضا

محل قرارگیری مدارک به ترتیب عکس زیر هستند.

اپلود عکس در نحوه وریفای کوکوین

بعد از آپلود این مدارک، نهایتاً بین 3 تا 5 روز طول می‌کشد که نتیجه احراز هویت مشخص شود.

وریفای اکانت کوکوین با یورپی

حال که با نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین آشنا شدید، باید بدانید که افراد ایرانی با مدارک هویتی خود نمی‌توانند در کوکوین احراز هویت کنند و ممکن است در هریک از این مراحل با مشکل مواجه شوند. اما نگران نباشید؛ شما از طریق یورپی می‌توانید به‌راحتی و به‌صورت تضمینی اکانت خود را وریفای کنید. بعد از ثبت سفارش در فروشگاه یورپی، همکاران ما مدارک هویتی برایتان آماده می‌کنند که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید مراحل احراز هویت کوکوین را بدون مشکل انجام دهید. در صورت تمایل شما همکاران ما مراحل احراز هویت را به‌رایگان به‌جای شما و به‌صورت کاملاً تضمینی انجام می‌دهند.

خرید اکانت وریفای شده کوکوین از یورپی

نکات مهم درباره احراز هویت کوکوین برای ایرانیان

در ادامه موضوع آموزش احراز هویت در کوکوین نکاتی را برایتان عنوان می‌کنیم که در روند احراز هویت به کارتان می‌آید.

  • هر مدرک شناسایی حداکثرمی تواند دارای 3 اکانت باشد.
  • فرمت عکس‌هایی که آپلود می‌کنید باید JPG یا PNG و سایز عکس‌ها باید کمتر از 4MB باشد.
  • مدارک شناسایی که آپلود می‌کنید باید کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی یا پاسپورت باشد.
  • عکس‌هایی که می‌گیرد باید کاملاً شفاف و واضح باشند و اگر قسمتی از آن‌ها مشکل داشته باشند KYC شما تأیید نمی‌شود.

سخن آخر

صرافی Kucoin در حال حاضر یکی از بهترین صرافی‌های اکوسیستم کریپتو است؛ بنابراین اگر می‌خواهید در این صرافی فعالیت کنید، فراگیری نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین و آموزش احراز هویت در کوکوین بسیار مهم است. به همین منظور در این مقاله به آموزش ثبت‌نام صرافی کوکوین، احراز هویت کوکوین برای ایرانیان و تمامی نکاتی که ممکن است در این مسیر برایتان پیش بیاید پرداختیم. اگر سؤالی برایتان پیش آمد در قسمت کامنت‌ها از ما بپرسید. همکاران ما دراسرع‌وقت به سؤالات شما پاسخ می‌دهند.

سؤالات متداول

چگونه در صرافی کوکوین ثبت‌نام کنیم؟

از بخش Sign Up در وب‌سایت و اپلیکیشن کوکوین می‌توانید در این صرافی ثبت‌نام کنید. توضیحات کامل را در بخش نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین در اختیارتان گذاشتیم.

رفرال کد کوکوین چیست؟

همان‌طور که در بخش آموزش ثبت‌نام صرافی کوکوین با موبایل و وب‌سایت توضیح دادیم، با استفاده از این کد کاربران امکان دستیابی به تخفیف معاملات را دارند.

آیا صرافی کوکوین احراز هویت می‌خواهد؟

برای استفاده محدود، این صرافی وریفیکیشن نمی‌خواهد. اما همان‌طور که در قسمت آموزش احراز هویت در کوکوین توضیح دادیم، برای دسترسی به تمام امکانات این صرافی کاربران بهتر است احراز هویت را تکمیل کنند. البته احراز هویت کوکوین برای ایرانیان در حال حاضر ممکن نیست. کاربران ایرانی می‌توانند از طریق صرافی یورپی اکانت وریفای شده کوکوین تهیه کنند.

داینامیک کد در صرافی کوکوین چیست؟

این کد زمانی که قصد احراز هویت در کوکوین را داشته باشید یا بخواهید تریدینگ پسوورد را بازیابی کنید به کارتان می‌آید.

به این مقاله امتیاز دهید! post

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x