بازار شاهد افزایش بسیار هودلرهای شیبا اینو است

بازار شاهد افزایش بسیار هودلرهای شیبا اینو است.

دارندگان SHIBA در هفته‌ های اخیر بی‌ وقفه انباشت کرده اند. Shiba inu (SHIB)، ارز دیجیتال میم، نشانه‌ هایی از جوانه‌ های سبز امید را در قالب علاقه سرمایه‌ گذاران به HODLing مشاهده می‌ کند. رمزنگاری عامیانه به خرید و نگهداری طولانی مدت اشاره دارد.

داده های ردیابی شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین IntoTheBlock نشان می دهد که تعداد “هدلرها” یا آدرس هایی که قاتل خودخوانده دوج کوین را برای بیش از یک سال نگهداری می کنند، از اواخر ژانویه با 1900 درصد افزایش به 3750 رسیده است. تعداد «معامله‌ گران» یا آدرس‌ هایی که برای کمتر از یک ماه نگهداری می‌ شوند با 38 درصد کاهش به 49790 رسیده است.

موجودی سرمایه گذاران بلندمدت با 127 درصد افزایش به 27.93 تریلیون در مدت مشابه رسیده است. این آمار تنها در 30 روز گذشته 57 درصد افزایش یافته است. موجودی آدرس هایی با دوره نگهداری از یک تا 12 ماه از ژانویه 2 درصد کاهش یافته است. در حالی که تعداد توکن های نگهداری شده توسط معامله گران 40 درصد افزایش یافته و به 32 تریلیون دلار رسیده است. تحلیلگران افزایش ارزش شیبا را به عنوان نشانه ای از کف قیمتی این ارز دیجیتال می دانند.

روز سه‌شنبه، پلتفرم تجاری محبوب رابین هود، shiba inu را فهرست کرد و درها را برای تقریباً 17 میلیون کاربر خود باز کرد تا در معرض این ارز دیجیتال بی‌ ثبات قرار گیرند. بر اساس داده های ارائه شده توسط پلتفرم تریدینگ ویو، نمودار SHIB در روز سه شنبه نزدیک به 22 درصد جهش کرد و بزرگترین افزایش درصدی یک روزه خود را از 6 فوریه به ثبت رساند.

نظر شما در رابطه با افزایش HODL های شیبا اینو چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

منبع : coindesk

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x