آموزش تنظیمات امنیتی در پرفکت مانی | نحوه فعال کردن کد کارت

آنچه از این محتوا خواهید آموخت. نمایش سرفصل

امنیت حساب در پرفکت مانی

نحوه تنظیمات امنیتی در پرفکت مانی (Perfect Money)

پرفکت مانی یکی از امن ترین اکانت های موجود در حال حاضر می باشد که شما می توانید  امنیت اکانت را از حالت اولیه بالا تر ببرید. با فعال کردن سطح امنیتی می توانید حساسیت ورودتان را بیشتر کنید و با خیال راحت تری از اکانت پرفکت مانی خود استفاده کنید.

رویکرد دموکراتیک سیستم پرداخت پرفکت مانی هر مشتری را قادر می سازد تا به طور مستقل تصمیم بگیرد که از چه تنظیمات امنیتی برای اکانت خود استفاده کند. هر مشتری روش ورود به اکانت پرفکت مانی اش را خودش انتخاب می کند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا انواع روش های امن کردن اکانت پرفکت مانی را به شما آموزش دهیم.

ابتدا وارد قسمت تنظیمات Setting شده و سپس وارد قسمت Change security setting می شوید:

در این مرحله با صفحه ی زیر روبرو خواهید شد که تنظیمات امنیتی پرفکت مانی هست.

پرفکت مانی 3 فاکتور را برای انجام این عملیات در نظر گرفته که با این 3 فاکتور شما می توانید امنیت اکانت خود را ارتقا دهید.

فعال کردن (Identity check) در حساب پرفکت مانی

این ابزار برای شناسایی مشتری حساب پرفکت مانی استفاده می شود. این ابزار نوعی چشم مصنوعی برای پرفکت مانی است که ممکن است نتواند چهره مشتری را زنده نشان دهد اما امکان شناسایی کامپیوتر(IP) مورد استفاده برای ورود به حساب را فراهم می کند. در صورتی که احراز هویت مشتری از شبکه یا زیرشبکه های غیرمرتبط با مالک حساب انجام شود، سیستم ورودی حساب را مسدود می‌کند و یک کد امنیتی به ایمیل مشخص شده در هنگام ثبت حساب ارسال می‌کند.

با فعال کردن این گزینه هر زمان که ای پی ورود شما به پرفکت مانی تغییر بکند، پرفکت مانی یک رمز به ایمیل شما ارسال می کند و در صورت وارد کردن این رمز در سایت، می توانید اجازه ورود به سایت را داشته باشید; در غیر این صورت اجازه ورود ندارید. برای فعال کردن این گزینه فقط کافیه که دکمه Enable  رو بزنید.

برای غیر فعال کردن این گزینه هم زمانی که گزینه Disable رو بزنید پرفکت مانی رمزی به ایمیل شما ارسال می کند که با وارد کردن آن در سایت این گزینه غیر فعال می شود.

فعال سازی (SMS Login) در حساب پرفکت مانی

از این سیستم برای ایجاد ارتباط بین حساب مشتری و شماره همراه وی استفاده می شود که سیستم کد تاییدیه را برای شناسایی مالک واقعی حساب به آن ارسال می کند. سامانه SMSLogin کامل‌ترین و مطمئن‌ترین روش محافظت از مشتری در برابر ورود غیرمجاز حساب است، زیرا زمان صرف شده برای کل عملیات تبادل کد و درج آن برای عملیات بسیار کوتاه است.

این گزینه همانطور که از اسمش مشخص است که برای هر ورود به شماره شما پیامک ارسال می کند که خیلی استفاده از این گزینه پیشنهاد نمیشود زیرا در صورت بروز مشکل توسط شرکت های مخابراتی ورود شما به پرفکت مانی به مشکل بر خواهد خرد.

فعال کردن کد کارت (Code Card) در حساب پرفکت مانی

در این روش مشتری کارتی با تصویر گرافیکی کدهای ارسالی به ایمیل دریافت می کند. برای تایید تراکنش، سامانه استعلام ارسال کد از آن کارت را برای مشتری ارسال می کند. کد کارت یک اقدام حفاظتی مناسب و قابل اعتماد برای تایید تراکنش ها است که در اکثر موسسات مالی برجسته جهان خود را نشان داده است.

این گزینه در واقع به شما یه لیست کد اختصاصی می دهد. هر زمانی که شما بخواهید تراکنشی انجام بدید، پرفکت مانی یکی از اون کد ها رو از شما می خواهد. برای مثال از شما کد شماره 4 را درخواست میکند که شما باید اون لیست را داشته باشید و به محض وارد کردن کد شما می توانید به راحتی تراکنش خود را انجام بدهید.

برای فعال کردن این گزینه فقط کافیه که روی دکمه Enable  کلیک کنید و پرفکت مانی لیست کد ها رو در اختیار شما قرار می دهد و همچنین کد ها را به ایمیل شما هم ارسال می کند

برای غیر فعال کردن هم می توانید گزینه Disable را بزنید و با وارد کردن یکی از کد هایی که سایت از شما درخواست می کند، می توانید این گزینه را غیر فعال کنید.

نظر شما در رابطه با امنیت حساب در پرفکت مانی چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x