قرارداد 20 میلیون دلاری لیونل مسی برای تبلیغ پلتفرم ارزدیجیتال Socios

قرارداد 20 میلیون دلاری لیونل مسی برای تبلیغ پلتفرم ارز دیجیتال Socios.

یک منبع نزدیک به این قرارداد روز سه‌شنبه به رویترز گفت، لیونل مسی قراردادی به ارزش بیش از 20 میلیون دلار برای تبلیغ شرکت دیجیتال فن توکن Socios.com امضا کرده است.

مسی پس از تام بردی، مدافع NFL و لبرون جیمز، ستاره NBA، به جدیدترین شخصیت ورزشی جهانی تبدیل شد که وارد دنیای کریپتو شد و این معامله بخشی از موج رو به رشد روابط بین شرکت‌ های ارز دیجیتال و فوتبال است.

سوسیوس در بیانیه‌ ای اعلام کرد که مسی مهاجم پاری سن ژرمن و آرژانتین، که در ماه آگوست از بارسلونا نقل مکان کرد، با پرداخت ارز دیجیتال همراه بود. در ماه نوامبر مسی در یک کمپین تبلیغاتی برای Socios در آستانه جام جهانی قطر شرکت خواهد کرد.

این منبع گفت که قرارداد «سفیر» برای مسی شامل پرداخت های رمزنگاری نمی شود و یک قرارداد سه ساله است.

Socios برای بیش از 130 سازمان ورزشی از جمله تعدادی از باشگاه های برتر فوتبال مانند PSG، بارسلونا، یوونتوس و منچسترسیتی قراردادهایی از جمله ایجاد توکن امضا کرده است.

توکن‌های هواداری نوعی ارز دیجیتال هستند که به دارندگان این امکان را می‌دهند تا به تصمیمات جزئی مربوط به باشگاه خود رأی دهند.

مسی در این بیانیه گفت: “هواداران شایستگی حمایتشان را دارند. آن ها سزاوار فرصت هایی هستند تا بر تیم هایی که دوست دارند تاثیر بگذارند. Socios.com برای بهبود تجربیات طرفداری وجود دارد تا آنها را به مشارکت در ارزهای دیجیتال ترغیب کند. من مفتخرم که به ماموریت Socios.com برای ایجاد آینده ای مرتبط تر و با ارزش تر برای طرفداران در سراسر جهان می پیوندم.

این توکن‌ ها به‌ طور فزاینده‌ ای توسط باشگاه‌ ها به‌ عنوان منبع درآمد جدید در نظر گرفته می‌ شوند، اما توسط برخی از گروه‌ های هوادار مورد انتقاد قرار گرفته‌ اند که معرفی آن‌ ها را مشارکت سطحی و غیر کاربردی می‌ دانند.

در ژانویه، لبرون جیمز ستاره NBA شراکت چند ساله خود را با Crypto.com اعلام کرد؛ شرکتی که اخیراً یک قرارداد حمایت مالی با فدراسیون جهانی فوتبال فیفا امضا کرده است. تام بردی، ستاره NFL سال گذشته سهامی نامشخص در پلتفرم مبادلات ارز دیجیتال FTX Trading Ltd گرفت و سفیر این شرکت شد.

نظر شما در رابطه با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال در میان ورزشکاران مطرح دنیا چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x