برند بزرگ مد ایتالیایی “Off-White” بیت کوین، اتریوم و ریپل را به عنوان روش پرداخت می پذیرد

برند بزرگ مد ایتالیایی “Off-White” بیت کوین، اتریوم و ریپل را به عنوان روش پرداخت می پذیرد.

شما می توانید با ارزهای دیجیتال بیت‌کوین، اتریوم و ریپل از یک شرکت بزرگ مد ایتالیایی خریداری کنید.
بر اساس گزارش VougeBusiness، کاربران ارزهای دیجیتال (BTC – ETH – XRP) اکنون می‌ توانند با دارایی‌ های خود، هنگام خرید از Off-White، یک برچسب مد لوکس معاصر، در سراسر فروشگاه‌ های این شرکت در پاریس، لندن و میلان دریافت کنند.

مشتریان Off-White همچنین می‌ توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال دیگر مانند بایننس کوین (BNB)، تتر (USDT) و USD Coin (USDC) برای محصولات مورد علاقه خود از برند Off-White خرید و پرداخت کنند.

این برند در بیانیه‌ ای خاطرنشان کرد: «این نیز گام مهم دیگری در رشد تجاری است که به آینده می‌ اندیشد، مانند فناوری‌ Web 3.0، که با درک نیازها و خواسته‌ های مشتریان در حال بهتر شدن است».

با افزایش علاقه به طبقه دارایی های نوپا در سطح جهانی، پذیرش رو به رشد پرداخت های ریپل (XRP) در برندهای مختلف در چند وقت اخیر ادامه یافته است. نکته قابل توجه، Off-White به خوبی از ماهیت فرار ارزهای دیجیتال آگاه است، که در صورت عدم نظارت دقیق، چشم انداز کاهش ارزش را دارد. برای کاهش این خطر، آف وایت اعلام کرد: LUNU POS را به کار گرفته است؛ چون یک پایانه پرداختی است که می تواند بهترین نرخ مبادله فیات به کریپتو را در زمان خرید تامین کند.

علاوه بر این، مشتریانی که اقلامی را با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده خریداری کرده و می‌ خواهند آن‌ ها را برگردانند، به ارز محلی بازپرداخت خواهند شد.

بر اساس این گزارش، ماموریت برند مد آف وایت همیشه این بوده است که به میراث بنیانگذار خود از فرهنگ و نوآوری جوانان ادامه دهد.

بر اساس تمرکز بر حمایت از فرهنگ جوانان، Off-White یک حساب TikTok ایجاد کرد تا نمایش کالکشن پاییز/زمستان 2022 خود را با استفاده از پلت فرم رسانه های اجتماعی تیک توک برای نسل جوان پخش کند.

علاوه بر این، پذیرش Off-White از ارزهای دیجیتال، نسل جوان را هدف قرار می دهد که مشتاق طبقه دارایی هستند و مد را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری در نظر می گیرند. آن ها معتقدند این فناوری در مقایسه با روش‌ های پرداخت سنتی، نیازهای آن ها را بهتر برآورده می‌ کند. علاقه گسترده به ارزهای دیجیتال همچنان باعث شده است که کسب و کارهای بیشتری از ارزهای دیجیتال که دارایی های نوپا محسوب می شوند، استفاده کنند.

نظر شما در رابطه با پذیرش ارزهای دیجیتال توسط آف وایت چیست؟

دیدگاه خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

5/5 - (1 امتیاز)

مقالات مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Back to top button
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x